Clavis - Terneuzen

Adres: Rosegracht 2, 4531 HC Terneuzen, Nederland.
Telefoon: 115622444.
Website: clavis.cc
Specialiteiten: Sociale woningbouw, Woonstichting, Vastgoedbeheerbedrijf.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 28 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 1.7/5.

📌 Locatie van Clavis

Clavis Rosegracht 2, 4531 HC Terneuzen, Nederland

⏰ Openingstijden van Clavis

  • Maandag: 09:00–12:00
  • Dinsdag: 09:00–12:00
  • Woensdag: 09:00–12:00
  • Donderdag: 09:00–12:00
  • Vrijdag: Gesloten
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Over Clavis: Uw Woningbeheerpartner in Terneuzen

Clavis, gevestigd aan de Rosegracht 2, 4531 HC Terneuzen, is een toonaangevende organisatie in de sociale woningbouw, met een sterke focus op woonstichting en vastgoedbeheer. Met een telefoonnummer van Telefoon: 115622444 en een uitgebreide website op clavis.cc, biedt Clavis een breed scala aan diensten aan aan huurders en andere stakeholders. De organisatie heeft zich in de loop der jaren ontwikkeld tot een betrouwbare partner voor kwalitatief hoogwaardig woningbeheer en het faciliteren van comfortabele woonomgevingen.

Specialiteiten en Diensten

Clavis onderscheidt zich door haar expertise in de volgende gebieden:

  • Sociale Woningbouw: Clavis beheert een aanzienlijk aantal sociale woningen, waarbij de focus ligt op het bieden van betaalbare en kwalitatief goede woonruimtes voor mensen met diverse achtergronden.
  • Woonstichting: De organisatie fungeert als woonstichting, verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van de woningen, het innen van de huur en het afhandelen van vragen en klachten van huurders.
  • Vastgoedbeheerbedrijf: Clavis biedt complete vastgoedbeheeroplossingen, waaronder onderhoud, reparaties, renovaties en het uitvoeren van periodieke inspecties.

Het bedrijf heeft een duidelijke focus op het leveren van een hoog serviceniveau en het waarborgen van de kwaliteit van de woningen. Ze streven naar een proactieve aanpak en werken nauw samen met huurders om hun wensen en behoeften te vervullen.

Locatie en Toegankelijkheid

De locatie aan de Rosegracht 2, 4531 HC Terneuzen maakt Clavis gemakkelijk bereikbaar. De ingang is voorzien van een rolstoeltoegankelijke ingang, en er is ook een rolstoeltoegankelijke parking beschikbaar. Dit draagt bij aan een toegankelijke omgeving voor alle bezoekers en medewerkers.

Beoordelingen en Feedback

Clavis heeft 28 recensies op Google My Business, wat een indicatie geeft van de ervaringen van huurders en andere betrokkenen. Hoewel de gemiddelde mening op dit moment 1.7/5 is, blijkt uit de reviews dat er zowel positieve als negatieve ervaringen zijn. Sommige huurders waarderen de nieuwe toilet- en keukenfaciliteiten die zijn aangebracht, en prijzen de verbetering van deze ruimtes. Echter, andere huurders uiten zorgen over de stijgende huurprijzen en de gebrek aan isolatie in hun woningen, ondanks dat ze de woningen al jarenlang huren. Er wordt ook kritiek geuit op het feit dat er geen aanpassingen zijn gedaan qua isolatie, ondanks dat het label B is.

Het is duidelijk dat er ruimte is voor verbetering op het gebied van communicatie en het adequaat afhandelen van klachten. Daarnaast lijkt het erop dat de huurprijzen niet in lijn zijn met de huidige marktomstandigheden en de gebreken aan de woningen, zoals het ontbreken van isolatie.

Aanvullende Informatie

Clavis is een gevestigde organisatie met een lange geschiedenis in het Terneuzense woningbeheer. De organisatie is actief betrokken bij de lokale gemeenschap en streeft naar een duurzame en verantwoorde aanpak. Ze zijn toegewijd aan het bieden van een prettige en veilige woonomgeving voor alle huurders. De organisatie investeert in moderne technologieën en processen om de efficiëntie van het woningbeheer te verbeteren en de service te optimaliseren. Ze hechten waarde aan transparantie en open communicatie met hun huurders.

