- GoedeDoelenKaart
- Eindhoven
- Stichting Woonbedrijf SWS.Hhvl - Eindhoven
Stichting Woonbedrijf SWS.Hhvl - Eindhoven
Adres: Wal 2, 5611 GG Eindhoven, Nederland.
Telefoon: 402434343.
Website: woonbedrijf.com
Specialiteiten: Non-profitorganisatie.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 358 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.1/5.
📌 Locatie van Stichting Woonbedrijf SWS.Hhvl
⏰ Openingstijden van Stichting Woonbedrijf SWS.Hhvl
- Maandag: 09:00–17:00
- Dinsdag: 09:00–17:00
- Woensdag: 09:00–17:00
- Donderdag: 09:00–17:00
- Vrijdag: 09:00–17:00
- Zaterdag: Gesloten
- Zondag: Gesloten
Zeker, hier is een toelichting op Stichting Woonbedrijf SWS.Hhvl, geschreven in een vriendelijke, formele stijl en met de gevraagde
👍 Beoordelingen van Stichting Woonbedrijf SWS.Hhvl
samin N.
Op de eerste dag dat ik het huis ontving, zei de medewerker die het gebouw controleerde: “Ik vervang alleen mijn collega, hij zal later contact met je opnemen.” Reparaties zouden op 5 maart worden gedaan, maar vandaag is het 21 maart en er is nog niets gebeurd.
Ik vroeg naar de grootte van het huis, ze zeiden: “We geven geen info, meet het zelf maar.” Het huis heeft schimmel, ze zeiden: “Koop soda en maak het zelf schoon!”
Ik wilde een foto maken van de kaart op de muur, ze zeiden: “Nee, dat is nutteloos, ga naar het toeristisch centrum!”
De muren en deuren zijn zwart, ze zeiden: “Dat is niet standaard, maar sommige mensen houden van zwart. Je had op dag 1 niet moeten tekenen!” – “Wij zijn geen renovatiebedrijf!”
Vandaag kwamen twee medewerkers langs. Ze hadden vanaf het begin haast om te vertrekken, wilden niet eens goed naar de muur kijken. De monteur wilde niet eens de trap op en gaf vanaf beneden zijn mening! Eerst zei hij: “Gewoon verven, geen probleem,” en pas na mijn aandringen zei hij: “Dit is mijn werk niet, hier moet een camera voor komen.”
Hun standaardzin: “Dit is niet ons specialisme, we vervangen iemand anders.” Daarna sturen ze een ander bedrijf, en jij moet wéér 10 dagen wachten…
Yassin H.
Beste mensen,
Wees gewaarschuwd voor dit malafide bedrijf. Ze doen er alles aan om kosten te besparen en nemen serieuze problemen schimmelvorming of vocht niet serieus. Wanneer ik als huurder aangeef dat er een oplossing moet komen voor belangrijke kwesties, wordt er simpelweg geen gehoor gegeven. De klantvriendelijkheid is ver te zoeken en ze doen niets om je als huurder prettig te laten voelen in je woning. Let goed op voordat je een woning van hen accepteert, stel kritische vragen en zorg ervoor dat je niet in een valstrik terechtkomt met eindeloze problemen die ze niet willen oplossen, of waarvan de oplossingen die ze bieden volkomen ineffectief zijn.
Houd je eigen belangen goed in de gaten!
روبر ?.
Ik woon in kometenlaan 6 nummer zes. Iemand gooit afval van bovenaf. Dit is een uitdaging en dit stoort ons. Iemand gooit opzettelijk afval en ze hebben geen respect.
Chris D.
Een ster is nog teveel,ik had 16 en 17-12 een mail gestuurd ivm een verstopping,dat ze al 4 keer bij mij geweest zijn van een riolerings bedrijf,ook via messenger contact gehad,die gaf mij wel antwoord steeds,ze stuurde mijn berichten door aan SWS maar geen gehoor, schandalig hoe hun mensen behandelen.
Ik wil een vergoeding voor de 3 halve dagen die ik al vrij heb genomen,en op 6-02 ook weer uren kwijt ben
Kayra S.
Ik zou een nieuwe keukendeur krijgen. Nu is de nieuwe keukendeur gearriveerd maar is het glaswerk nog niet beschikbaar. Nu heb ik een keukendeur zonder glaswerk. Ze hebben tijdelijk een plaat geplaatst waar het raam hoort te zitten met als gevolg dat de nieuwe keukendeur is beschadigd (want spijkers zijn zichtbaar aan de andere zijde). Ik snap niet waarom ze mijn oude deur vervangen terwijl nog niet alles binnen is. Te gek voor woorden.
G
10 jaar geleden zakte de vloer ineens omdat het rot was, ik was een nieuwe huurder en had de woning slecht opgeleverd gekregen. Uiteraard verwond geraakt.
De rot in de houten!!!! vloer werd hersteld. Op meerdere plekken is er houtrot trouwens. Vervolgens kreeg ik elk jaar een lekkage op dezelfde plek. Het regent direct naar binnen.
