Call2Know - Lisse

Adres: Heereweg 466, 2161 DH Lisse, Nederland.
Telefoon: 252278307.
Website: call2know.nl
Specialiteiten: Callcenter.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 24 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.8/5.

πŸ“Œ Locatie van Call2Know

Call2Know Heereweg 466, 2161 DH Lisse, Nederland

⏰ Openingstijden van Call2Know

  • Maandag: 08:00–17:00
  • Dinsdag: 08:00–17:00
  • Woensdag: 08:00–17:00
  • Donderdag: 08:00–17:00
  • Vrijdag: 08:00–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Zeker, hier is een uitvoerige beschrijving van Call2Know, geschreven in een formele en toegankelijke stijl, met de gevraagde elementen en

πŸ‘ Beoordelingen van Call2Know

Call2Know - Lisse
Jeffrey B.
5/5

De samenwerking met met de heren van Call2Know is ruim een jaar geleden tot stand gekomen. Zij vullen aan waar wij in te kort schieten en dat is heel fijn. Voor ons en voor de klanten. Wie zien dat wij veel meer klant tevredenheid krijgen en dat ze ons steeds meer gaan waarderen wat een belangrijk punt is voor de toekomst in onze branche! Luc en collega blijf zo doorgaan, wij bevelen jullie in ieder geval zoveel mogelijk aan binnen onze branche en daarbuiten! Succes gewenst.

Call2Know - Lisse
Chantal D. B.
5/5

Call2Know is een kleinschalig telemarketingbureau met enthousiaste telemarketeers, die de relatie centraal stelt en dus echt waarde toevoegt aan het gesprek. Daarnaast zijn de conversies ook goed. Door goed relatiemanagement van Mark en Luc met de opdrachtgever worden de campagnes goed gemonitord.

Call2Know - Lisse
Stichting H. G. K.
5/5

Wij werken al enkele jaren samen met Call2Know. Zij helpen ons jaarlijks met het bellen van duizenden collectevrijwilligers voor diverse zaken/vragen. Wij zijn tevreden over de resultaten en ook over het contact met Mark vd Broek en Luc Beljon.

Call2Know - Lisse
olaf V.
5/5

Namens Giant store van Bakel Uit Bennebroek.
Wij zijn super tevreden over de samenwerking met Call2Know. Sinds januari bellen ze onze klanten na en hebben we onze aftersales helemaal op orde. De klanten worden door ons actief benaderd als er problemen zijn, dit word zeer gewaardeerd. Tevens krijgen wij leuke reacties in de winkel. Meerdere keren door klanten met een 8 of hoger beoordeeld, is tevens een stimulans voor mijzelf en het personeel, Γ©cht een meerwaarde voor ons bedrijf.

Call2Know - Lisse
Tjalling B.
5/5

Zeer tevreden over de samenwerking met Call2Know. Wij leren veel van de uitgebreide informatie die Call2Know aanlevert uit contact met onze klanten. Fijne jonge organisatie met professionele gasten die een prachtig product aanbieden waar bedrijf en consument wat aan hebben.

Call2Know - Lisse
De G.
5/5

De Graafschap heeft een marketingcampagne gelanceerd met Call2Know om te peilen wat de wensen en behoeften zijn van supporters die voor het eerste jaar (seizoen 2018/2019) een seizoenkaart hebben. Wij zijn hier erg tevreden over, prima samenwerking, goede analyes hebben we ontvangen waar wij als betaald voetbal organisatie mee verder kunnen.

Call2Know - Lisse
Atlas F.
5/5

Geweldig team! Wij werken nu al enige tijd samen met Call2Know en zijn super tevreden! Met Call2know aan ons zijde kunnen wij in deze tijd toch nog de verwachtingen van onze klanten overtreffen.

Call2Know - Lisse
Zoevers E. T.
5/5

Ruim een jaar werken wij inmiddels naar volle tevredenheid samen met Call2Know. Zij bellen onze klanten die bij ons een ebike hebben aangeschaft om te tevredenheid te pijlen. Regelmatig krijgen wij van klanten in de winkel te horen dat ze deze manier van nazorg prettig vinden. Voor ons is het een extra stimulans om voor een 10 te gaan!

Go up