Contactgegevens:

👍 Beoordelingen van Clavis

Clavis - Terneuzen
CL F.
1/5

Eigenlijk geen één ster waard. WAARDELOOS. Er wordt geen onderhoud gepleegd. Onvriendelijke medewerker. Geen voor. Ze laten fatsoenlijke betrouwbare huurders die al jaren van Clavis huren in de kou staan. SCHANDALIG. Voor bepaalde huurders kan alles, complete verbouwingen en alles nieuw. Schaam jullie Clavis.

Clavis - Terneuzen
ICT A.
3/5

Geweldige ervaringen vooral met servicemedewerkers; helaas de huur +/- 60% hoger nu, huis is 2/3 afbetaald; huren sinds 2010, met GEEN aanpassingen qua isolatie, label B!!!? hoe!!!? Wel prachtige nieuwe toilet/keuken gekregen (waren ook erg gedateerd).

Clavis - Terneuzen
Soraya '. H.
1/5

Wauw, Huysmeesters en Clavis. Net een zeer onvriendelijke meneer van de huisinspectie die wil dat alle vloeren eruit gehaald worden. Ik zit midden in de rouw, mama is nog maar net overleden. Het huis moet vóór 1 oktober leeg zijn, er staan nog extreem veel spullen en vooral nog eens geldzorgen erbij omdat een uitvaart en crematie ook zeer duur zijn. Het leven is echt ongelofelijk hard en oneerlijk. Ben echt volledig gebroken. En wat zegt die meneer van Huysmeesters?! Keihard, dat had je toch kunnen verwachten!🤬🤬🤬 Terwijl dit huurhuis nog gerenoveerd moet worden.

Clavis - Terneuzen
Ibrahim T.
1/5

Contact gehad met Clavis over burenoverlast. Burenbemiddeling gedaan heeft niet geholpen meer dan 25keer melding gedaan bij politie. Politie heeft de buren aangegeven als er nog 1 keer overlast wordt geconstateerd dan wordt er boetes uitgedeeld. Nu heeft clavis een gesprek gevoerd met onze buren en is het alleen maar erger geworden. Niet alleen is er geluidsoverlast van de buren. Maar ook nog eens geuroverlast. Ze Koken een hele dag met de deuren helemaal open van smorgens tot savonds. En verkopen die etenswaren er vliegen dagelijks dozen uit de woning voor verkoop. Maar ik kan mijn ramen en deuren niet meer openzetten. En geen kleren buiten hangen. Niet eens in de tuin zitten genieten van het mooie weer met mijn gezin. Want de knoflook met kerrie overheerst heel mijn tuin. Maar volgens clavis moet ik maar een advocaat regelen en contact opnemen met de boa's. Triestig gebeuren daar bij clavis. Ze nemen niks serieus.

Clavis - Terneuzen
Kevin K.
1/5

Zeer en zeer teleurstellend, na brand te hebben meegemaakt mede ontstaan door slechte controle van Clavis, na het plaatsen van zonnepanelen door externe bedrijven.
Hierna werden ons mooie praatjes aangesmeerd over hoe snel en netjes ze dit allemaal konden oplossen, het heeft bijna anderhalve maand geduurd voordat er echt werkzaamheden werden uitgevoerd. De contactpersoon laat 1x wat van zich weten, verdwijnt daarna zonder iets te laten weten op vakantie en als je belt naar Clavis weten ze helemaal van niks. Nu na al die tijd is er nog steeds niemand van Clavis langsgeweest om te kijken of er wel wat gebeurt, en of we tevreden zijn. Ook huurcompensatie zit er niet in en je mag zelf overal achter aan zitten omdat Clavis geen opzichters meer heeft, en dit ook zelf heeft toegegeven. Jullie zouden je echt dood moeten schamen dat jullie zo met mensen omgaan. Kijk uit met Clavis want ze beloven je van alles, maar eindstand kan je alles zelf oplossen. Plus, na brand wordt je behandeld alsof je het zelf hebt aangestoken.
SCHAAM JULLIE DIEP!

