Weller - Heerlen

Adres: Spoorplein 43, 6411 NZ Heerlen, Nederland.
Telefoon: 454048600.
Website: wellernet.nl
Specialiteiten: Woningcorporatie.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 99 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2.9/5.

📌 Locatie van Weller

Weller Spoorplein 43, 6411 NZ Heerlen, Nederland

⏰ Openingstijden van Weller

  • Maandag: 09:00–17:00
  • Dinsdag: 09:00–17:00
  • Woensdag: 09:00–17:00
  • Donderdag: 09:00–17:00
  • Vrijdag: 09:00–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Over Weller

Weller is een bekende woningcorporatie gevestigd in Heerlen, Nederland. Hun hoofdkantoor is gelegen op het Spoorplein 43, 6411 NZ Heerlen, wat makkelijk te bereiken is via bus, trein of auto. De telefoonnummer is 454048600 en je kunt ze ook vinden op hun website wellernet.nl. Ze zijn gespecialiseerd in het beheren van woningen en bieden woningen aan voor verschillende doelgroepen.

Weller staat bekend om hun toegankelijke gebouwen, waaronder een rolstoeltoegankelijke ingang en parkeerplaatsen. Dit toont hun inzet voor diversiteit en inclusie.

Het bedrijf heeft op basis van 99 beoordelingen op Google My Business een gemiddelde waardering van 2.9/5. Dit kan erop duiden dat er ruimte is voor verbetering, maar het toont ook dat klanten wel degelijk feedback geven. Weller zou kunnen werken aan de kwaliteit van hun service en diensten om deze score te verbeteren.

👍 Beoordelingen van Weller

Weller - Heerlen
Ward L.
1/5

Vier keer per jaar een veel te dure glossy uitgeven , waarin ze zich zelf op de borst rammen over wat voor geweldige maatschappelijk betrokken toko ze runnen , maar de werkelijkheid ziet anders uit . Ik wil de telefonistes buiten beschouwing laten , kan er geen fout woord over zeggen , maar binnen die organisatie werken me toch 'n zootje onbeschofte aso's . Ben al ik weet niet hoe lang aan 't bellen en mailen met een vervelend probleem (waar Weller debet aan is) maar niemand voelt zich geroepen om te reageren . Alleen als je de huur niet op tijd betaald , dan zijn ze er als de kippen bij en weten ze wel contact met je te maken . Waardeloos bedrijf .

Weller - Heerlen
Harm V.
1/5

Heb na overlijden van mijn moeder al tich keer moeten bellen om te achterhalen wat er aan de hand is en wat er gaat/moet gebeuren met de woning. We zijn onderhand 3 maanden verder. Die figuren bij telefoon support zijn hun geld niet waard en zouden bij een nette firma meteen ontslagen worden. Ik zou teruggebeld worden, dat gebeurt nooit. En ene mvt. Crutzen loopt de boel wat te bedonderen voor zover ik kan zien en belt ook nooit terug. Ik bel zo nog 1 keer (want tsja law of insanity) en dan is het richting kantoor voor een antwoord en richting advocaat.

Weller - Heerlen
Gijs
1/5

Een ongelooflijke trieste bende hier sinds 2 jaar in de Palestinaflat . Woon hier nu 16 jaar in deze flat , en het is ongelooflijk achteruitgegaan. Tuig , overlast , wiet kweken , het kan hier allemaal. Al 1.5 jaar last van warm water wat weg valt , en nog steeds niet verholpen.
Het word tijd dat wij hier eens iets aan gaan doen met de medebewoners.
De tijd van mooi spreken heb ik achter me , en kan ik niet meer horen.
Veelal zijn het jonge lui en of buitenlanders die de overlast veroorzaken. Vervuiling , schreeuwen , noem het maar op en het gebeurt hier. Weller , schaam je !

Weller - Heerlen
Jos B.
4/5

Al sinds 2013 huur ik een appartement in de Peter Schunckstraat,ben er erg blij mee. Ook met de service van Weller. Als wij al "problemen" hadden werden die binnen een redelijke termijn opgelost o.a. door firma Wierzt of Hajnadi.

Weller - Heerlen
Jill P.
1/5

Ik heb eerder een appartement gehuurd van Weller. Alles was toen nog perfect geregeld en er was een beheerder en huisbaas aanwezig, met wie er goed contact was. Mijn complimenten daarvoor.

