Woningcorporatie SOR - Rotterdam

Adres: Botersloot 175, 3011 HE Rotterdam, Nederland.
Telefoon: 104445555.
Website: sor.nl
Specialiteiten: Woonstichting, Woningverhuur, Appartementencomplex, Huurwoningen, Woonzorgcomplex, Woonwinkel, Huisvestingsautoriteit.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 31 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.4/5.

πŸ“Œ Locatie van Woningcorporatie SOR

Woningcorporatie SOR Botersloot 175, 3011 HE Rotterdam, Nederland

⏰ Openingstijden van Woningcorporatie SOR

  • Maandag: 08:30–17:00
  • Dinsdag: 08:30–17:00
  • Woensdag: 08:30–17:00
  • Donderdag: 08:30–17:00
  • Vrijdag: 08:30–12:30
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Woningcorporatie SOR - Rotterdam

Woningcorporatie SOR is een bekende woonstichting gevestigd in Rotterdam. Ze zijn gespecialiseerd in het verhuren van huurwoningen en het beheren van appartementencomplexen. Naast woningverhuur bieden ze ook woonzorgcomplexen en woonwinkels aan. De woningcorporatie staat bekend om hun hoge kwaliteit woningen en uitstekend service.

Specialiteiten van Woningcorporatie SOR

  • Woonstichting
  • Woningverhuur
  • Appartementencomplex
  • Huurwoningen
  • Woonzorgcomplex
  • Woonwinkel
  • Huisvestingsautoriteit

Over Woningcorporatie SOR

Woningcorporatie SOR is een betrouwbare partner als het aankomt op het vinden van een geschikte woning in Rotterdam. Met hun ruim aanbod aan huurwoningen en appartementencomplexen kunnen ze bijdragen aan een prettige woonomgeving voor iedereen. De woningen zijn modern ingericht en voorzien van alle gemakken. Daarnaast zijn de faciliteiten, zoals de rolstoeltoegankelijke ingang en parking, ideaal voor minder mobielen personen.

Contact informatie

Adres: Botersloot 175, 3011 HE Rotterdam, Nederland.
Telefoon: 104445555.
Website: sor.nl.

Beoordelingen en mening

Dit bedrijf heeft 31 recensies op Google My Business met een gemiddelde mening van 3.4/5. Veel klanten waarderen de kwaliteit van de woningen en de uitstekende service. Echter, sommige klanten hebben kritiek op de wachttijden voor onderhoud en de communicatie.

πŸ‘ Beoordelingen van Woningcorporatie SOR

Woningcorporatie SOR - Rotterdam
J K.
1/5

Mooi, maar best prijzig appartement. Klachten over een defecte, 50 jaar oude intercom worden niet verholpen. We gaan afwachten of er op deze review een reactie komt. We zijn nu ruim 14 maanden verder en de enige reactie tot nu toe zijn talloze babbeltrucs in het complex. Vanwege de defecte intercoms loopt er allerlei gespuis door het complex die de boel leegroven. Ik ga niet vertellen in welk complex ik woon want dan komt er misschien nog meer visite. Ik ben voor de SOR terug te vinden in hun administratie. Ze mogen bellen maar ik verwacht niet dat ze dat doen. Er komt wel weer 5,5 procent huurverhoging aan. Nu zijn we weer maanden verder en is er na ettelijke babbeltrucs nog steeds niets veranderd. Maandelijkse kosten 1277 euro. Ook moet de SOR op grond van artikel 7:259 bw binnen 6 maanden na afloop van een kalenderjaar een eindafrekening sturen. Dat is dus vΓ³Γ³r 1 juli 2024. In een brief op 24 oktober werd, na diverse telefoontjes, schriftelijk gemeld dat er aan werd gewerkt. Op vragen hierover zegt men een achterstand te hebben en moet de afrekening worden afgewacht. Dreigen met storneren van het huurbedrag geeft als reactie dreigen met aanmaningen. Het is inmiddels 7 januari 2024 en er is nog niets bekent of verrekend. Met het doorberekenen van de huurverhoging waren ze wel op tijd. Ook was er maandenlang een probleem met de mechanische afzuiging in de douche en het toilet. Klachten hierover via mail worden niet behandeld of beantwoord. Uiteindelijk, na een half jaar, is het verholpen. Bellen of mailen met de SOR is zinloos. Beloftes worden niet nagekomen. Het is het verhaal van het kluitje in het riet en en van het kastje naar de muur. Als ik in mijn werkzame leven zo met mijn klanten was omgegaan had ik allang een schop onder mijn reet gehad. Kortom Uitermate Teleurstellend.

