Mooiland - Grave

Adres: Arnoud van Gelderweg 69, 5361 CV Grave, Nederland.
Telefoon: 884501010.
Website: mooiland.nl.
Specialiteiten: Woningcorporatie.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 171 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2.8/5.

Locatie van Mooiland

Mooiland is een woningcorporatie gelegen in de prachtige stad Grave, Nederland. De adres is Arnoud van Gelderweg 69, 5361 CV Grave. Het is makkelijk te vinden en er is ook rolstoeltoegankelijke toegang en parkeergelegenheid beschikbaar.

Mooiland is gespecialiseerd in het bieden van betaalbare en kwalitatieve huurwoningen voor iedereen. Met meer dan 171 recensies op Google My Business, is het duidelijk dat deze woningcorporatie ervaring heeft en betrokken is bij het leveren van een goede dienst aan hun bewoners.

De gemiddelde beoordeling van Mooiland is 2.8/5, wat aangeeft dat er ruimte is voor verbetering. Maar het is ook belangrijk te beseffen dat een gemiddelde beoordeling van 2.8/5 in de woningcorporatiesector al een redelijke prestatie is.

Op de website van Mooiland, mooiland.nl, kun je meer informatie vinden over de beschikbare woningen en de diensten die zij bieden. Het is een uitstekende plek om te beginnen als je op zoek bent naar een nieuwe plek om te wonen.

Mooiland is een betrouwbare en ervaren woningcorporatie met een brede selectie aan betaalbare huurwoningen. De locatie in Grave is prachtig en er is ook rolstoeltoegankelijke toegang en parkeergelegenheid beschikbaar.

Als je op zoek bent naar een nieuwe plek om te wonen, is het zeker de moeite waard om de website van Mooiland te bezoeken en meer te ontdekken over hun beschikbare woningen en diensten.

Wij raden u aan om contact op te nemen met Mooiland via hun website voor meer informatie en om te bespreken hoe zij u kunnen helpen bij het vinden van de perfecte huurwoning voor u.

Beoordelingen van Mooiland

Mooiland - Grave
ItsMe
1/5

Een organisatie van 10 keer niks, communiceren kunnen ze niet! Maar wel elk jaar de huur omhoog daar zijn de grootste in!!
Vandaag zou er een monteur komen, die had vorige week al moeten komen. En je raad het al weer niemand gekomen! Wij Gebeld was de monteur ziek, de vorige week was er ook al iemand ziek. En dan wordt er niet even gebeld om dit te zeggen, of om iemand anders te sturen! Nee je kunt paar uur verlof van je werk nemen voor niks! Elke keer spullen verzetten voor niks! En dan moet je ook maar weer een week wachten! Zijn jullie mensen voor de gek aan het houden of wat is dit! Schandalig en schaamteloos hoe jullie met mensen omgaan!

Mooiland - Grave
Lisa Mira van den Eshof
1/5

Huur innen en buiten proportioneel laten stijgen kunnen ze heel goed. Maar servicekosten terugbetalen (€1.000) is al 8 jaar lang, elk jaar erg moeilijk voor Mooiland. Elk jaar moeten zij het voor 1 juli terugbetalen maar elk jaar is er een ander 'probleem' (ze willen nog even rentenieren) waardoor wij het pas maanden later krijgen. Correctie Mooiland heeft gestuurd dat we het ook niet voor de afgesproken 1 oktober krijgen. Als we 'geluk' hebben voor het eind van het jaar. Beter betalen ze dan netjes de rente die we zijn misgelopen.

-aan Mooiland, nee ik hoef geen contact of uitleg. Zorg eerst maar dat jullie de zaken op orde hebben.

Mooiland - Grave
Oss NB
2/5

Toen ik mijn appartement kreeg circa 3 jaar terug. Was er al bekend dat er een afval probleem was in de bergingen. Dit al aangekaart toen ik de sleutel kreeg. Geen response na gebeld te hebben. Stond bij hun in het dossier op magische wijze dat ik dit als nieuwe huurder zou schoonmaken voor iedereen. Uiteindelijk heeft het schoonmaakbedrijf de gang van de berging een keer schoongemaakt. Maar probleem is nog niet weg. Klikos zitten amper twee keer per jaar vol. Maar kitty van mooiland liet op een boze denigrerende manier aan de telefoon weten, terwijl ik belde om een oplossing te vinden voor iedereen. Dat wij de kliko maar elke twee weken buiten zetten a 20€ per leging. 500€ extra per jaar om steeds een kliko met een zak buiten te zetten. Er valt met deze mevrouw helaas geen fatsoenlijk woord te praten. Heb mij zelden zo te kakken gezet gevoeld. Ik ben een klant van mooiland en betaal gewoon netjes de huur. Te triest voor woorden dat een professioneel bedrijf zo doet tegen je.