Sinds een paar jaar huur ik opnieuw een appartement van Weller. Het contact met Weller is meer dan moeizaam te noemen. Er wordt totaal geen begrip getoond en er wordt constant in discussie gegaan als het gaat het oplossen van problemen. De administratie is dan ook niet klantvriendelijk. De woning heeft constant gebreken. Het kost weken en meerdere telefoongesprekken eer een probleem "opgelost" wordt. Een technisch beheerder is vaak niet te spreken of mee in contact te komen.

Een (kleine) opsomming van de problemen in mijn woning: bij intrek was er na weken wachten en verplaatsen van de datum van overdacht nog steeds niks geregeld dus gedwongen moeten intrekken zonder dat de woning volledig geïnspecteerd was, bij intrek was er de kookplaat kapot en weken moeten wachten op vervanging, plafonds bladerden af en waren niet te verven vanwege kalklaag (niet gemeld bij intrek, terwijl dit wel een bekend probleem is in deze flat), geen goed werkende ventilatie badkamer, maanden moeten wachten op vervanging glaswerk binnendeur, schimmel in voorraadhok waardoor alles gestript moest worden, deur meerdere reparaties vanwege toch die enorme lawaaioverlast gaf, lekkage in de keuken met schimmel 2x inclusief vervanging keuken 2x, alleen kort kunnen douchen door brandalarm in gang die constant af ging, afvoer douche loopt al maanden niet af waardoor er niet gedoucht kan worden en nu structureel probleem blijkt, lekkage(s) in de berging 3x, etc.

Door nalatigheid van Weller bij intrek waardoor ik zelf alle afspraken heb moeten regelen (denk: meerdere afspraken, uren wachten en thuisblijven voor monteurs, meerdere keren telefonisch contact moeten zoeken, etc.) ben ik moeten stoppen met mijn opleiding en ben ik uiteindelijk in een burn-out terecht gekomen. Alle zaken die geregeld moesten worden in een appartement dat niet klaar was voor intrek werden mij te veel. Ik heb (destijds) ook al meerdere keren aangegeven dat problemen niet werden opgelost of dat er te lang overheen ging, maar hier werd geen gehoor aan gegeven.. Ik neem Weller deze nalatigheid kwalijk en vind het jammer dat er niet meer gehoor gegeven wordt aan met name dringende problemen in en rondom de woning.

Ik vind ook dat er meer aandacht besteed mag worden aan klantvriendelijkheid. Het is vaak voorgekomen dat de administratie niet begripvol of respectvol reageert richting de huurder. Er worden discussie gevoerd om een probleem maar niet op te hoeven lossen of op de huurder te schuiven. Naar mijn mening wordt er altijd vervelend gedaan, met name als je aangeeft dat je als huurder betaald voor de woning en het niet fijn vind dat de zaken zo lang duren. Het lijkt alsof je er vooral niks van mag zeggen. Met name als je aangeeft dat je al bijna een week niet kunt douchen..

Voor een bedrijf dat op zo'n dure locatie kan zitten had er beter geïnvesteerd kunnen worden in beter en meer personeel. Een opleiding klachtvriendelijkheid zou ook niet verkeerd staan. De wachttijden lopen te lang op voor dringende zaken en het is duidelijk te merken dat het te druk is binnen het bedrijf.

Weller - Heerlen
Allessy R.
1/5

Denk eerst 2x na voordat je gaat huren bij Weller. Na heel wat problemen, geven ze aan mij te willen gaan helpen met een oplossing. Na een vervolg gesprek blijkt dat ze helemaal geen oplossing willen bieden. Had me dit dan meteen in ons eerste gesprek verteld, maar nee dan maken ze een mooi praatje met je in de hoop dat je stil blijft erna. HUUR NIET VIA WELLER!!!

Weller - Heerlen
Jessy D.
1/5

Waardeloos bedrijf heel Weller. laten je gewoon al 1 maand zitten in een woning waar zwarte schimmel aanwezig is. Krijg je dan als antwoord dit jaar kunnen we niks meer betekenen. Volgend jaar komen we dit herstellen. bedankt ( Marcel Essers ) .
Zit je dan in een woning met je gezin en een vriendin die 6 weken zwanger is. Woningen genoeg leeg in Heerlerheide en als je er na vraagt zijn ze opeens allemaal net verhuurd. Dit is dan weller wel iedere maand centen ontvangen maar service is ver te zoeken.

Weller - Heerlen
Ilona W.
1/5

Vocht in woning zeggen ze je ventileerd niet genoeg wat onzin is natuurlijk ze liegen daar dat ze barsten
Adokaat ingeschakeld ik geef niet op

Go up