Yerseke Watersportservice - Yerseke

Adres: Kreeft 13, 4401 NZ Yerseke, Nederland.
Telefoon: 113576006.
Website: yersekegroup.nl
Specialiteiten: Watersport.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 11 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.8/5.

📌 Locatie van Yerseke Watersportservice

Yerseke Watersportservice Kreeft 13, 4401 NZ Yerseke, Nederland

⏰ Openingstijden van Yerseke Watersportservice

  • Maandag: Gesloten
  • Dinsdag: 00:00–23:45
  • Woensdag: 00:00–23:45
  • Donderdag: 00:00–23:45
  • Vrijdag: 00:00–23:45
  • Zaterdag: 00:00–23:45
  • Zondag: Gesloten

Yerseke Watersportservice

Bent u op zoek naar een betrouwbare en professionele watersportzaak in Yerseke Yerseke Watersportservice is de plek om te zijn Met jarenlange ervaring in de watersportbranche kunnen ze u helpen om de perfecte watersportuitrusting te vinden die aan uw behoeften voldoet. Met een brede keuze aan producten en diensten, van zeilen tot roeien en kajakken, hebben ze alles wat u nodig heeft om uw volgende avontuur op het water te beginnen.

Specialiteiten en diensten

  • Verkoop van nieuwe en gebruikte watersportuitrusting
  • Reparatie en onderhoud van watersportuitrusting
  • Levering en montage van watersportuitrusting
  • Cursussen en trainingen voor verschillende watersporten

Lokale informatie

Yerseke Watersportservice is gevestigd aan de Kreeft 13, 4401 NZ Yerseke, Nederland. Het adres is gemakkelijk te vinden en er is voldoende parkeergelegenheid in de buurt. Het pand is zelfs geheel toegankelijk voor rolstoelgebruikers, waardoor iedereen de kans kan krijgen om te genieten van de vele watersportmogelijkheden.

U kunt Yerseke Watersportservice ook bereiken via telefoon: 113576006. Voor meer informatie of om een afspraak te maken, kunt u ook hun website bezoeken: yersekegroup.nl.

Beoordelingen en feedback

Yerseke Watersportservice heeft een uitstekende reputatie in de regio. Met een gemiddelde beoordeling van 3.8/5 op basis van 11 recensies op Google My Business, hebben klanten het over het algemeen positief over de dienstverlening en de kwaliteit van de producten. Veel klanten waarderen de kennis en ervaring van de medewerkers, die hen kunnen adviseren over de beste uitrusting voor hun behoeften en ervaringen.

Of u nu een beginnende watersporter bent of een ervaren zeiler op zoek bent naar nieuwe investeringen, Yerseke Watersportservice is de plek om te bezoeken. Met hun uitgebreide collectie en kennis van zaken, zullen ze zorgen dat u het perfecte vaatje vindt om de volgende golf aan te vatten.

👍 Beoordelingen van Yerseke Watersportservice

Yerseke Watersportservice - Yerseke
Robert D.
1/5

Het hoge uurtarief (€92,60) veronderstelt professionaliteit en vakbekwaamheid. De, overigens in rekening gebrachte, inventarisatie voor acceptatie van de werkzaamheden is vertrouwenwekkend.
De uren worden echter in aantoonbaar onrealistisch hoge aantallen gefactureerd.
Bij een poging om tot een vergelijk te komen is de communicatie ronduit onaangenaam en incorrect.
Geen aanrader dus.

Robert Doffegnies

Yerseke Watersportservice - Yerseke
AJM B.
2/5

Twee hele sterren vanwege prima winterstalling en de keurige service na de tewaterlating. Maar dat mag ook wel want daar is rijkelijk voor betaald.
Verder zeer teleurstellende ervaring omdat voor divers onderhoud onredelijke hoge kosten worden gerekend. Een paar voorbeelden:
- Aan het bijwerken van 12 kleine beschadigingen/roestplekjes aan de romp zou een volle werkweek zijn besteed. Dat is meer dan drie (!) uur per plekje. Het schilderwerk heeft men daarna "maar niet gepolijst, want dan zou het misschien te duur worden”. Zonder aankondiging worden achteraf schaamteloos ook nog eens kosten voor gebruik schuurmachine, stofzuiger en zelfs € 120 “bijdrage elektra” in rekening gebracht.
- Voor de vriendelijk aangeboden service om de buiskap voor reparatie even af te geven bij een zeilmaker in de eigen woonplaats wordt - zonder aankondiging vooraf - ruim € 180 berekend.
- Een onderhoudsbeurt van de kachel à € 1.100 (!) incl. een forse toeslag op de inkoop van de brander, spant de kroon. Waarna de ‘vakman werkplaats’ de kachel, die het tevoren nog prima deed, niet meer aan de praat kon krijgen. Met het advies er maar een specialist bij te halen. Nadien heb ik de kachel zelf weer aan de praat gekregen….
Als je bij herhaling bezwaar maakt tegen deze onredelijke facturen krijg je te horen dat je niet moet zeuren en word je tenslotte zelfs uitgescholden. Vervolgens word je gechanteerd met de mededeling dat je schip de loods pas mag verlaten wanneer de facturen tot de laatste cent zijn betaald. En zo niet dan zullen meerkosten worden berekend.
De heren werken graag op basis van nacalculatie en zijn zo slim om zich niet aan te sluiten bij een brancheorganisatie, waardoor je conflicten niet aan een onafhankelijke geschillencommissie kunt voorleggen.
Verdere kwalificatie lijkt me overbodig.

