Woonpunt - Maastricht

Adres: Leidenlaan 18-20, 6229 EZ Maastricht, Nederland.
Telefoon: 880506070.
Website: woonpunt.nl.
Specialiteiten: Woonstichting.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 179 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2.4/5.

Locatie van Woonpunt

Woonpunt, gevestigd aan Leidenlaan 18-20, 6229 EZ Maastricht, Nederland, is een woonstichting die zich inzet voor het bieden van betaalbare en kwalitatieve woningen. Het telefoonnummer van Woonpunt is 880506070 en hun website is te vinden op woonpunt.nl.

Woonpunt onderscheidt zich door hun inzet voor mensen met beperkte mobiliteit. Ze bieden een rolstoeltoegankelijke ingang en rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen aan, zodat iedereen gemakkelijk toegang kan krijgen tot hun diensten. Het bedrijf heeft 179 beoordelingen ontvangen op Google My Business, met een gemiddelde mening van 2.4/5.

De locatie van Woonpunt is ideaal voor mensen die op zoek zijn naar betaalbare woningen in Maastricht. Het is gemakkelijk te bereiken met openbaar vervoer en er is genoeg parkeergelegenheid in de buurt. Het gebied is rustig en veilig, met veel groen en open ruimte.

Woonpunt biedt verschillende diensten aan, zoals huurwoningen en woningbijstand. Ze hebben een team van professionele medewerkers die bereid zijn om hun klanten te helpen met al hun woningbehoeften. Ze bieden ook leertrajecten en stageplaatsen aan voor mensen die willen werken in de woningsector.

Als je op zoek bent naar een betaalbare en kwalitatieve woning in Maastricht, is Woonpunt een geweldige optie. Ze bieden een breed scala aan diensten aan en hebben ervaring met het helpen van mensen met beperkte mobiliteit. Het bedrijf heeft een sterke focus op klanttevredenheid en stelt hun klanten altijd centraal.

Onze aanbeveling: Bezoek de website van Woonpunt voor meer informatie over hun diensten en beschikbare woningen. Neem contact op met hun team van professionele medewerkers om te praten over je specifieke woningbehoeften. Ze zijn bereid om je te helpen en zullen alles doen om zeker te stellen dat je een geschikte woning vindt.

Beoordelingen van Woonpunt

Woonpunt - Maastricht
michiel
1/5

Zover mogelijk wegblijven van Woonpunt!
Boeven eerste klas, sturen eerst een narekening van de servicekosten over de huurperiode waarin ik er niet woonachtig ben geweest. Vervolgens wordt de huurperiode na veel telefoon en mailcontact gecorrigeerd, maar het te betalen bedrag wordt natuurlijk alsnog voor de gehele periode aangerekend. Enige toelichting of uitleg ontbreekt en op de vraag waarom verschillende huurders een ander bedrag betalen voor dezelfde appartementen is ook daar geen gegronde onderbouwing voor.
Los van de zeer lage klantvriendelijkheid en service is Woonpunt een partij die vooral voor zichzelf zorgt. Bij schades, veelvuldige inbraken en vernielingen in en rondom het pand geeft Woonpunt simpelweg niet thuis. De verantwoordelijkheid wordt niet genomen en huurders mogen een week wachten op enige hulp of maatregelen.

Kort maar krachtig: grote speler die vooral zichzelf en diens zakken groter wilt maken, ten koste van huurders die maximaal worden uitgeknepen. Ontzettend zonde, maar 1 ster is nog te veel!

Woonpunt - Maastricht
Gerbuiker Van Samsung
1/5

Waardeloze organisatie. Denk je dat je in een goed gerenoveerde woning gaat zitten kom je terecht in een of ander afgedankt krot waar alle renovaties zodanig slecht zijn gedaan dat het lijkt alsof het door een peuter is gedaan. Al sinds het begin last van geluidsoverlast en woonpunt doet hier werkelijk niks mee, het enige wat ze doen is je van het kastje naar de muur sturen. Geen enkele communicatie naar bewoners toe. Kosten verhogen ze om de haverklap voor schoonmaak en weet niet wat allemaal maar dat wordt ook niet fatsoenlijk gedaan. Reparaties duren ontzettend lang en worden ook niet fatsoenlijk uitgevoerd.

