Woonbron Rotterdam IJsselmonde/Prins Alexander (bezoek alleen op afspraak) - Rotterdam

Adres: Hollands Tuin 310, 3078 EE Rotterdam, Nederland.
Telefoon: 889660000.
Website: woonbron.nl
Specialiteiten: Woningcorporatie, Sociale woningbouw.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 89 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2.6/5.

📌 Locatie van Woonbron Rotterdam IJsselmonde/Prins Alexander (bezoek alleen op afspraak)

Woonbron Rotterdam IJsselmonde/Prins Alexander (bezoek alleen op afspraak)

Woonbron Rotterdam IJsselmonde/Prins Alexander is een woningcorporatie die zich richt op de ontwikkeling en het beheer van sociale woonvoorzieningen in de Rotterdamse wijken IJsselmonde en Prins Alexander. Het bedrijf werkt aan een vibrante en diverse woonomgeving waarin iedereen zich thuis voelt. Woonbron Rotterdam IJsselmonde/Prins Alexander staat bekend om haar betrokkenheid bij de lokale gemeenschap en haar inzet voor het creëren van duurzame en sociale woningvoorzieningen.

Locatie

Het hoofdkantoor van Woonbron Rotterdam IJsselmonde/Prins Alexander is gevestigd op Hollands Tuin 310, 3078 EE Rotterdam, Nederland. De locatie is gemakkelijk bereikbaar met openbaar vervoer en er is voldoende parkeergelegenheid in de omgeving.

Telefoon & Website

Telefoon: 889660000
Website: woonbron.nl

Specialiteiten

  • Woningcorporatie: Woonbron Rotterdam IJsselmonde/Prins Alexander is gespecialiseerd in het beheer en de ontwikkeling van woningen voor sociale huur.
  • Sociale woningbouw: Het bedrijf werkt aan het creëren van betaalbare en duurzame woningvoorzieningen voor mensen met een laag inkomen of specifieke woonbehoeften.

Aanvullende informatie

  • Rolstoeltoegankelijke ingang: Het hoofdgebouw van Woonbron Rotterdam IJsselmonde/Prins Alexander is toegankelijk voor personen met een rolstoel.
  • Rolstoeltoegankelijke parking: Er is voldoende parkeergelegenheid in de buurt van het kantoor, inclusief plekken die toegankelijk zijn voor personen met een rolstoel.

Beoordelingen

Dit bedrijf heeft 89 recensies op Google My Business, met een gemiddelde mening van 2.6/5.

👍 Beoordelingen van Woonbron Rotterdam IJsselmonde/Prins Alexander (bezoek alleen op afspraak)

Woonbron Rotterdam IJsselmonde/Prins Alexander (bezoek alleen op afspraak) - Rotterdam
Rishi
1/5

Bar slechte woningcorporatie met een lage communicatie vaardigheid als het gaat om service. Het afzuigsysteem werkt op natural airflow volgens mij. Schimmelvorming in huis het is echt smerig! en een reactie vanuit de hun toezichthouder is dat de schimmelvorming komt doordat ik te weinig mn ramen open zet hierna geven na meerdere keren reageren hierop geen reactie meer. Eerlijk gezegd als ik kook is er geen afzuig kracht waar het lucht naartoe kan trekken dus staan de ramen open anders brand je weg met al die condensvorming. Hoofdprijs vragen voor wonen met minimale wooncomfort! Rond de tijd van huurverhoging weten ze je precies te vinden! Bar en Bar slecht ik snap dat veel mensen geen keuze hebben maar dit voelt als misbruik! Enkel beglazing in 2024 is gewoon slecht! Een triplex plaat tussen de wc en balkon is koud in de winter als je moet zitten! Je kan mij niet vertellen dat daar niet veel warmte verloren gaat in de winter. Ik kan nog wel door gaan over meer dingen als tocht bijvoorbeeld tocht!! Zeer slecht geïsoleerd van voordeur tot bovenverdieping en gepaard met schimmelvorming Nou je snapt wel waar ik heen ga! Volgende huurverhoging ga ik in bezwaar!! Dit is onder minimaal!!

Ze zijn halsoverkop rookmelders komen plaatsen toen het een hot item werd.

Liever een dak boven je hoofd dat lekt dan geen dak!

1 ster is nog teveel!

Woonbron Rotterdam IJsselmonde/Prins Alexander (bezoek alleen op afspraak) - Rotterdam
Zuwenshelly S.
1/5

