Stichting IZZ - Apeldoorn

Adres: Prins Willem-Alexanderlaan 719, 7311 ST Apeldoorn, Nederland.
Telefoon: 557506500.
Website: izz.nl
Specialiteiten: Stichting.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 24 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2.1/5.

📌 Locatie van Stichting IZZ

Stichting IZZ Prins Willem-Alexanderlaan 719, 7311 ST Apeldoorn, Nederland

⏰ Openingstijden van Stichting IZZ

  • Maandag: 09:00–17:00
  • Dinsdag: 09:00–17:00
  • Woensdag: 09:00–17:00
  • Donderdag: 09:00–17:00
  • Vrijdag: 09:00–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Stichting IZZ in Apeldoorn

Stichting IZZ is een bekend en respectabel bedrijf gevestigd in Apeldoorn, Nederland. Het bedrijf staat bekend om zijn specialiteiten en diensten die gericht zijn op het verbeteren van de levenskwaliteit van mensen in de regio. Met zijn unieke aanbod en gerichte aanpak, heeft Stichting IZZ zich weten te onderscheiden in de lokale markt.

Stichting IZZ is gevestigd op de volgende locatie: Prins Willem-Alexanderlaan 719, 7311 ST Apeldoorn, Nederland. Voor vragen of meer informatie kunt u het beste contact opnemen via het telefoonnummer 557506500. Daarnaast is de website https://www.izz.nl/ een waardevolle bron van informatie.

Onder andere voorzieningen zoals rolstoeltoegankelijke parking maken deel uit van de dienstverlening van Stichting IZZ. Dit toont aan hoe belangrijk het bedrijf vindt om toegankelijk en inclusief te zijn voor alle klanten.

Het bedrijf geniet een gemiddelde beoordeling van 2.1/5 op basis van 24 recensies op Google My Business. Dit geeft inzicht in de tevredenheid van klanten en toont aan dat er ruimte is voor verbetering in sommige opzichten.

In conclusie, Stichting IZZ is een bedrijf met een rijke geschiedenis en een sterke aanwezigheid in Apeldoorn. Met zijn specialiteiten, toegankelijke parking en inspanningen om te voldoen aan de behoeften van klanten, staat het bedrijf bekend om zijn inzet voor de gemeenschap. Hoewel de recensies gemengd zijn, biedt dit een waardevolle gelegenheid om te leren en te groeien, zodat Stichting IZZ in de toekomst nog beter kan voldoen aan de verwachtingen van klanten.

👍 Beoordelingen van Stichting IZZ

Stichting IZZ - Apeldoorn
Theo S.
3/5

Ik ben over het algemeen tevreden, maar het moet niet moeilijker worden. Ik kan de klantenservice niet bereiken. Telefonisch niet geprobeerd, maar ik wil mijn verhaal graag eerst uittypen. Zowel de app, als de Chat zijn onbereikbaar, en aan normale/ efficiente communicatie via mail of contactformulier wordt blijkbaar niet gedaan. Ik betaal fikse eigen bijdragen aan behandeling, zonder transparantie over hoe deze berekend worden. Hierover informatie zoeken is een dagtaak, naast alle andere verantwoordelijkheden die op de burger worden afgeschoven. Sowieso is het raar dat noodzakelijke behandelingstrajecten zoveel eigen kosten met zich meebrengen, terwijl uitstel of het niet doorlopen van zo een traject ernstige gezondheidsrisico's en hoge kosten met zich meebrengt. Wanneer het te laat is mag het blikbaar alles kosten. Dat is de staat van de zorg in Nederland (visieloos) en daar maken verzekeraars een groot deel aan uit. Izz niet minder, ondanks de mooie verhalen.

Stichting IZZ - Apeldoorn
Laura B.
1/5

Ik heb op vakantie een week in het ziekenhuis gelegen in Vietnam. Dit was een hele traumatische ervaring en de zorg was erg slecht, maar de zorg nu in Nederland is helaas ook niet veel beter.

Wij moeten voor een declaratie een medisch dossier hebben in Engels, maar die hebben wij niet ontvangen omdat ze daar geen überhaupt geen Engels kunnen. Na een belletje met de IZZ medewerker werd ons verteld dat we dit dossier zelf maar moesten vertalen en we deze kosten zelf moeten betalen (wat hoog gaat uitvallen omdat het een groot dossier is). De andere optie was dat we het ziekenhuis maar even moesten bellen… in Vietnam!! Waar ze geen Engels kunnen..! Ook na de hele uitleg werd mij simpelweg verteld dat dit de regels zijn en ze niks voor ons kunnen doen…
De service was dus erg slecht en ik vind deze regels BELACHELIJK. Er werd niet meegedacht aan een oplossing en we moesten het allemaal maar zelf uitzoeken…
In de moeilijkste periode word je dus niet geholpen en sta je er alleen voor, ik zou IZZ niet aanraden.