Woonpunt - Maastricht
Nathalie Vroomen
1/5

Een jaar geleden een 'renovatie' gehad. Sindsdien zijn mijn gaskosten omhoog gegaan. Dit omdat het maar half gedaan is en men zsm er van af wou zijn. Balkondeur staat niet goed erin en is al krom getrokken (we hebben het over kunststof hier).
Woonpunt en Boterweck blijven elkaar de schuld geven, maar nu een jaar later, nog steeds niets mee gedaan. Zou inmiddels al 4x teruggebeld zijn geworden. Huur wordt natuurlijk wel elk jaar maximaal verhoogd. Met klachten over lastige medebewoners wordt ook niets gedaan. Toen ik vorig jaar bedreigd werd door bepaalde medebewoners, kreeg ik zelfs te horen dat het aan mij zou liggen.

Wou dat er geen woningen tekort zou zijn, dan was ik allang weg hier

Woonpunt - Maastricht
Beau
1/5

Waardeloze organisatie. Ongeïnteresseerd wanneer het gaat over veiligheid van cliënten. Communicatie onder elkaar is buiten gewoon slecht, iedere keer een ander persoon die verhaal komt halen en dit vervolgens gaat ´oppakken´. Verdraaien situaties tot eigen wending, maken/plannen afspraken terwijl hierover niet word overlegd.

Kortom, een BIZAR slechte organisatie.

Woonpunt - Maastricht
Yu Fan Chen
5/5

Ik ben altijd heel tevreden geweest over Woonpunt, een aantal voorbeelden:
- Als er dingen kapot zijn, dan wordt het snel door Woonpunt opgepakt en opgelost.
- De huur is in de afgelopen jaren nauwelijks omhoog gegaan.
- Medewerkers van Woonpunt denken echt met je mee en zijn coulant: zo had een oud-bewoner spullen achtergelaten in mijn woning en hoefde ik deze spullen niet weg te brengen naar het milieupark maar werd dit opgelost door Woonpunt zelf.

Kortom, ik denk dat de positieve punten van Woonpunt ook benoemd mogen worden.

Woonpunt - Maastricht
Walid Maestro
1/5

Mij ouders hebben echt slechte ervaring met woontpunt. Ze doen niks , we hebben maanden lang gebeld en ze doen niks en ze zeggen ja morgen komen we maken en doen we morgen en ja we maken afspraak, maar komt niks van letterlijk niks , ben zelf overgestapt naar huurcommissie, ben klaar mer jullie

Woonpunt - Maastricht
Johan Falize
1/5

Ik woon nu ruim 2 jaar, als bejaarde man van 71 jaar, in een ruime woning met 2 slaapkamers.
Ik lijdt aan COPD en ik heb veel last van mijn rug.
Wel nu! Hoeveel gezinnen met kinderen wonen in een veel te kleine woning?
En hoeveel gezinnen wonen nog steeds in bij hun ouders?
Maar dat boeit niet! Als ze iets moeten repareren, of je woont in een woning die niet echt geschikt is, dan laten ze het doodleuk z’n gang gaan: “zo lang de huur maar op tijd binnenkomt”.

Ze zijn te beroerd om mensen te helpen, die bijvoorbeeld aangeven dat ze een grotere woning willen, en te beroerd om te helpen als mensen een kleinere woning willen hebben.
Betaal de huur maar eens niet op tijd: dan heb je binnen twee weken een herinnering(?)!
En ze weten heel goed hoe ze de rekening binnen “no time” weten te verdubbelen(?)!

Maar ja! Ik woon voor ongeveer €200,- per maand die ik naast de huursubsidie zelf moet betalen.
Dus dat is erg goedkoop! Dus klaag ik gewoon niet!
Vanzelfsprekend had ik liever een kleine bejaarden woning willen, maar dat zit er gewoon niet in. Verstand komt met de jaren, zeggen ze. Maar sommige mensen leren het NOOIT!

Ps: ik zwabber en poets wel een beetje, maar repareren doe ik niks. Slijtage is altijd voor rekening van de woningvereniging…

Johan.

Woonpunt - Maastricht
Lilly Schrijver
1/5

1 steer is te veel!! Slecht bedrijf, afspraak gemaakt en vandaag al de 2de keer dat niemand is geweest!!!
Erg slecht , voor een kleine reparatie moet paar weken op wachten. Verschrikkelijk verschrikkelijk?

Go up