Pas weer iemand hiervoor langsgeweest. Zijn verhaal ging als volgt: Woonbedrijf heeft gewoon ... huizen en doet niks aan onderhoud. Je bent niet de enige die klaagt, vooral in deze buurt zijn er veel klachten. Diegene die dit zei was een zogenaamde monteur!!! Ook maakte hij slechte grappen over mijn naam.
Volgens Woonbedrijf is zwarte schimmel niet schadelijk om in te ademen. Ze zien dit dan ook niet als een probleem. Dit werd me vandaag weer verteld.
3 jaar geleden een klacht ingediend, of 4, ik weet het niet meer, zolang speelt dit al. Het enige wat veranderd is de naam bij wie mijn dossier ligt.
Woonbedrijf doet absoluut aan verloedering van de woningen die ze in hun bezit hebben en het uitknijpen van hun huurders. Ik noem dit onmenselijk gedrag. Ik zou zeggen bekijk de foto s en oordeel zelf.
Maarten
2 dagen geleden getekend, op 26 november. De woning staat al enige tijd leeg. Na het tekenen ga je naar de woning om te controleren of alles in orde is, dit bleek niet zo te zijn. De ketel werkt namelijk niet. Dit was al 2 maanden bekend bij Woonbedrijf. De volgorde voor ons was: contract tekenen en vervolgens de woning controleren, waarbij vast werd gesteld dat de ketel het niet deed. Nogmaals, dit was al 2 maanden intern bekend bij Woonbedrijf. Nu is het mijn probleem want ze hebben immers de sleutel al overgedragen. Nu kan ik vrij nemen van mijn baan en lekker thuis gaan wachten op Feenstra, of iemand anders sturen. Alle verantwoordelijkheid wordt uit de weg gegaan. De schuld wordt bij Feenstra in de schoenen geschoven en het wordt mijn verantwoordelijkheid gemaakt. "We kunnen u geen oplossing bieden meneer". Wat een *** organisatie. Wat een puinhoop intern. Er wordt nul verantwoordelijkheid genomen of compensatie geboden voor een probleem dat zij op hadden moeten lossen. Je hangt een half uur met ze aan de telefoon (incl. wachttijden) en ze bieden geen enkele oplossing. "Meneer u kunt een klacht indienen". Nou dat zal ik zeker doen. Daar zal vast wel weer zo'n slappe vergelijkbare reactie op komen waarbij er nul verantwoordelijkheid wordt genomen en geen oplossing wordt geboden. Een goed begin is het halve werk, maar zelfs de helft van het werk doen is al teveel gevraagd voor Woonbedrijf. Eerst laten tekenen, de sleutel overdragen, dan mededelen dat de ketel het niet doet terwijl dit al 2 maanden bekend was. Dan hoor je aan de telefoon ook nog doodleuk dat dit wel vaker voorkomt. De procedure aanpassen? Nee joh, we laten het de huurders wel oplossen.
Nul sterren.
Update: Feenstra geeft aan dat zij een poging hebben ondernomen om langs te gaan en dat Woonbedrijf de verkeerde sleutels heeft meegegeven. Gaat alles goed Woonbedrijf? Kopje koffie misschien?
Update2: er blijkt inmiddels nog meer mis te zijn, zo is de boiler voor warm water in de keuken eveneens stuk. Weer mogen we herhaaldelijk vrij nemen van het werk om mensen op te vangen in een woning die maanden leeg heeft gestaan waarbij ze ruime mogelijkheid hebben gehad om zaken te controleren en op te lossen.
M B.
Verschikkelijke ervaring met woonbedrijf. Onlangs sleutels overhandigd gekregen van een woning. Als ik gebreken aantref en duidelijk onderbouw wordt hier geen gehoor aan gegeven en wordt je aan je lot over gelaten. Zij nemen geen verantwoordelijkheid voor hun problemen en gaan er vanuit dat de huurder de problemen zelf oplost. Maar zo werkt het niet. Dit moet jammer genoeg via de juridische wegen opgelost worden. Wees gewaarschuwd!
- Stichting Reanimatie-Onderwijs Zuid-Oost Brabant - Eindhoven
- Schaakvereniging Woensel-Lichttoren Combinatie - Eindhoven
Stichting Vrienden van het Evoluon - Eindhoven
Stichting Schuldhulp Collectief - Eindhoven
Stichting Sphoek - Eindhoven
Stichting Knooppunt Innovatie Elektrotechniek Nederland - Eindhoven
Stichting Laarbeeks Landschap - Eindhoven
Chronisch ZorgNet - Eindhoven
Stichting Power 4 Every1 - Eindhoven
Stichting Zomercursus Woudschoten - Eindhoven
Stichting Doe maar zo! - Eindhoven
Stichting Thomas van Villanova - Eindhoven
Wilhelm Reich Stichting - Eindhoven
Speelcadeau, Speelgoedbank regio Eindhoven - Eindhoven
ByRocco Foundation - Eindhoven