Woningcorporatie SOR - Rotterdam
Daan D.
2/5

Ben al 2 maanden en 3 e-mails verder om de servicekosten boven tafel te krijgen maar tot op heden is het erg stil vanuit de SOR. Zelfs de e-mails beantwoorden ze niet. Dus ik hebt nu de zaak voorgelegd bij de Huurcommissie in de hoop dat die er wat aan kunnen doen. De lijfspreuk een veilig gevoel voor iedereen zal binnenkort veranderd worden in maling aan de bewoners.

Woningcorporatie SOR - Rotterdam
Monique O.
2/5

Huur verhoging alleen voor de lage inkomens. Hoge inkomens komen er weer mee weg. Uitleg waarom interesseert me niet. Servicekosten berekening van 2024 inmiddels 3 weken te laat. Personeels wisseling. Ook mijn probleem niet. Maar verwacht niet dat je iets terug krijgt zegt ze. Hoe kan ze dat zeggen. Ze weet niet hoeveel ik betaal of hoeveel ik verbruik. Maar ook al krijg ik niks terug of moet ik bijbetalen neemt niks af dat ze nog steeds te laat zijn met de afrekening.

Woningcorporatie SOR - Rotterdam
Theo M.
1/5

Vandaag 13-12-2023 als zoon (63) un vergadering (huurdersvereniging & de SOR) bijgewoond van mijn vader (97) en al 18 jaar woonachtig in de Leemgaarde -Oostvoorne, helaas wilde vertegenwoordiging van de SOR niet aanwezig zijn, terwijl er wel degelijk SOR gerelateerde problemen zijn (achterstallig onderhoud enz, enzzz) en geen gehoor willen geven aan de bewoners (veel oude mensen) ik beoordeel dit als des-interesses van de SOR die alleen maar geld schrapen uit de zakken van de veteranen !

Schandalige vertoning dit, ondergetekend,

Theo Markus jr. / Oostvoorne

Woningcorporatie SOR - Rotterdam
Jacqueline L.
5/5

Mijn schoonmoeder woont sinds 1 maand in te Hoogerbrugge III. Het appartement is heerlijk ruim. Waar we erg over te spreken zijn is de hartelijke ontvangst en ook de wijze waarop de medewerkers van de SOR hebben meegedacht om het huren van een woning in Coronatijd toch mogelijk te maken voor een 94-jarige. Ook het feit dat de warme maaltijden nu worden bezorgd waardeert zij zeer. Het is voor ons een hele zorg minder.

Woningcorporatie SOR - Rotterdam
ki W.
1/5

Een afspraak die gemaakt wordt in januari 2023 om in april het probleem op te lossen wordt niet nagekomen en na een mail gestuurd te hebben hierover in juni komt er nog geen reactie. Zelf maar gebeld in augustus. Dan krijg je de reactie dat er achteraan wordt gegaan. Acht maanden verder, hoe snel kan je zijn. Terugbelafspraken nemen een tijdsbestek in van 3 weken, lekker vlot. Huurwijzigingen doorvoeren zonder de huurder schriftelijk daarvan in kennis te stellen. SCHANDALIG!!!!!!

Woningcorporatie SOR - Rotterdam
job V. D. S.
1/5

Waar blijft de afrekening stookkosten dit is wettelijk vastgesteld maar is al 2 maanden over de datum

Woningcorporatie SOR - Rotterdam
Anetta B. -.
5/5

Ik woon sinds 2 maanden in één van de appartementen van de Leemgaarde Oostvoorne.
Het is hier heerlijk wonen, het appartement is ruim met een groot balkon, vriendelijke mensen het gezellige dorp en de prachtige natuur.
In het bos zijn er reeΓ«n te spotten en dan de diversiteit aan vogels!
Het strand en de zee dichtbij meer heeft een mens niet te wensen!
Kortom...een aanrader om hier naar toe te verhuizen.

Go up