Kemkens - Oosterhout

Adres: Souvereinstraat 11, 4903 RH Oosterhout, Holandia.
Telefon: 885050360.
Strona internetowa: kemkens.nl
Specjalności: Usługi ciepłownicze, Firma instalacyjna.
Inne ważne informacje: Parking dostępny dla osób na wózkach, Wejście dostępne dla osób na wózkach.
Opinie: Ta firma ma 169 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 2.6/5.

📌 Lokalizacja Kemkens

W spółce Kemkens znajduje się firma instalacyjna, która oferuje usługi ciepłownicze. Siedziba spółki położona jest w Oosterhout, w Holandii, przy ul. Souvereinstraat 11, 4903 RH Oosterhout.

Spółka ma do swojej dyspozycji parkowanie dostępne dla osób na wózkach oraz wejście dostępne dla osób na wózkach.

Opinie

Ta firma ma 169 recenzji na Google My Business.

Średnia opinia: 2.6/5.

Specjalności

Specjalności spółki to usługi ciepłownicze, a także usługi instalacyjne.

Informacje

Adres: Souvereinstraat 11, 4903 RH Oosterhout, Holandia.

Telefon: 885050360.

Strona internetowa: kemkens.nl.

Carakterystyka

Spółka Kemkens jest firmą instalacyjną, która oferuje usługi ciepłownicze. Spółka ma do swojej dyspozycji parkowanie dostępne dla osób na wózkach oraz wejście dostępne dla osób na wózkach.

Spółka ma do swojej dyspozycji 169 recenzji na Google My Business, co wskazuje na jej dobre i źle wydane produkty.

Średnia opinia spółki to 2.6/5, co wskazuje na jej dobre i źle wydane produkty.

Rekomendacja

Jeśli szukasz usług ciepłowniczych w Oosterhout, wówczas spółka Kemkens jest dobrym wyborem. Spółka oferuje usługi ciepłownicze, a także usługi instalacyjne. Spółka ma do swojej dyspozycji parkowanie dostępne dla osób na wózkach oraz wejście dostępne dla osób na wózkach.

👍 Recenzje dla Kemkens

Kemkens - Oosterhout
Michael G.
1/5

Wat een verademing om tussen 08:00 en 13:00 uur een monteur te mogen ontvangen voor een klus van een half uur. Helemaal fantastisch dat je vervolgens gerust tot 13:30 thuis mag blijven zitten wachten; mijn volle dagplanning werd hier wederom niet in meegenomen. Een beperkter tijdsvenster afspreken is bij Kemkens kennelijk een onbekend concept

De telefonistes blonken uit in klantgerichtheid door onveranderlijk te melden “het is dit meneer of anders niet. U kunt kiezen akkoord of niet akkoord.” Zulke flexibiliteit zie je niet vaak meer

En over doorpakken gesproken: bel je nu, dan ben je pas eind september aan de beurt. Gelukkig werkte de CV nog, anders was dit wachtfestijn wel echt compleet geweest

Bedankt Kemkens voor deze perfecte mix van onnavolgbare tijdsplanning en ongekende klantvriendelijkheid. Ik kijk nu al uit naar het volgende onderhoudsmoment waarbij ik wederom urenlang wachtplezier mag beleven

Update:
Ik heb nadrukkelijk gevraagd om een telefoontje of een sms vooraf. Dit was bij het maken van de afspraak absoluut niet mogelijk. Ik heb hier 2 verschillende klantenservice medewerkers over gesproken. Zojuist gebeld; blijkt niet mogelijk te zijn! De reactie van Kemkens is dus een poging van goed praten.

Kemkens - Oosterhout
Hatice S.
1/5

Als moet its vervangen of bestellen wachten, medewerker zegt alltijd hoop ik snel opgelost, tegenwordig wij moet leren gedoelt en hoop en bidden wat dan ok maar 2 maanden huis ziet zonder ventilatie. Bad en wc begin vocht op de muur,🤬😡

