Dierenuitvaartcentrum Venray - Oostrum

Adres: Vennendreef 14, 5807 EV Oostrum, Holandia.
Telefon: 620890215.
Strona internetowa: dierenuitvaartcentrumvenray.nl
Specjalności: Krematorium, Stowarzyszenie lub organizacja.
Inne ważne informacje: Parking dostępny dla osób na wózkach, Wejście dostępne dla osób na wózkach.
Opinie: Ta firma ma 138 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 4.9/5.

📌 Lokalizacja Dierenuitvaartcentrum Venray

Dierenuitvaartcentrum Venray

Adres: Vennendreef 14, 5807 EV Oostrum, Holandia.

Telefon: 620890215.

Strona internetowa: dierenuitvaartcentrumvenray.nl.

Specjalności: Krematorium, Stowarzyszenie lub organizacja.

Inne ważne informacje: Parking dostępny dla osób na wózkach, Wejście dostępne dla osób na wózkach.

Opinie: Ta firma ma 138 recenzji na Google My Business. Średnia opinia: 4.9/5.

Podstawowe informacje o Dierenuitvaartcentrum Venray:

Adres: Vennendreef 14, 5807 EV Oostrum, Holandia
Telefon: 062 089 0215
Strona internetowa: dierenuitvaartcentrumvenray.nl

Dierenuitvaartcentrum Venray to instytucja oferująca usługi związane z krematorium i stowarzyszeniami. Oferuje ono również parking dla osób z wyposażeniem rólnej, a wejście do budynku jest dostępne dla osób z;;;;wuzkowymi.

Przedsiębiorstwo posiada bardzo dobre opinie w serwisie Google My Business, z tematem średnia ocena 4,9/5.

👍 Recenzje dla Dierenuitvaartcentrum Venray

Dierenuitvaartcentrum Venray - Oostrum
Antoon B.
5/5

Door aanraden van een vriendin zijn wij bij Ria terecht gekomen.
En wat een goede beslissing was dat.
Een gemoedelijke binnenkomst. Wij voelde ons gelijk op ons gemak.
We kregen goede uitleg en ze neemt ook de tijd voor je. Wij konden uitgebreid afscheid nemen van onze Nullah... wat ze ook zo mooi had gedaan.
Vele keus in urntjes en sieraden....dat is ook fijn dat je het niet uit een boekje hoeft uit te zoeken. Het ophalen van Nullah met een pootafdruk, plukje haar, en een certificaat was ook heel mooi gedaan.
Al met al... alleen maar een positieve ervaring bij haar.
Dankjewel Ria zoals je voor ons en voor onze Nullah er bent geweest. Wij moesten er een uur voor rijden maar dat is het meer dan waard.

Dierenuitvaartcentrum Venray - Oostrum
Dominika A.
5/5

Met liefde en een gerust hart mijn grote vriend hier achtergelaten. Hij lag er vredevol bij, alsof hij simpelweg in de tuin aan het dutten was. Veel medelijden en compassie vanuit de eigenaresse die me ruim de tijd gaf om afscheid te nemen. Ook na het afronden van het financiële stukje mocht ik nog een keer de kamer in voor één laatste knuffel. Ondanks het feit dat wij besloten hebben het as van onze grote vriend niet terug te willen (we hebben op andere manieren aandenkens gemaakt van hem) laat de eigenaresse je vooralsnog weten wanneer de crematie gebeurd is. Heb een ontzettend moeilijke dag fijn af kunnen ronden hier, dankjewel daarvoor Ria.

Dierenuitvaartcentrum Venray - Oostrum
Si N.
5/5

Vielen, lieben Dank für die würdevolle Begleitung, für diesen schweren Gang. Für die Zeit, die uns gegeben wurde, um ein letztes Mal beisammen zu sein. DANKE

Dierenuitvaartcentrum Venray - Oostrum
Marloe G.
4/5

Afgelopen maandag 4 augustus 2025 hebben wij onze 2 teckels van 11 jaar moeten laten inslapen.
Na telefonisch contact met Ria konden wij binnen 1 uur bij haar terecht om de crematie van onze lieverds te bespreken.
Ria was zeer empathies en betrokken over hoe de crematie zou worden uitgevoerd.
Ria hield ons goed op de hoogte van het tijdstip waarop ze gisteren zouden worden gecremeerd.
Vandaag 6 augustus konden we ze ophalen.
Er was een mooi gedenkplekje ingericht waarop de urnen en poot afdrukken opstonden.
Ook nu werd er de tijd genomen voor het afscheid.