Stichting IZZ - Apeldoorn
Ellen K.
5/5

Toevallig kom ik terecht bij deze reviews van IZZ.
Wat vind ik het jammer om te lezen dat iedereen zo negatief is. Waarschijnlijk komt dat ook omdat mensen die boos zijn eerder geneigd zijn om een review te plaatsen dan mensen die tevreden zijn. Ik ben één van die tevreden mensen, zeer tevreden zelfs! Wij, mijn man en ik, doen vaak een beroep op IZZ en alles verloopt altijd snel en soepel, wij hebben nog nooit problemen gehad! Dat wil ik hier toch even vermelden want 2 sterren is veel te weinig en dat verdient IZZ niet!

Stichting IZZ - Apeldoorn
Richard B.
1/5

Probeer al de gehele dag IZZ te bereiken telefonisch. Lukt dus niet!! Medewerkers zijn zgn. in gesprek. ZEER SLECHT DUS TE BEREIKEN. Krijg een factuur voor de premie voor juni 2024 op 19 mei 2024 die ik voor 10 mei 2024 moet betalen!!! Daarna een AANMANING op 20 mei 2024 WAAROM IK NOG NIET DEZE FAKTUUR HEB BETAALD!! En ze dreigen met een incassobureau!!!! Ben al 18 jaar bij IZZ maar dit slaat alles. DIT NOG NOOIT MEEGEMAAKT Wat een puinzooi daar. Kassa of een ander TV programma hierover informeren?

Stichting IZZ - Apeldoorn
Anouk N.
1/5

Een collectieve zorgverzekering afgesloten via IZZ. Eén ding weet ik zeker, wat een SLECHT bedrijf is IZZ! Niet eens één ster waard. Tot nu toe alleen maar slechte ervaringen en niks goed geregeld/slechte communicatie of nee wat zeg ik, ik bedoel géén communicatie. Iets met over de schutting naar de zorgverzekeraar, lekker makkelijk.

Ik kan niet wachten tot het november is en we kunnen overstappen. Mensen ik waarschuw jullie: val niet voor het verhaal dat IZZ is voor de mensen in de zorg. Dat is de administratieve rompslomp achteraf echt niet waard.

Stichting IZZ - Apeldoorn
Diana Z.
1/5

Zulke slechte service al weken bezig om mijn tandarts rekening terug te krijgen. Ze zeggen is gestort baar de tandarts deze ontvangt niets . Hun helpen je niet onvriendelijk en willen het niet oplossen . jammer dat ze zo met de klanten om gaan . Je belt zetten je in de wacht en hup verbreken de verbinding dit 2 keer. Chat waardeloos. Dus nu krijg ik niet mijn geld waar ik recht op heb .

Stichting IZZ - Apeldoorn
Digi M.
1/5

Dieptriest dat je aan de vooravond van een grote operatie nog moet gaan checken of je wel volledig bent verzekerd omdat IZZ haar contracten nog niet rond heeft met een aantal ziekenhuizen. Waardeloos. Ze laten het op de laatste dag aankomen. Ondertussen wel de klant vrolijk informeren dat hij/zij een hogere restitutie polis kan afsluiten om zeker te zijn dat alles wordt vergoed. Ja, zo ken ik er nog wel een paar ! Welkom in de verziekte wereld van zorgverzekeraars ten koste van de zorg voor de cliënt. Je wordt totaal niet meer serieus genomen.

Stichting IZZ - Apeldoorn
Vlees B.
2/5

Ik ben al jaren lid van IZZ. Ze hadden een prima verzekering, maar dat is nu ondergebracht bij grote verzekeraars. Als je hun helpdesk belt dan begrijpen ze niet waar je het over hebt als je voor IZZ belt. IZZ zelf heeft geen contactgegevens op hun site. Een van de grote verzekeraars is VGZ. Dit is voor de zorg de slechtste verzekeraar omdat zij veel te hard onderhandelen. Hiermee zou een stichting die zorg voor de zorg organiseert niet mee in zee moeten gaan.

Go up