Woonpartners Midden-Holland - Waddinxveen

Adres: Coenecoop 6, 2741 PG Waddinxveen, Nederland.
Telefoon: 182646464.
Website: woonpartners-mh.nl
Specialiteiten: Woningcorporatie, Woningverhuur, Sociale woningbouw.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 63 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 1.5/5.

📌 Locatie van Woonpartners Midden-Holland

Woonpartners Midden-Holland Coenecoop 6, 2741 PG Waddinxveen, Nederland

⏰ Openingstijden van Woonpartners Midden-Holland

  • Maandag: 09:00–14:00
  • Dinsdag: 09:00–14:00
  • Woensdag: 09:00–14:00
  • Donderdag: 09:00–14:00
  • Vrijdag: 09:00–14:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Zeker, hier is een uitgebreide beschrijving van Woonpartners Midden-Holland, geschreven in een formele en vriendelijke stijl, met de gevraagde details en

👍 Beoordelingen van Woonpartners Midden-Holland

Woonpartners Midden-Holland - Waddinxveen
Arthur D.
1/5

Woonpartners...

Want een organisatie. Valse beloftes met betrekking tot verbouwen en up to date houden van een badkamer, brieven sturen met valse informatie, afspraken niet nakomen, professionals die vertellen dat een badkamer niet meer van deze tijd is en vervangen dient te worden gewoon negeren, de bouwvakkers die hier komen zeggen ons na iedere klus dan ook "tot snel weer"en liegen in brieven. Dus eigenlijk niks doen aan het wooncomfort maar wel ieder jaar meer geld eisen "want dat mag van de wet" maar en voor de klanten zijn zit er niet in.
Contact opnemen doen ze ook niet uit zichzelf want zolang je zelf geen actie onderneemt dan hoeven zij ook niks... Blijkbaar is dat hun verdienmodel en is er niks sociaals aan deze organisatie! Als je ze eenmaal aan de lijn hebt...neemt niemand de verantwoordelijkheid om je te woord te staan maar mag je weer alles in het bekende formulier gaan zetten...
Als je de keuze hebt raad ik het heel sterk af om met deze oplichters in zee te gaan...
Zou ik reactie krijgen? We gaan het meemaken

Hier reageren ze wel... Maar of het zoden aan de dijk zet... Nee dat denk ik niet.

We gaan nog even verder over de handels wijze van deze organisatie..
Ze laten de huurder net zo lang links liggen totdat ze het punt bereiken dat een huurder op zijn strepen gaat staan, met feiten komt en Woonpartners niet meer om de waarheid heen kan. Dan gaan ze nog een stapje verder en zorgen ze ervoor dat je als huurder witheet wordt. Nar jaren klagen je rustig houden is erg lastig. Dan gooien ze er ook nog bij dat jij niks te zeggen hebt omdat zij zelf hun werk niet hebben gedaan en mij als mede huurder hebben geregistreerd en dus is alles wat ik ze gemeld heb onzin, niet waar en wordt als niet verzonden beschouwd. Terug bij af dus.... En dat terwijl ik inmiddels al via de wet medehuurder ben door mijn huwelijk. Dan maar verhaal halen op het kantoor. Daar krijg je dezelfde arrogantie te horen en is er niemand die klaar staat voor de huurder. Als je ze feiten voorhoud krijg je alleen maar als reactie " dat mag je vinden". En als je punten aanhaalt die Woonpartners pijn doen, dan mag je het pand verlaten!
Dat doen wij dus niet zomaar. Dan bellen zij de politie en escaleert het.
Krijg je als huurder een contactverbod en zitten zijn veilig op hun troontje en kunnen ze gewoon onrechtmatig hun huur vangen. Bij de beesten af!!!

En ja ze zullen vast reageren dat ik niet vriendelijk ben gebleven sterker nog ik ben best uit mijn slof geschoten. En ik denk dat vele andere dit ook zouden doen. Wat een achterlijk bedrijf is dit zeg.

En dat terwijl het probleem door een simpel gesprek op te lossen was. Als er iemand binnen het bedrijf zijn verantwoording had genomen en het gesprek aan was gegaan. Dan was het waarschijnlijk gewoon goed.

Woonpartners Midden-Holland - Waddinxveen
Akiteru
1/5

Woonpartners Midden-HUILEND blijft teleurstellen.
Het blijft om te HUILEN met Woonpartners. Een maand geleden schreef ik al over hun foutieve incasso van de woninghuur van mijn overleden moeder. Na mijn klacht volgde snel een standaardreactie van Team Communicatie: ze begrepen mijn frustratie, zouden het uitzoeken en zouden contact opnemen. Dat snelle reageren is kennelijk alleen voor de bühne, want intern blijkt de communicatie schrikbarend traag.

Pas op 14 april kreeg ik bericht dat de automatische incasso was verwijderd. Opvallend, want mijn melding hierover dateerde al van eind februari en was direct door Verhuur doorgestuurd naar Incasso. Kennelijk gebeurde er pas iets na het plaatsen van de review. Ondanks mijn herhaalde vraag hoe Woonpartners überhaupt toegang had tot mijn bankrekening, bleef een inhoudelijke reactie uit. Inmiddels heb ik hierover een klacht ingediend bij ACM ConsuWijzer.

Alsof dat nog niet genoeg was, kreeg ik op 19 april een nieuwe factuur via Postex: een huurverzoek voor mei 2025 gericht aan mijn overleden moeder. Woorden schieten tekort.

