Quadcopter-shop - Sittard

Adres: Van Lintrehof 4, 6137 HJ Sittard, Holandia.
Telefon: 634786988.
Strona internetowa: quadcopter-shop.nl
Specjalności: -.
Inne ważne informacje: Parking dostępny dla osób na wózkach.
Opinie: Ta firma ma 25 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 4.1/5.

📌 Lokalizacja Quadcopter-shop

Quadcopter-shop Van Lintrehof 4, 6137 HJ Sittard, Holandia

⏰ Godziny otwarcia Quadcopter-shop

  • Poniedziałek: Czynne całą dobę
  • Wtorek: Czynne całą dobę
  • środa: Czynne całą dobę
  • Czwartek: Czynne całą dobę
  • Piątek: Czynne całą dobę
  • Sobota: Czynne całą dobę
  • Niedziela: Czynne całą dobę

Quadcopter-shop jest firmą specjalizującą się w sprzedaży dronów. Adres ich siedziby to Van Lintrehof 4, 6137 HJ Sittard, Holandia. Do kontaktu możliwy jest pod nr telefonu: 634786988 oraz za pośrednictwem strony internetowej quadcopter-shop.nl.

Charakterystyka firmy

Firma Quadcopter-shop oferuje szeroki wybór dronów w różnych kategorii: od rozpoczęcia w untożliżu do profesjonalnych. W swojej ofercie posiadają także akcesoria i części zamienne. Oferują także szkolenia z obsługi dronów.

Opinie klientów

Na Google My Business firma Quadcopter-shop ma 25 recenzji. Średnia ocena wynosi 4.1/5, co świadczy o dobrej opinii klientów.

Inne ważne informacje

  • Parking dostępny dla osób na wózkach.

👍 Recenzje dla Quadcopter-shop

Quadcopter-shop - Sittard
Atwil L.
1/5

Helaas een frustrerende ervaring met deze winkel/eigenaar.
Toelichting: we zijn op vakantie met onze camper in Burgos (Spanje) en ik verlies mijn drone. Aangezien ik een enthousiaste amateur fotograaf ben, snel gekeken naar een vervanger. Ik kom uit op een heel dure drone, de DJi Mavic 4 Pro bij Quadcopter in Sittard.

Ik geef als belangrijkste voorwaarde voor een deal aan, dat de drone dan absoluut via DHL-Express verzonden dient te gaan worden. Want we mogen maar max 72 uur op onze P verblijven en DHL-Express levert in 1 max twee (werk)dagen. Ook willen we geen onnodige wachtdagen/vakantiedagen in Burgos blijven. We hebben tenslotte maar beperkt vakantie. De Eigenaar, Wouter Vogels, geeft aan dat hij het begrijpt en zo zal verzorgen. Dat moet dus helemaal goed komen zo.

Nogmaals en zelfs voor een derde keer leg ik deze voorwaarde aan hem uit en deze belooft tot 3* dat hij dit zal doen: verzenden met DHL-Express.
Ik maak het hoge bedrag (€2550) aan hem over inclusief verzendkosten.
Diezelfde (woensdag)avond wordt de drone bij hem opgehaald.
Donderdag zie ik in mijn app dat hij nog steeds in Nederland is?
Vrijdag ook nog

Ongerust laat ik hem dit weten want hier gaat iets helemaal niet goed/niet volgens afspraak.
Laconiek antwoord hij dat hij er nu toch niets meer aan kan doen…..
Ik vraag hem nogmaals of hij de drone per DHL-Express verzonden heeft.
Volgens hem wel. Op bijgevoegde foto kan iedereen lezen dat de drone NIET met DHL-Express, maar met de gewone postservice DHL E-commerce is verzonden.

Ook zaterdag is de drone nog steeds in Nederland.
En op zondag wordt er sowieso niet geleverd.

Ik ga zelf op onderzoek uit en al snel blijkt dat de drone ‘per gewone pakketpost’ is aangeboden bij DHL E-commerce = (goedkoper) en verzonden (veel trager). Op bijgevoegde foto kan iedereen lezen dat de drone NIET met DHL-Express, maar met de gewone postservice DHL E-commerce is verzonden.

Ik zoek, boos en gefrustreerd weer contact met de winkeleigenaar. Hij neemt de telefoon wederom niet op. Zijn schriftelijke reactie:
‘Ik vind het ook jammer’ is zijn ontwijkende reactie.
Vervolgens probeert hij de schuld in de schoenen van DHL te schuiven: ‘dat er altijd wel een keer vertraging kan zijn in de levering.’ Dat kan idd maar Express levert gegarandeerd in 1-2 werkdagen.
Maar zijn eigen fout, opzet of niet, daar weigert hij verantwoordelijkheid voor te nemen. Hoe onvolwassen en zwak is dat!