Dierenuitvaartcentrum Venray - Oostrum
Beaudine H.
5/5

In november afgelopen jaar en op 4 juli dit jaar hebben wij helaas afscheid moeten nemen van onze beste vriendjes.
wij zijn Heel liefdevol en warm ontvangen er word alle tijd genomen om al je wensen te bespreken
daarna nog rustig de tijd om afscheid te nemen van je vriendje met een rustig muziekje op de achtergrond en de kamer word verlicht door veel kaarsjes.
alles ziet er super mooi,netjes en verzorgd uit!
Bij het ophalen word er een heel tafeltje ingericht met crematie certificaat een prachtig gedicht
en als wens opgegeven een plukje haar, en een poot afdrukje en een kaarsje
Een waardig afscheid wat onze vriendjes absoluut hebben verdient.

Heel erg bedankt Ria voor de goeie zorgen!
Wij hebben het als heel fijn ervaren!

Dierenuitvaartcentrum Venray - Oostrum
Nuriya J.
5/5

Afgelopen woensdag onze lieve viervoeter laten inslapen en daarna zelf naar Venray gebracht. We werden warm welkom geheten en er werd tijd genomen voor vragen en om alles te bespreken. Ze hadden ons lieve vriendjes netjes in een aparte ruimte opgebaard en we konden rustig afscheid nemen. Niks ging over haast en er was ruimte voor vragen. We kregen netjes een berichtje toen de crematie ging beginnen wat wij erg fijn vonden. Gisteren ons lieve vriendje opgehaald. Bij het ophalen stond hij netjes klaar op een tafeltje met alle extra dingen die wij er bij hadden gekozen. Nog een fijn gesprek gehad met Ria over onze boef. Het was voor ons de anderhalf uur heen en anderhalf uur terug meer dan waard. We komen zeker in de toekomst met onze andere dieren terug bij Ria omdat wij een hele fijne ervaring hebben gehad

Dierenuitvaartcentrum Venray - Oostrum
Chris S.
5/5

Helaas afscheid moeten nemen van ons katje / kindje Knox. Maar we hebben een mooie herinnering aan het waardig afscheid. Hij lag er mooi bij. Ria bedankt.

Dierenuitvaartcentrum Venray - Oostrum
Wesley
2/5

Op 22 mei heb ik mijn hond laten inslapen (om direct met de deur in huis te vallen omtrent de bijgevoegde foto waarvan de opgeplakte sticker dus niet klopt).

Ik zal eerst mijn mindere ervaring benoemen:
- De praktijk komt zeer commercieel over, uiteraard moet en wil je als bedrijf dingen promoten om te verkopen. Maar als je zòveel urnen hebt dat zelfs de vloer er vol mee zit, gaat er ergens iets mis.
- Mijn hond werd niet met beleid uit de auto gehaald door de eigenaresse, ik voelde geen empathie, compassie of emotie van der afkomen. Het voelde zeer nonchalant, deemoedig en 'omdat het moet'.
- Mijn hond werd op een metalen trolley (wat prima is) vervoerd. Maar het witte beschermkleed wat erop lag, was simpelweg vies. Deze behoord vervangen te worden na elk dier (althans, dat zou ik doen als het mijn bedrijf was evenals vele andere dingen).
- In de afscheidskamer stonden ook urnen. Niet veel, maar wel 'genoeg'. Dit is een persoonlijk iets (terugkomend op het commerciële)
- De eigenaresse had vieze (daadwerkelijk bevlekte) kleding aan. De kleding die ze aan had was ook niet per definitie; "net".
- Terugkomend op de gehele emotionele sfeer. Alhoewel ik volledig begrip heb dat het een lopend bedrijf is en de drukte nog wel eens op mag lopen, dient een eigenaar van specifiek zo'n bedrijf, meer emotie met zich mee te dragen. Al doe je dit 20 jaar. Zoals ik benoemde, het was geen warm welkom, geen warm gevoel, geen warm afscheid.
- Toen ik mijn hond op kwam halen hadden mijn moeder en ik niet eens door dat ze al in dezelfde kamer stond als ons. Ze stond weggetukt op een klein thee-tafeltje en kreeg geen èchte eigen plek. Ze stond simpelweg tussen alle urnen in als ik het even zo mag zeggen.
- Mijn moeder en ik wilde gezamenlijk betalen (half half). Enkel kwam het uit persoonlijke ervaring over alsof dat wel een obstakel voor de eigenaresse was, uit haar nonverbale uitingen.

Het positieve is dat het allemaal vlot ging, de afhandeling verliep snel (aldus bedrijfsmatig) en we snel weer ons hondje terug konden krijgen.
Ze liet ons goed weten wanneer Bonney gecremeerd ging worden en was goed in de communicatie op dat gebied.

UITEINDELIJKE CONCLUSIE:
Indien het je niet deert of het commercieel, bedrijfsmatig, vrij emotieloos en vooral vlug gebeurt; is dit ideaal voor je.

Indien je liever een warmer welkom hebt, iemand die rustig de tijd voor je neemt en je wil helpen omdat 'ie dat zelf wilt en niet omdat 'ie dat moet, is dit een afrader.

Go up