- GoedeDoelenKaart
- Gorinchem
- Poort6 - Gorinchem
Poort6 - Gorinchem
Adres: Schelluinsestraat 3, 4203 NJ Gorinchem.
Telefoon: 0183669900.
Website: poort6.nl
Specialiteiten: Woningcorporatie, Huurwoningen.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 85 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.4/5.
📌 Locatie van Poort6
⏰ Openingstijden van Poort6
- Maandag: 08:30–16:30
- Dinsdag: 08:30–16:30
- Woensdag: 08:30–16:30
- Donderdag: 08:30–16:30
- Vrijdag: 08:30–13:00
- Zaterdag: Gesloten
- Zondag: Gesloten
Zeker, hier is een uitgebreide beschrijving van Poort6, geschreven in een formele, behulpzame en natuurlijke stijl, met de gevraagde
👍 Beoordelingen van Poort6
Mikedekoning
Na 3 maanden bezig te zijn met waterschade en al meer dan een jaar bezig te zijn met onderhoud dat halverwege afgebroken was en waarbij ik constant van het kastje naar de muur gestuurd werd, een afspraak gemaakt, zodat er iemand naar de desbetreffende plekken kon komen kijken. Vervolgens verrast door 2 mensen, die erg nonchalant reageerden op de waterschade en dat ik het zelf maar moest schilderen.
Daarna ook nog een klacht vanuit hen dat mijn huis te vol stond naar hun zin en hier 2 dagen later nog een brief over gekregen, dat ze nog een keer kwamen controleren of het huis netter was, vanwege brandgevaar. Maar aan de reparaties nog steeds uiteraard niets gedaan. Ik huur inmiddels al zo'n 15 jaar bij Poort6 en heb altijd meegewerkt aan hun werkzaamheden e.d., maar vind toch dat ze aardig respectloos met hun huurders omgaan.
Mohammed M.
Ik woon op de Gerard van Lomstraat en de lift is elke keer kapot dan wordt hij soms na 2 maar soms na 3 weken pas gemaakt. Ouderen zitten dan letterlijk opgesloten in hun huis. Dit gebeurt 5 tot 6 keer per jaar. Alleen bij ons portiek begeeft de lift het zo vaak en waarom het elke keer zolang duurt voordat ie gemaakt wordt is ook een raadsel. Je wordt er gewoon moedeloos van. Hoe kan het dat de lift elke keer kapot gaat en waarom wordt het probleem niet echt opgelost!
Leandro L.
Waardeloos, lekkend rot en niet sluitend dakraam. Monteur zegt moet een andere in maar nu alweer 2 maanden verder en ook na diverse mails stil vanuit poirt6 . Dit jaar de huursverhoging maar eens niet betalen.
Poula K.
Door schilderwerkzaamheden aan mijn buitendeur is de brievenbus los gekomen. Ik heb dit aan Poort6 doorgegeven. Kreeg gisteren te horen dat ze dat NIET gaan verhelpen, daar ik geen "service abonnement "heb!! Woon 35 jaar in deze woning en heb ze in die tijd 1x nodig gehad voor iets.
Alle kleine dingetjes probeer ik zelf te verhelpen, daar val ik ze al geen eens mee lastig! Vind het gewoon triest en schandalig hoe er met huurders omgegaan wordt.
Angeline V. D. B.
4 weken geleden een steiger in de voortuin geplaatst voor Schilderwerkzaamheden deze waren na 2 dagen klaar de steiger staat dus al 3 weken voor niets na vandaag gebeld te hebben kreeg ik als antwoord o die blijf staan tot september!!! Dus nog ruim een maand! Voor niets!! Hierdoor kunnen wij niet verder met werkzaamheden in onze tuin
Overal hebben de steigers max 2 weken gestaan bij ons dus ruim 8 weken !!!
Haal dat ding met spoed weg zodat wij gewoon in onze tuin kunnen werken!!
Voteny L.
Ik kan niet begrijpen dat ik na bijna een half jaar vragen naar mijn deurbel. (Kwijtgemaakt door de schilder) ik tot op heden geen bel terug kan krijgen! Ook ziet mijn plafond van de toilet er niet uit, het was erg mooi na renovatie onlangs. Mocht ik maar even van genieten, lekkage vernielde het plafond. 1 deel werd vervangen, de schilder heeft het geschilderd. Ook hij vondt het er niet fraai uitzien,zei dat ze alles hadden moeten vervangen. Poort6 heeft lak aan mensen,maar ze moeten ook mee met de tijdsgeest van nu. Jammer voor de enkele medewerker daar die hun best doen,maar ook niks te zeggen hebben.
Fabian A.
