PostNL Pakketpunt - Apeldoorn

Adres: De Eglantier 177, 7329 DE Apeldoorn, Nederland.

Website: postnl.nl.
Specialiteiten: Post- en pakketbezorging, Postbedrijf, Postkantoor.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 1 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2/5.

Locatie van PostNL Pakketpunt

PostNL Pakketpunt De Eglantier 177, 7329 DE Apeldoorn, Nederland

PostNL Pakketpunt aan De Eglantier 177, 7329 DE Apeldoorn, Nederland is een nuttige locatie voor post- en pakketservice. Het bedrijf is gespecialiseerd in post- en pakketbezorging, postbedrijf en postkantoor-diensten. Met een rolstoeltoegankelijke ingang en parkeerplaats, is het makkelijk toegankelijk voor iedereen.

PostNL Pakketpunt in Apeldoorn heeft een gemiddelde mening van 2/5, gebaseerd op 1 recensie op Google My Business. Het is belangrijk om deze mening te bekijken, maar ook om andere factoren in overweging te nemen, zoals de praktische locatie en de gespecialiseerde diensten.

Deze locatie biedt een betrouwbare en efficiƫnte manier om je post en pakketten te verzenden en te ontvangen. Het is een goed idee om de website van PostNL te bezoeken voor meer informatie over diensten en prijzen. Op de website kan je ook gemakkelijk een afspraak maken voor pakketbezorging of afhalen.

Als je op zoek bent naar een betrouwbare en behulpzame post- en pakketdienst in Apeldoorn, is PostNL Pakketpunt aan De Eglantier 177, 7329 DE Apeldoorn, Nederland een geweldige optie. Met een gemakkelijke toegang en gespecialiseerde diensten, bent u verzekerd van een positieve ervaring. We raden u aan om contact op te nemen via de PostNL-website voor meer informatie of om een afspraak te maken.

Beoordelingen van PostNL Pakketpunt

PostNL Pakketpunt - Apeldoorn
Benjamin Helmus
2/5

4 sterren voor de bezorger in de maten.

Heb hele negatieve feedback gegeven over postNL. Ik vind dat de investeerders/aandeelhouders en het management van PostNL een heel mooi bedrijf kapot aan het maken zijn. Het gaat alleen nog maar om geld en het "we zijn er voor onze werknemers" is alleen maar een masker maar in werkelijkheid zijn er veel bezorgers die het echt heel zwaar hebben.

Ik combinatie met een uitkering is het wel te doen maar fulltime bezorgers worden (in mijn ogen) behandeld als slaven. Overwerkte onderbetaalde bezorgers met een hele bus vol pakketjes is regelmatig de dupe van het beleid van PostNL waardoor klanten dan boos worden op de bezorgers.

Ik kreeg altijd pakketjes te laat en bleef dan voor niks thuis en had dus negatieve feedback gegeven. Daar kan de bezorger vaak verder niet heel veel aan doen

Tot mijn verrassing is het pakketje dat ik vandaag verwachte op tijd bezorgd en netjes bij de buurman afgeleverd. Daarom Vier sterren voor de bezorger.

Je zou toch zeggen dat een bedrijf met minder dan 3 sterren het roer omgooit. Niet zomaar aandelen verkopen aan investeerders die op korte termijn denken en ECHT in je werknemers investeren.

Geef ervaren bezorgers vaker de kans om bijvoorbeeld als manager aan de slag te gaan in plaats van een leidinggevende die nog nooit een brief op de post heeft gedaan. (Bij wijze van spreken.)

DHL was altijd de minder goede bezorgdienst maar die hebben wel een en ander veranderd waardoor de bezorgingen bij ons vaak wel goed gaan.

Go up