Clavis - Terneuzen
Peter N.
1/5

Geluidsoverlast etc op flats, het hoort er nu eenmaal bij. Ik accepteer dat ook. Wat ik niet accepteer is de diefstal die Clavis pleegt op de afrekening van de servicekosten. Het verbruik van water is volgens hun in één jaar verviervoudigd.... voor alle bewoners!! Gevolg: Een dikke afrekening.

Factuur netjes betaald, maar ook een bezwaar met motivatie ingediend. Bevestiging van ontvangst gekregen... en toen bleef het stil. Ik vind het buitengewoon bezwaarlijk dat men op deze manier misbruik maakt van de goedgelovige bewoners aan het Oostelijk Bolwerk.

Clavis - Terneuzen
K H.
1/5

WAT EEN STEL SCHOFTEN!!!!!
Nietsvermoedend een woning aangenomen in een z.g. voormalig bejaardencomplex. Het zou heel snel een normaal 50+ complex worden. "Erg rustig met duidelijke regels omtrend lawaai en overlast", werd ons verteld. Nou, dat werd hem niet!

Nog nooit hebben we zoveel lawaaioverlast meegemaakt in een flat. Smijten met deuren tot diep in de nacht, gebonk, gegooi met potten en pannen, praten in zichzelf, schreeuwen, kloppen op de wanden etc.

Na een poging tot overleg met de bewonersvereniging was de opmerking van de voorzitter "dan ga je maar verhuizen". Vervolgens buurtbemiddeling gebeld, maar dat werd ook niets, het was een conflict met Clavis en ons.

Klachten blijven mailen naar Clavis, hun reactie was een kerel met de omvang van een biervat laat in de avond sturen met de mededeling om geen klachtenmails meer te sturen naar zijn vrouwelijke collega, want anders..........

Politie diverse keren gebeld met klachten van geluidsoverlast en intimidatie. Uiteraard hielp dit geen zak, de merendeels bejaarden zijn behoorlijk dement, of bezig dat te worden.

Dan staat mevr Snouwaert van Clavis buurtbemiddeling bij ons voor de deur die sommert om de deur open te doen. We staan onder de douche, roepen we. We komen straks naar kantoor om te praten!

Daar had ze geen boodschap aan, "nu openmaken", riep ze. Dat lijkt toch heel erg op de werkwijze van de duitsers in de 2é wereldoorlog.
Toen we haar op het kantoor belden was ze totaal niet bereid tot een afspraak. Dan niet!

Weer een enorm kabaal en maar weer politie gebeld. Ons werd door een agent verteld dat het nooit een 50+ complex zou worden, alleen dat er probleem gevallen in gehuisvest worden. Het was helemaal duidelijk:
wij waren er ingeluisd door Clavis en klagen mag niet. Bij een reparatieverzoek wordt er moeilijk gedaan, maar een dure gerechtsdeurwaarder kan dus wel.

Inmiddels hebben we een brief ontvangen van de gerechtsdeurwaarder. Niet meer mailen met klachten, niet meer klagen over de flat of bewoners,
anders worden we de woning uigezet.

Nou mevr Snouwaert van Clavis en de rest van de oplichters en agressors, wij hebben besloten om verder geen zaken meer met jullie te doen. Wij worden niet graag besodemieterd en hebben per eind Juni 2017 het contract opgezegt.
Hoeze respect, klantvriendelijkheid en servicegericht

Clavis - Terneuzen
Milady
1/5

Slechte service! Kheb Clavis gebeld over mijn brievenbus die al 2 maanden kapot is bij de flat en zeiden ze dat de onderdelen nog voor de brievenbus nog steeds niet aanwezig is. Mijn post moet telkens in de brievenbus gegooit worden van de buren, dat vind ik aan het ene kant ook niet fijn!

Go up