Ook op maandag nog steeds geen drone!!!!!
Wel politie aan de deur. Ik kom er met een smoes gelukkig nog zonder boete vanaf.

Op dinsdag, de 7e dag na verzending, eindelijk een drone.

Ik vraag om compensatie voor alle geleden en onnodige ongemakken, inclusief extra uitgaven en verlies van 5 vakantiedagen.

Hij biedt mij ‘bij uitzondering’ een schamele €50 aan.
No Deal. Dan liever een review om jullie te waarschuwen.
Waarschuwen dat deze winkeleigenaar geen service biedt; zich niet aan zijn afspraken houdt; geen verantwoordelijkheid wenst te dragen voor zijn fouten en ook geen normale compensatie aanbiedt in soortgelijke gevallen.

Je bent gewaarschuwd!

Quadcopter-shop - Sittard
Max V. D.
5/5

Een super goede service en onwijs goed contact. Ik heb hier meerdere accessoires voor mijn drone (DJI Mini 3) besteld en de service en contact-mogelijkheden zijn echt top (snelle reactie van de eigenaar en onwijs flexibel)! Een echte aanrader!

Quadcopter-shop - Sittard
mitchel L.
5/5

De service van Quadcopter-shop is top!
Snelle levering, deskundig advies en regelgeving besproken.

Ik heb gekozen voor de DJI mini pro 4 fly more combo. Snelle levering, transparant en goede kwaliteit

Quadcopter-shop - Sittard
marcellino S.
2/5

retour kosten zijn na overleg terug betaald!

zie het verhaal hieronder

een nieuwe drone gekocht bleek achteraf (2 weken nadat ik de drone terug had gestuurd) om 2 kapote/slechte accu's te gaan.

zaterdag 22 juni krijg ik te horen dat ik 2 nieuwe accu's krijg en of de drone retour gestuurd kon worden.

25 juni nog maar even een bericht gestuurd ? of er nog een adres nodig was en ineens zou het pakket onderweg zijn 🤔

het pakket werd dan ook op de goedkoopste en slechtste manier verzonden via dpd naar een dpd punt ook dit was niet even gemeld !!

vervolgens krijg ik totaal geen mails van de dpd dus moest ik weer contact opnemen waar het pakket zou zijn.

uiteindelijk kreeg ik 3 julie bericht dat ik de drone kon afhalen op het dpd punt. (geen idee hoelang die er al lag)

MET DE WOORDEN WEL ZSM OPHALEN WAND BINNEN 7 DAGEN GAAT DIE RETOUR, dus moet ik eerder naar huis om op tijd bij het dpd punt te zijn.

mijn advies koop je drone ergens anders !!!
klantvriendelijkheid kan beter

Quadcopter-shop - Sittard
Drone P. N.
5/5

Een zeer goede betrouwbare webshop. Goeie service. Heb hier al mijn drones gekocht. Snelle levering.

Quadcopter-shop - Sittard
drift T.
1/5

Bestelling voor 17:00 besteld dag erna in huis allemaal prima in orde! Helaas eenmaal bij het ontvangen van de drone deed deze het niet. Zelf gegoogled naar het probleem en gevraagd of er via teamviewer meegekeken kon worden. Zodat de drone niet weer terug gestuurd zou moeten worden. Afspraak gemaakt om dat te doen wordt vervolgens afgezegd en verzet inmiddels als bijna een week een nieuwe drone in huis die niks doet en wordt maar niet geholpen!!!! WAARDELOZE KLANTENSERVICE!!! Ik zou zelf hier niet gauw meer wat kopen want als er iets mis is word je gewoon niet geholpen of moet je dagen wachten en dan maar hopen dat je wel geholpen wordt.

Quadcopter-shop - Sittard
Robby S.
5/5

Onlangs mijn vierde drone gekocht bij Wouter. Hij neemt (nog steeds) alle tijd voor je en is zeer kundig. Echt een zaak waar je wil blijven terugkomen. Kortom: dikke aanrader!!

Quadcopter-shop - Sittard
Toufik
5/5

Geweldige winkel met een vooral geweldige winkeleigenaar in de vorm van Wouter Vogels. Zeer vriendelijke man die snel en adequaat reageert. Heb een drone van me kunnen inruilen zonder enige moeite. Kreeg er een mooie prijs voor + extra korting op een nieuwe aankoop. De nieuwe drone werd ook vrij snel verstuurd. Een absolute aanrader deze winkel voor wie in de market is voor een leuke drone.

Go up