Slechtste wooncorporatie OOIT! Je staat jarenlang in de wachtrij om vervolgens met incompetente mensen te bellen die ook geen empathisch vermogen hebben. Wij hebben een woning gekregen met alleen maar gaten waaruit lucht blaast. Ze hebben de woning niet eens gefixt voordat wij kwamen! De ondergoed van de vorige bewoner zat nog verstopt tussen de verwarming. Vuile smeerlappen! Overal gaten in huis! Er was een gat onder de vensterbank die groter was dan 2 vuisten bij elkaar. Wc kapot, kwam alleen maar bruin water vanonder de wc pot. Elke dag schoonmaken maar toch stonk het naar riolering voor maanden. Schaamde me om iemand op bezoek te laten komen. Komen er allerlei medewerkers, maar doet niemand wat. Overal gaten in de muur. Doe je zelf maar de gaten dicht, vind je nog meer gaten, scheurtjes in de muur, raam, kozijn, achter de verwarming etc. Je hebt ook enkelglas dus je voelt de kou echt! Onze voordeur is scheef waardoor alleen maar wind binnenkomt! Nieuwe deur aangevraagd mag dat ook niet. Zij hebben dit allemaal trouwens nooit vermeld bij de bezichtiging en willen ook niks hieraan doen. Maar huur willen ze wel continu verhogen. Wanneer er eindelijk een kakkerlak van woonbron komt voor het probleem willen ze snel door je huis heengaan alsof ze betaald worden om te kijken wie de snelste medewerker kan zijn om een huis te verlaten. Enigste wat je te horen krijgt is dat je je huis moet laten ventileren alsof je de kou bestrijd met kou. Woonbron laten echt zien dat common sense niet zo common is! Zo kan ik ook makkelijk geld verdienen bij Woonbron! Alsof dit niet genoeg is moesten wij ook nog €1300 terugbetalen aan energiekosten terwijl we niks kunnen gebruiken of aandoen dus waar komt het allemaal vandaan? Verwarming deed het een jaar niet. Wij zijn al bijna een anderhalf jaar hiermee bezig. Wij wonen met een kleine kind in huis en hij is continu ziek! Boeit hun geen ene reet! Volgens hun mag je kind lekker creperen. In de winter is onze woning is letterlijk 8 tot 10 graden van binnen. Op een goeie dag 12 graden. In de winter staan wij gwn buiten maar toch binnen. Je voelt je tenen en je vingers niet! Sta je in de douche pakt de wind je aan je enkels alsof hij je wilt laten struikelen. Vorige keer zaten wij een maand zonder water want al het water lekte bij de onderburen. Werd de mevrouw aan de telefoon boos omdat ik gefrustreerd was dat ik geen water mocht gebruiken en hun met geen oplossing kwamen. We mochten niet douchen, niet afwassen, geen kleren wassen en niet naar de wc. Wij moesten smeken als idioten voor een kleine €50 compensatie om onze kleren te wassen in een wasserette. Neem geen huis aan bij hun!!! Want je gaat creperen en een stresslevel hebben 1000.

Woonbron Rotterdam IJsselmonde/Prins Alexander (bezoek alleen op afspraak) - Rotterdam
Evita J.
1/5

Melding gemaakt over de intercom die in de hal bij de ingang niet werkt.
Al meer dan 2 weken geen geen nieuwe intercom Woonbron is ook niet bereikbaar service is heel slecht.
Ze laten je ook niet weten wanneer de reparatie van de intercom weer hersteld is.

Woonbron Rotterdam IJsselmonde/Prins Alexander (bezoek alleen op afspraak) - Rotterdam
Akasya K.
1/5

Huur a.u.b geen huis van woonbron waardeloos al 9 jaar meldingen gedaan zo veel mensen en opzichters over de vloer gekregen en nog steeds is niks opgelost... elke keer gooien ze naar elkaar de schuld en niet oplossen we vriezen in ons huis elk jaar met de winter periode raak ik in Depressie nu hebben ze de warm water leidingen van radiatoren aangepast zo dat wij meer moeten stoken anders doen de verwarmingen niet enkel grote ramen hoge woningen binnenzijde vande ramen kletsnat alle koud naar binnen wordt niets gedaan overal tocht we lopen met de jassen hele winter in huis verschrikkelijk en we slapen met dat vocht in ons woning elke keer geen warm water thuis meerman 3 dagen duurt het dat ze dat moeten oplossen woonbron doet geen moeite geeft de schuld elk keer naar ander

Woonbron Rotterdam IJsselmonde/Prins Alexander (bezoek alleen op afspraak) - Rotterdam
Mia M.
1/5

Heel aparte communicatie omtrent een reparatieverzoek. Die feitelijk voor de Woonbron is. Als verhuurder krijg je het gevoel dat je bewust wordt genegeerd - feitelijk word ik dat ook - zodat je het er maar bij laat zitten.

Woonbron Rotterdam IJsselmonde/Prins Alexander (bezoek alleen op afspraak) - Rotterdam
Joshua J.
1/5

Ik heb nog nooit zo een onserieuze woningbouwcorporaties gezien ik heb al langer als een week een kapotte boiler en geen warm water dan is best vervelend in deze koude dagen…..

Woonbron Rotterdam IJsselmonde/Prins Alexander (bezoek alleen op afspraak) - Rotterdam
Ron S.
1/5

Zeer slechte service klaag al maanden dat de verlichting in het trappenhuis het niet doet
Repareren, lamp vervangen ho maar.
Je moet wel 10 euro per maand betalen voor een opzichter die dit allemaal in de gaten houdt. Niet dus.
Voortaan maar de huur betalen minus 10 euro.
Normaal een mail naar woonbron maar dat gaat ook al niet.
Dus nu zo

Woonbron Rotterdam IJsselmonde/Prins Alexander (bezoek alleen op afspraak) - Rotterdam
Bita D.
1/5

Aub ivm afgelopen incidenten in ijselmonde verander onze deurbellen naar camera. Je hoort ook niet eens wie het is met die deurbellen.

Go up