Stadskantoor - Utrecht

Adres: Stadsplateau 1, 3521 AZ Utrecht, Nederland.
Telefoon: 14030.
Website: utrecht.nl
Specialiteiten: Stadskantoor.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Toilet.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 110 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.5/5.

📌 Locatie van Stadskantoor

Stadskantoor Stadsplateau 1, 3521 AZ Utrecht, Nederland

⏰ Openingstijden van Stadskantoor

  • Maandag: 08:00–17:00
  • Dinsdag: 08:00–20:00
  • Woensdag: 08:00–17:00
  • Donderdag: 08:00–20:00
  • Vrijdag: 08:00–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

El Stadskantoor es una institución ubicada en el centro de Utrecht, Países Bajos. Con dirección en Adres: Stadsplateau 1, 3521 AZ Utrecht, Nederland.,

Este lugar ofrece una variedad de servicios y especialidades, entre ellas:

  • Specialiteiten: Stadskantoor.
  • Rolstoeltoegankelijk toilet: Este lugar cuenta con un baño accesible en silla de ruedas.
  • Rolstoeltoegankelijke ingang: La entrada es accesible en silla de ruedas.
  • Rolstoeltoegankelijke parking: Hay plazas de aparcamiento accesibles para sillas de ruedas.

El Stadskantoor ha recibido 110 reseñas en Google My Business y tiene una media de opinión de 3.5/5. Aunque es cierto que algunas opiniones son negativas, en general, el público parece estar satisfecho con los servicios y la ubicación del Stadskantoor.

Para contactar al Stadskantoor, puedes llamar al teléfono: 14030 o visitar su página web: utrecht.nl.

El Stadskantoor es una institución clave en el centro de Utrecht que ofrece un amplio espectro de servicios y es accesible para personas con movilidad reducida. Si estás buscando información sobre el Stadskantoor, esta guía te proporcionará los detalles esenciales sobre su ubicación, características y cómo contactarlo.

👍 Beoordelingen van Stadskantoor

Stadskantoor - Utrecht
j V. V.
1/5

Balie 21 op 11 augustus heeft ons niet willen helpen. Slechte service zonder enige toelichting worden we aan de kant gezet alsof we geen waardige cliënten zijn. Ze had welliswaar tijd zat om me eventjes te woord te staan in een moment zonder cliënten, maar toen ik om duidelijkheid wou vragen of ik een nieuw nummertje moest trekken, begon ze met op afstand te houden door geïrriteerd te roepen "momentje momentje!!" Ze hielp in het vervolg wat klanten wat ik kan begrijpen want iedereen komt op afspraak. maar toen ze een uitgebreid gesprek begon met haar mannelijke collega aan haar zij heb ik mijn buitenlandse vrouw meegenomen en nu zorg ik ervoor dat ze ergens anders de registratie krijgt die we nodig hebben.

Wel complimenten aan de service balie de heer die daar zat heeft ons duidelijk en snel opweg willen helpen. Jammer dat we in het vervolg niet geholpen werden. We hebben niet gekregen waar we voor kwamen en vertrokken met plaatsvervangende schaamte.

Stadskantoor - Utrecht
M ?.
1/5

Waardeloze locatie, je ken nergens je auto kwijt... 10 minuten lopen, recht verschrikkelijk!! Kom je er met een Roemeense kerel om zn bsn nummer te verlengen, hier naartoe gestuurd door de overheid.... afspraak en al, staat het niet geregistreerd... moeten we alsnog een afspraak online en werden een uur later geholpen....

Stadskantoor - Utrecht
Willem H.
1/5

3e keer terug gestuurd om een baby foto voor een paspoort, de baby zou zichtbaar ondersteund worden. De beste baby kan nog niet zelf zitten. De baby ziet er over een jaar ook alweer totaal anders uit dus hoe boeiend is het dat de baby ondersteund zou worden voor een foto? De handen ter ondersteuning zijn niet eens zichtbaar. Zullen wel een handeltje hebben met de fotograaf want we moeten weer nieuwe fotos laten maken.

Stadskantoor - Utrecht
Orangeowl
2/5

De locatie is goed bereikbaar met de trein.
Ik was echter met de auto, en dat bleek lastig – de parkeerruimte bij het station was volledig bezet, en er waren geen beschikbare plekken. Het zoeken naar een parkeerplaats kostte meer tijd dan verwacht.

Het meest teleurstellende was echter de communicatie met de medewerkster aan de balie, een vrouw met een hoofddoek. Ze was duidelijk geïrriteerd door mijn vertraging, sprak op harde toon en met zichtbare ergernis. Ik werd niet geholpen.

Ik heb vaak andere mensen geholpen bij het verkrijgen van een BSN en heb altijd beleefde en professionele medewerkers meegemaakt. Daarom vind ik het jammer dat ik in het Stadskantoor een negatieve ervaring heb gehad met een ambtenaar.

Stadskantoor - Utrecht
Peter R.
5/5

[Aan Dat Ding]

Je kan er niet eten,
Je kan er niet zomaar wat drinken,
Het toilet is gratis.

En je kan er niet zomaar worden gehólpen.
En weet je, als je hééél lief ben’!
Dan mag je hier gratis trouwen.

En je kan dáár hier aan laten hélpen.
En er is gratis internet.

Mvg, Één dánkbare Burger
😉

Stadskantoor - Utrecht
Heidi R.
5/5

Dank aan Melissa Yamur! Wat heb jij op alle mogelijke manieren met me meegedacht. Fijn hoe ik uiteindelijk toch nog op tijd een paspoort kon aanvragen! Chapeau voor de klantvriendelijkheid hier!

Stadskantoor - Utrecht
Victor K.
5/5

ZEER makkelijk bereikbaar met de trein. Erg makkelijk aanmeldsysteem maar bovenalles: Ongekend vriendelijke en behulpzame medewerkers! Mijn complimenten en een extra high five voor mevrouw A.K. van de Bunt!!

Stadskantoor - Utrecht
Robin T.
1/5

Het gemak waarmee de Gemeente Utrecht over burgers heen walst beangstigt me.

Go up