Ontwikkelingsgroep PSW Panningen - Panningen

Adres: Schoutenring 34, 5981 DS Panningen, Nederland.
Telefoon: 620744425.
Website: pswjunior.nl
Specialiteiten: Organisatie voor gehandicaptenservices en -ondersteuning.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 0 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 0/5.

📌 Locatie van Ontwikkelingsgroep PSW Panningen

Ontwikkelingsgroep PSW Panningen Schoutenring 34, 5981 DS Panningen, Nederland

⏰ Openingstijden van Ontwikkelingsgroep PSW Panningen

  • Maandag: 09:00–16:00
  • Dinsdag: 09:00–16:00
  • Woensdag: 09:00–16:00
  • Donderdag: 09:00–16:00
  • Vrijdag: 09:00–16:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Ontwikkelingsgroep PSW Panningen

Ontwikkelingsgroep PSW Panningen is een organisatie die zich specialiseert in het bieden van diensten en ondersteuning voor mensen met een handicap. Het bedrijf is gevestigd op het adres Schoutenring 34, 5981 DS Panningen, Nederland en kan worden bereikt via het telefoonnummer 620744425 of de website pswjunior.nl.

Specialiteiten

Het uitgangspunt van Ontwikkelingsgroep PSW Panningen is om kwalitatief hoogwaardige zorg en ondersteuning te bieden aan mensen met een verstandelijke beperking, zoals begeleiding, ondersteuning in het dagelijks leven en de ontwikkeling van sociale vaardigheden.

Faciliteiten

  • De organisatie beschikt over een rolstoeltoegankelijke ingang, waardoor mensen met een fysieke beperking gemakkelijk zuiveren kunnen komen.
  • Er is ook een rolstoeltoegankelijke parking voorzien, zodat cliënten gemakkelijk kunnen parkeren dichtbij.

Beoordelingen

Helaas heeft Ontwikkelingsgroep PSW Panningen op dit moment nog geen recensies op Google My Business. Dit betekent dat er nog geen mening is geplaatst door gebruikers over de kwaliteit van diensten of ondersteuning.

Om een beter beeld te krijgen van de ervaringen van cliënten, wordt aangeraden om contact op te nemen met het bedrijf om persoonlijke meningen en ervaringen te horen. Zij kunnen bijvoorbeeld verhalen delen van mensen die al gebruik hebben gemaakt van hun diensten en ondersteuning. Dit kan helpen om een goed beeld te krijgen van wat de organisatie te bieden heeft en of ze geschikt zijn voor specifieke behoeften.

Go up