Maar dat is nog niet het ergste. Mijn broer woonde sinds 2017 bij onze moeder in vanwege persoonlijke omstandigheden, zonder medehuurderschap. Kort na zijn verhuizing kreeg hij kanker. De afgelopen jaren was hij ook mantelzorger voor onze moeder, die ernstig achteruitging, en kon hij nauwelijks actief zoeken naar andere woonruimte. Geen thuiszorg mogelijk omdat mijn broer daar inwoonde... Woonpartners toont geen enkel begrip. Ondanks zijn situatie en het feit dat hij voldoet aan de voorwaarden voor het overnemen van het huurcontract, wordt dit geweigerd. De woning wordt waarschijnlijk verkocht door financiële problemen bij Woonpartners. Te herleiden door berichten in de media over het annuleren van nieuwbouwprojecten.

Mijn broer, 68 jaar, moet nu per 1 juli a.s. de woning verlaten. Zijn pogingen via Woningnet om nieuwe woonruimte te vinden zijn uitzichtloos: hij eindigt steevast op plek 400 of lager. Verhuiskosten zijn voor hem financieel niet haalbaar. Woonpartners weigert om samen naar een oplossing te zoeken of ondersteuning te bieden; ze verwijzen simpelweg naar Woningnet. Daardoor rest hem, als laatste middel, alleen nog de gang naar de rechter. Waarom? Brengt voor beide partijen kosten met zich mee.

Daarnaast verslechtert de gezondheid van mijn broer. Naast de onzekerheid over zijn toekomstige woonsituatie en de stress na het overlijden van onze moeder. Daarom meng ik mij nu actief in deze situatie. De houding van Woonpartners is schrijnend: een organisatie die in de media mooie verhalen roept uitspreekt over sociale verantwoordelijkheid, maar in de praktijk vooral financiële belangen boven menselijkheid stelt. Directeur Susan van der Steen pronkt met beleid gericht op "huurdersgeluk", maar het werkelijke beleid is vooral gericht op geld en resultaat.

Bericht aan Team Communicatie:
Dank alvast voor jullie snelle standaardreactie. Ik kijk ernaar uit. Maar misschien lukt het deze keer om echt inhoudelijk te reageren. Nodig mijn broer bijvoorbeeld uit voor een gesprek over hulp bij passende huisvesting of het alsnog overnemen van het huurcontract. Jullie hebben mijn gegevens.

Woonpartners Midden-Holland - Waddinxveen
Ria P.
1/5

Woonpartners is een slecht bedrijf, neemt klachten over verwarming en mechanische ventilatie niet serieus. zij stralen totaal geen ambitie uit om een sociale woningbouw vereniging te zijn. ze zijn ook al maanden met een nieuwe website bezig zodat men als huurder niet eens kan inloggen. Hoe lang moet men deze woningbouw nog tolereren. eigenlijk is deze ene ster er 1 teveel

Woonpartners Midden-Holland - Waddinxveen
Ria D.
1/5

Onze voordeur is krom en de vergrendeling werkte niet zodat de wind dwars door de deur blies, niet fijn voor stookkosten. Reparatieverzoek aangemeld bij Woonpartners en vanmorgen is de deur gerepareerd, nieuwe vergrendeling erop zodat de wind buitenblijft. Prima service en snel geholpen. Fijn Woonpartners.

Woonpartners Midden-Holland - Waddinxveen
ayoubelbidawi
1/5

De werkers die jullie inhuren zijn belachelijk bezig, ze hebben zonder aankondiging en/of goedkeuring van ons onze hele terras set met vloer eruir gehaald op onze balkon en zo onze stoelen en tafeltje met tierip aan onze balkon laten hangen! Daar blijf het niet bij! Ook hebben ze onze spullen gewoon bij onze buren in de tuin gezet terwijl ze daar nog niet eens wonen...

Hoe kun je zoiets doen en hoe kunnen wij nu aan onze spullen komen die bij de buren liggen in hun tuin! Ik eis dat ze alles netjes weer terugzetten. Belachelijk dit

Woonpartners Midden-Holland - Waddinxveen
Jimmy F.
1/5

Woonpartners komt weer met wat nieuws project sfeer verpesten voor bewoners mogen niets meer voor de deur hebben zelfs geen voeten matje stel je voor dat de brandweer uitglijdt ze komen met voorbeelden wat allemaal binnen is of geen anderhalve meter breed is wat hier helemaal voor komt kwa binnenplaats ze hebben wat in hun hoofd en wij moeten naar hun pijpen dansen wij moeten steeds rekening met hun houden maar absoluut geen rekening met de bewoners gehouden

Woonpartners Midden-Holland - Waddinxveen
Esther E.
1/5

Ten onrechte mij een huurachterstand gegeven.

Weet u de dag van systeem storing?
U heeft contact gehad met Gouda.
Was een systeemfout.
Blijkbaar niet gecorrigeerd.
En u heeft contact gehad waarom stel een huurachterstand niet gelijk opgelost want jullie hadden elkaar aan de telefoon.
Mail gestuurd naar beide partijen met bewijzen dat het bij mij eraf was getrokken.

Graag spoedig oplossen.
Hoogachtend,

E. Poels
Note: al 2 1/2 jaar huur via de gemeente naar Woonpartners

Woonpartners Midden-Holland - Waddinxveen
Wimke K. S.
1/5

Zeer slechte service , we zitten al maanden zonder intercom , verschillende keren doorgegeven maar reparatie is een probleem. Vesturen van rekeningen en huurverhoging gaat wel in 1 keer goed.
0 sterren is helaas niet mogelijk.

Go up