Dit voorjaar is poort6 gestart met de renovatie van een huizencomplex aan de Lingewijk (Kortebaan, IJsbaan, Langebaan). Vanaf het begin was er een communicatieprobleem, we kregen brieven en mappen, maar die waren half af, en als er een wijziging of aanpassing was, werden we niet altijd op tijd op de hoogte gebracht. Tijdens de bijeenkomsten werden specifieke besluiten en acties ten behoeve van ons besproken, maar na verloop van tijd begonnen veel zaken weg te vallen. De zaak ging zo ver dat er advocaten aan te pas kwamen. We voelen ons geïntimideerd omdat ik van poort6 en hun advocaat hoor dat als we niet akkoord gaan met hun eisen, de zaak voor de rechtbank zal eindigen en als we verliezen, zullen we alle kosten dragen - dit heet belaste druk. Er was wel iets mogelijk , namelijk een vervangend huis dat poort6 voorstelt in hun renovatiefolders van 1 januari 2024, alleen wordt dit ons momenteel ontzegd omdat ze er geen enkel nut in zien om het ons te geven. Ik heb het zwart op wit gekregen, en mevrouw J. van Hagemans heeft het in samenwerking met Poort6 ondertekend. Voor de duidelijkheid, hebben we vermeld dat we een hond hebben en een kind van vijf en een pasgeborene, en het hoofd van ons huis is eind mei geopereerd - dit was onze verklaring waarom we deze vervangende woning nodig hadden. De volgende overeenkomst was de sloop van ons aangepast plafond op de zolder, deze zou na renovatie terug geplaatst worden - we hebben hier bewijs van, maar toen de zaak bij de juridische kant kwam, bleek het dat Poort6 ons zou berispen, en wat ze ons beloofde én als bevestiging gaf in het geschreven formulier, toch zal verwijderen en niet akkoord zal gaan met het terugplaatsen van wat er gebouwd is. De communicatie was toen al verschrikkelijk, maar de laatste tijd is nog erger geworden. In de eerste brief gaven Poort6 en hun advocaat ons de tijd om een besluit te nemen, dat hebben wij echter gedaan, maar toen de rollen omgedraaid waren (Poort6 moest binnen een bepaalde tijdsduur op onze mail reageren), kwam er geen reactie, wat onbegrijpelijk en zeldzaam was voor onze wettelijke vertegenwoordiger. Vandaag kregen we een zeer strenge mail waarin we 24 uur de tijd hebben om een beslissing te nemen, waarin een aantal punten in het contract stonden dat ons toch werd ontzegd. We willen er alleen aan toevoegen dat de renovatie slechte situaties creëert vanuit het oogpunt van de bewoners, er zitten veel fouten in de werkzaamheden (gaten tussen kozijnen en ramen, over het hoofd geziene huizen, het oplossen van asbest zonder ons te vertellen hoe erg het is en wat de schoonmaakwerkzaamheden zijn). Er werden afvalcontainers geplaatst waar kinderen gewoon vrije toegang tot hebben. Afgelopen zondag was onze jongste (tegen beter weten in) met een stuk hout aan het spelen, wat in werkelijkheid een stuk raam kozijn was die nog asbest bevatte. Zo hebben we nog een waslijst met meerdere onveilige punten. Net als alle bewoners moeten we Poort6 vertrouwen, ze vertellen ons in ons gezicht dat ze onze levenswijze zullen verbeteren, terwijl ze ons in werkelijkheid het leven zuur maken. We zijn er kapot van, we weten dat we onze rechten hebben en we proberen ervoor te vechten, maar als ouders willen we onze kinderen niet blootstellen aan onnodige stress en mogelijke financiële gevolgen voor het huishoudbudget. Dit is een grote onderneming die mensen probeert te intimideren. Weet hoe moeilijk het is om met hen samen te werken, zelfs na investeringen. Hierdoor zullen we er ook nooit meer voor kiezen om bij hun in de toekomst een huis te huren.
Tara
We zijn al een maand aan het bellen voor kapotte wc en de lekkage van de schuur, geen reactie en geen hulp. waardeloos!!! We moeten 10 keer terugbellen om het opnieuw door te geven.
Koffieshop De Bovenstad - Gorinchem
KDV de Speeldoos - Gorinchem
FOWW - Gorinchem
Bikepark Gorinchem - Gorinchem
Bureau Peppr - Gorinchem
Parking Kazerneplein Gorinchem - Gorinchem
BC Raptim - Gorinchem
Greek Gospel - Gorinchem
Meet and C - Gorinchem
Stichting Netwerk Citymarketing Nederland - Gorinchem
Gilde Vakcollege Techniek - Gorinchem
ZVG/Cagemax - Gorinchem
sportparkmolenvliet - Gorinchem