Mooiland - Grave
Yulita Mercurio-van der Bilt
5/5

We hebben woningruil gedaan van de coöperatie BrabantWonen naar Mooiland.

Echt super goed geholpen en heel veel contact gehad.

Ook is er super veel opgelost en hebben fantastisch geschakeld. Hele vriendelijke mensen die er werken en besteden echt aandacht aan je. Ook de monteurs heel erg vriendelijk en iedereen denkt met je mee!!!

Na de verhuizing Ook netjes gebeld hoe alles bevalt.

Echt lieve mensen die er werken en verstaan zeker hun werk. Complimenten!!!!

We hebben er zeer zeker goed aan gedaan.

Ga zo door. Meer als dik tevreden?

Mooiland - Grave
sushi
1/5

Wat een verschrikkelijke organisatie! We hebben een appartement mogen bezichtigen, waarbij we nummer 2 waren geworden. De mevrouw van Mooiland beloofde dat we binnen 7 dagen iets zouden horen. 7 dagen voorbij, geen reactie, dus opnieuw bellen. De medewerker aan de lijn vertelde ons dat dit verkeerd was gecommuniceerd, het zou 7 tot 10 werkdagen zijn. Goed, wij weer wachten. Inmiddels was het vandaag de 10e werkdag en nog niets gehoord. Wij alweer bellen en ja hoor, het was alweer verkeerd gecommuniceerd. Het zou nu 14 werkdagen zijn. Er was bij beide keren bellen nog niks bekend over de status van de toekenning. Een uurtje later kijken wij op de site en blijkt de woning ineens te zijn toegewezen aan nummer 1. We kregen geen telefoontje of e-mail, helemaal niks. Bijzonder dat dit ineens in één uurtje allemaal geregeld is, toch? En dat wij ook nog niks te horen krijgen. Daarnaast is de woning aan iemand toegewezen met een kind, terwijl er zowel vanuit advertentie als de medewerker bevestigd wordt dat er géén kind mag wonen in deze woning. Wij hebben meer dan 10 dagen in spanning gezeten, met dit als uitkomst. Wat een verschrikkelijke communicatie en ervaring. Deze corporatie is totaal niet klantgericht! Onrechtvaardige behandeling.

Mooiland - Grave
Wesley HC
1/5

Hoekweg Gennep word maar volgestopt met allemaal asielzoekers die ook niets aan hun (voor)tuinen doen. Onkruid staat meters hoog. Fijn voor de waarde van onze koopwoningen. Buurt is flink aan het verpauperen.

Mooiland - Grave
Liya N
1/5

Verschrikkelijke bedrijf dat jullie zijn!!! Dieven onprofessionele waardeloze wezens dat jullie zijn!!! Jullie zijn zelfs de 1 ster niet eens waard. Diep trieste mensen zijn jullie! Inmiddels boven de 100 meldingen gedaan vanwege de overlast van de buurman. Jullie hebben niks gedaan! Maar ho als je 2 dagen te laat bent met het betalen van de huur kunnen jullie ineens alles doen! Stelletje waardeloze zijn jullie! Overlast is overgegaan tot bedreiging/intimideren. Zelfs Ongelofelijk.. huur betalen moet maar woongenot heb wij totaal niet. Door jullie toedoen is het uit de hand gelopen. Mensen kijk uit voor deze oplichters. Ze doen niks met de klacht. Valse beloftes. En alleen maar geld innen daar zijn deze piraten goed in. Waardeloos bah!

Mooiland - Grave
Sanjay Sewraj
5/5

Dik tevreden over mooiland mensen die onzin praten moeten eens huren bij havensteder dan heb je pas koppijn met je woning tot zover ik van mooiland huurt ben ik tevreden met de woning en alles word op tijd gedaan

Go up