SVP - Purmerend

Adres: Nieuwe Gouw 20, 1442 LE Purmerend, Holandia.
Telefon: 9009807.
Strona internetowa: svpbv.nl
Specjalności: Wydział Infrastruktury.
Inne ważne informacje: Parking dostępny dla osób na wózkach, Wejście dostępne dla osób na wózkach, Toaleta.
Opinie: Ta firma ma 62 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 1.9/5.

📌 Lokalizacja SVP

SVP Nieuwe Gouw 20, 1442 LE Purmerend, Holandia

⏰ Godziny otwarcia SVP

  • Poniedziałek: 08:30–17:00
  • Wtorek: 08:30–17:00
  • środa: 08:30–17:00
  • Czwartek: 08:30–17:00
  • Piątek: 08:30–17:00
  • Sobota: Zamknięte
  • Niedziela: Zamknięte

Strona internetowa SVP - Stowarzyszenie Powiatowy Związek Podkarpacki to organizacja samorządowa powiatu z siedzibą w Przemyślu, powiatu podkarpackiego w województwie podkarpackim. SVP jest jedną z organizacji samorządowych w Polsce, która działa na terenie powiatu podkarpackiego od 2008 roku. Głównym celem SVP jest popieranie udziału społeczeństwa w procesie podejmowania decyzji na szczeblu samorządowym. Organizacja ma siedzibę w Przemyślu, na adrese Nieuwe Gouw 20, 1442 LE Purmerend, Holandia. Można ją skontaktować za pomocą telefonu 900 980 7 lub mailingiem na adres svpbv.nl.

Specjalności

Specjalizuje się w dziedzinie infrastruktury. SVP prowadzi działalność gospodarczą w tym zakresie, wspierając interesy mieszkańców i gospodarzy powiatu podkarpackiego. Organizacja wspiera zmiany w obszarze infrastruktury, w tym w zakresie budownictwa, transportu i urbanistyki.

Opinie

Według dostępnych danych z Google My Business, SVP otrzymało 62 recenzji. Średnia ocena wynosi 1.9/5.

Inne ważne informacje

Organizacja posiada parking dla osób na wózkach. Wejście do budynku jest dostępne dla osób na wózkach. Dostępna jest toaleta.

👍 Recenzje dla SVP

SVP - Purmerend
kaan U.
1/5

Waardeloos. Je zit vast aan ze en hun bagger systeem. Het heeft maanden geduurd voor ik een smart systeem kreeg (half jaar na aankondiging) en verder nooit normaal kunnen inloggen op hun portal. Altijd is er iets mis. Menselijkheid hoef je ook niet te verwachten van de klantenservice. Zeer slecht bereikbaar. Proberen af te melden tijdens een drukke verhuizing wordt je niet makkelijk gemaakt en vervolgens schuiven ze lekker je afmeldingsdatum nog een maand op zodat je een maand extra kan betalen. Purmerend hoort zich te schamen voor dit overheidsbedrijf

SVP - Purmerend
Mario V. Z.
1/5

Vandaag 07 oktober alleen warm water geen verwarming. 3 personen gesproken tegen alle 3 moeten bevestigen dat ons afsluiters open staan. Reparatie volgende week maandag. Ze zouden boete moeten krijgen voor elke dag dat we zonder verwarming zitten. 4 personen nu dus een week in de kou. Schaam jullie diep

SVP - Purmerend
Eelco S.
1/5

Een bedrijf dat eigendom van de gemeente is met serviceniveau ver onder de maat. Afspraken gaat op een tijdvak waarbij de klant niet op de hoogte gehouden wordt over de status van de monteur zodat je weet wanneer hij komt.
Stukje klantvriendelijkheid waar andere servicebedrijven wel aan doen.

SVP heeft in juni een nieuwe app in de lucht gegooid met een activerings link via mail. Deze link werkt bij mij niet waarschijnlijk vanwege hetzelfde emailadres wat gekoppeld is aan een klantnummer.

Via mail een nieuwe activeringslink aangevraagd...wordt helaas niet op gereageerd.
Bij bel pogingen blijf je 1e in de wachtrij ook na herhaaldelijk bellen...en wordt tijdens de wacht door een ingesproken vrouwen stem met een zachte g tot geduld gemaand.
Alsof het een bedrijf is met landelijke dekking.

Post versturen en een godsvermogen vragen voor vastrecht vanwege een inferieure infra die recentelijk gerenoveerd moest worden zijn de wapen feiten van SVP.

SVP - Purmerend
Ihira W.
1/5

Heb op 🥇 26 mei, 🥈18 juni, 🥉 08 juli 2025 een brief ontvangen zonder klantnummer. Mijn telefoon moest weken lang elke dag in een ander stopcontact om op te laden . 🧤🧤 En nu doet helemaal niets meer, ( fastboots ) dus kan niet bellen of mailen. Krijg geen vakantie geld dus kan geen telefoon gaan kopen, kunt u eentje gratis schenke

SVP - Purmerend
Hans Z.
1/5

Heel slecht bedrijf, klantenservice is bijna nooit bereikbaar en hun administratie is ook een zooitje.... helaas kan ik niet overstappen naar een bedrijf wat wel weet hoe ze moeten werken.

SVP - Purmerend
Ingmar N.
1/5

Het bedrijf profileert zich als duurzaam, maar is dat niet. Gebruikt circa 30% gas, en 70% houtsnippers (ofwel gekapt bos)
In 2023 was het aandeel gas nog hoger dan in vorige jaren.
Daarnaast heeft het bedrijf geen bestaansrecht zonder subsidies. Als je na 30 jaar klant geweest te zijn afwil van de Stadsverwarming Purmerend vanwege het gebrek aan duurzaamheid en de veel te hoge prijs, willen ze ruim €2.300,- in rekening brengen om af te sluiten. Zelf als je hierover geen overeenkomst over hebt afgesloten.

Voor mij moeilijk te begrijpen, dat de Gemeente Purmerend en de politiek dit nog accepteert.

SVP - Purmerend
Bert S.
1/5

Weer eens een warmteonderbreking voor een hele dag die al 2x is verlengd qua eindtijd. De laatste indicatie (21:00 uur) is al een half uur overschreden en NUL informatie wat de status is. De storingsdienst kan niets zeggen, want die weten het niet. Waardeloos bedrijf. Een (1) ster is hier eigenlijk nog teveel!!!

SVP - Purmerend
Frank K.
1/5

Bij vervangingwerkzaamheden aan het warmtenetwerk is lekkage aan mijn warmte-unit geconstateerd - doorgeroeste pijp. Ik zou meteen gebeld worden zodat een monteur direct zou komen. Niets gehoord en ben zelf nu 3 dagen bezig om stadsverwarming te bereiken, niemand neemt op en ook de storingsdienst neemt niet op.
Zometeen springt de leiding helemaal en ben ik nog verder van huis.

Uitermate slechte bereikbaarheid en dus geen service.
Heb een mail gestuurd maar ook nog geen reactie.

Go up