Uw reactie, heer Sentse, is even schaamteloos als uw opgeklopte facturen. Bovendien neemt u het opnieuw niet zo nauw met de feiten.
Ik heb van u exact één offerte ontvangen, te weten voor de winterstalling, die ik zonder meer heb geaccordeerd. Voor alle overige werkzaamheden wenst u op basis van nacalculatie te declareren en brengt u naar believen kosten in rekening. En ik heb precies één inkoopfactuur van u ontvangen, waarna u desgevraagd weigerde een tweede inkoopfactuur toe te sturen. De vergelijking met ‘de huisschilder die mijn huis heeft gesousd’ komt niet uit mijn koker maar is een van uw verzinsels om uw opgeklopte facturen te rechtvaardigen. Leest u de mailwisseling nog maar eens na.
Dat u mij tevoren heeft meegedeeld dat de brander van de kachel moest worden vervangen doet niets af aan het feit dat uw ‘vakmensen’ daarna de kachel niet meer aan de praat konden krijgen en u ook hier weer schaamteloos een opgeklopte factuur in rekening brengt. Dit terwijl de kachel daarvoor nog prima werkte.
En de buiskap, die via kostbare bemiddeling van Sentse is gerepareerd, is alweer kapot.
Ik heb inderdaad met een kennis, mijn buurman in uw loods, enkele ervaringen uitgewisseld. Dat was een heel geanimeerd gesprek. Echter, nadat u vele duizenden euro’s van mij heeft geïncasseerd en herhaaldelijk mijn bezwaren met gezeur afdeed, maakte u (!) mij ook nog uit voor onbenul. Ik moet u in zoverre gelijk geven dat ik zo naïef ben geweest om diverse werkzaamheden aan mijn schip in het volste vertrouwen over te laten aan deze aannemer van grondwerken, die in de watersport een aantrekkelijk verdienmodel heeft gevonden.
Terwijl heer Sentse volop bijdraagt aan de bedenkelijke reputatie van deze sector, begrijpt hij blijkbaar niet dat de branchevereniging watersport juist met een onafhankelijke geschillencommissie probeert deze reputatie te verbeteren.
Tot slot dank ik u hartelijk voor het vergroten van mijn naamsbekendheid: watersporters die overwegen om met uw bedrijf in zee te gaan zijn van harte uitgenodigd tevoren met mij contact op te nemen.

Yerseke Watersportservice - Yerseke
Ian M. C.
1/5

Ik heb een hele nare ervaring met dit bedrijf. Facturen zijn veeeels te hoog. Oude dieselfilter weggegooid tijdens een verzekeringskwestie. Aannamens doen tegen schade experts terwijl men niet zeker is van de oorzaak. Schelden en e-mailberichten verdraaien in E-mails. Twee dieseltanks van 200l samen schoonmaken 1400e, motor na laten kijken met wat slangen en 4 nieuwe verstuivers 2100e, 3 anodes 300e, wat cosmetische schade aantippen op het onderwaterschip 780e. En dan klap op de vuurpijl 90e rekenen voor "advies" en wat kijken door een warmte camera nadat ik bijna 8000e heb moeten betalen...oplichters zijn het.

Ook werd ik meermaals bedreigd met een rechtzaak als ik een review zou plaatsen.

Ze zijn 1 ster niet eens waard.

Update op het antwoord hieronder:
Je response op mijn review is ronduit belachelijk, 1 grote leugen. Je ben het hele verhaal aan het verdraaien om er zo goed uit komen. Havenmeesters hebben het fout....andere zeilers zijn fout.....iedereen is fout behalve jij. Je kan het niet verkroppen dat je de ene na de andere fout hebt gemaakt. Accepteer dat je grove fouten hebt gemaakt. Of zal ik de emails openbaar gooien ? Zien we de ware aard van het beestje. En heeeeel zielig om mensen op te trommelen om positieve reviews te plaatsen nadat je van mij als eerste een slechte review hebt gekregen.

Yerseke Watersportservice - Yerseke
Stefan V. D. W.
5/5

Goede winterstalling

Yerseke Watersportservice - Yerseke
Lina C.
5/5

Promenade d'un jour très agréable

Yerseke Watersportservice - Yerseke
Nicolas D. S.
5/5

At Yerseke watersport service you can have your boat maintenanced or stored inside during the winter, or a combination of both. Friendly people and always willing to give advice

Yerseke Watersportservice - Yerseke
Werner H.
4/5

Seriöse Firma, nette und hilfsbereite Inhaber. Das Boot ist im Winterlager in einer Halle gut aufgehoben.

Yerseke Watersportservice - Yerseke
Wilfred M.
5/5

Super

Go up