Kemkens - Oosterhout
Roxana R.
1/5

Ik wordt echt gek. Ze hebben 23 mei een nieuwe boiler/keiser geplaatst. 25 mei had ik geen verwarming aan 1 kant van de woning. 26 mei geen heet water eind van mijn 11,15 uur werkdag. Monteur geweest die avond, hij was niet bekend met die boiler/keiser😳. De dinsdag gebeld en ze zouden weer een monteur sturen. Verteld dat ik mijn collega eigenlijk niet alleen mag laten staan, maar afgesproken met de telefoniste dat ik gebeld wordt als ze onderweg zijn. Ok een paar uurtjes later kreeg een bericht dat de monteur onderweg is. Geen telefoontje! Ik gelijk in mijn auto gestapt en was binnen 7 minuten thuis. Ik heb een uur gewacht voor dat ik Kemkens weer belde. Dus mijn collega was dus al meer dan een uur alleen al. Krijg ik te horen dat de monteur al bij mij aan de deur is geweest en nu alweer in Breda staat en komt niet meer terug. Uit woede begon ik te janken. Ik ben gelijk weer richting werk gaan rijden. Terwijl ik aan het rijden bent krijg ik een telefoontje van Kemkens om te horen dat ze bezig zijn bij mij in de straat en dat ik die middag weer warm water had. Er was helemaal geen werkzaamheden te zien in mijn straat. NIETS! Die middag wel weer warm water.
Fast forward naar gister 04/07/2025. Kom ik thuis weer van 11,15 uur werken. Had nog even op mijn zoon gewacht die de weekend bij besteed. Wil ik gaan douchen......geen heet water! Kemkens gebeld....krijg je dat afgelezen vragenlijst weer over heeft je buren wel warm water...enz. Ja!!!!!
En alles dat we nu kunnen doen is morgen een monteur langs laten komen, want het was al ruim over 19:00 uur. Ok ik stel mijn uitje met mijn zoon een beetje uit, maar ik wil graag zo vroeg mogelijk, want ik wil mijn vrije zaterdag met mijn kind besteden. Ze kunnen niet vertellen rond hoe laat de monteur gaat komen.
Dus pan op de vuur (€€€) en op de oudewetse manier wassen. Mijn zoon dus ook.
Vanochtend heb ik onder de douche gestaan (KOUD!!!!).
Voor mijn zoon wel weer twee pannen water opgezet.
Kemkens net weer gebeld ( het is nu 10:23 uur. Vertelt het mevrouw me dat ze kan zien dat de monteur de opdracht gelezen had, maar heeft geen idee hoelaat hij komt. Ik krijg wel een bericht. Ik betaal voor iets dat nu al twee keer mankementen vertoont. Ohja geen enkel radiator werkt!!!!!!! Net even allemaal geprobeerd. Dus geen warm water en verwarming. De laatste heb ik gelukkig nu niet nodig.
Ik ben zoooo ongelofelijk pissig. Maandag WonenBreburg bellen.
Ik wil niet eens 1 ster geven, maar blijkbaar verplicht om te kunnen posten.

Kemkens - Oosterhout
Wilma K.
1/5

Beloven al 1,5 jaar om mijn mechanisch ventilatiesysteem te vervangen, doen elke keer valse beloftes, houden mij steeds aan het lijntje. Aangegeven dat ik hierdoor gezondheidsklachten ervaar maar ze doen letterlijk NIKS! Flut bedrijf !!

Kemkens - Oosterhout
Anbaji
1/5

Waardeloos bedrijf. Klantenservice is nog erger. Zit al een maand zonder verwarming en wordt van het kastje naar de muur gestuurd en komen afspraken niet na. Deze enkele ster review is nog te positief voor hoe zij met mensen omgaan. Helaas zijn we door de woningbouw veroordeeld tot dit zooitje. Mocht je dit als particulier lezen en twijfel je of je in zee wil met deze lui, doe dat alleen als je er van houdt in de kou te staan, want dat is wat ze wèl kunnen regelen voor je.

Kemkens - Oosterhout
Uber T.
1/5

I have been trying to make them change a single bathroom exhaust fan for a year. They came 4th time to fix it and told me they would fix it in the 5th visit. Either they have no clue how to fix stuff or they do this to charge more money. Unacceptable! I would stay away from them.

Responding to their reply: I have already complained about this and they just said they are sorry instead making sure next time they would fix it for sure. Ridiculous!

Kemkens - Oosterhout
Regine V. E.
1/5

24/7 bereikbaar voor spoed maar vandaag na 3 uur in de wacht te hebben gehangen uiteindelijk 2e in de wachtrij en wat denk je om stipt 16.00 uur gewoon opgehangen. Opnieuw bellen geen resultaat.
Ronduit schandalig

Kemkens - Oosterhout
Henk V. O.
1/5

zouden terug bellen
tot op heden niks
gebeld zouden terug bellen
2 maal email gestuurd
7 weken geleden hebben ze de klus opgemeten en daar blijft het bij
wat een verschrikkelijk slecht bedrijf
1 ster is er 1 teveel

Go up