Woningcorporatie De Goede Woning - Apeldoorn

Adres: Sleutelbloemstraat 26, 7322 AG Apeldoorn, Nederland.
Telefoon: 553696969.
Website: degoedewoning.nl
Specialiteiten: Woonstichting.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 118 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2.8/5.

📌 Locatie van Woningcorporatie De Goede Woning

Woningcorporatie De Goede Woning Sleutelbloemstraat 26, 7322 AG Apeldoorn, Nederland

⏰ Openingstijden van Woningcorporatie De Goede Woning

  • Maandag: 08:00–12:30
  • Dinsdag: 08:00–12:30
  • Woensdag: 08:00–12:30
  • Donderdag: 08:00–12:30
  • Vrijdag: 08:00–12:30
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Woningcorporatie De Goede Woning

Adres: Sleutelbloemstraat 26, 7322 AG Apeldoorn, Nederland.

Telefoon: 553696969.

Website: degoedewoning.nl.

Especialiteiten

Woonstichting.

Andere interessante gegevens

Rolstoeltoegankelijke ingang en rolstoeltoegankelijke parking.

Beoordelingen

Dit bedrijf heeft 118 recensies op Google My Business.

Gemiddelde mening

2,8/5

.

Características

Woningcorporatie De Goede Woning is een woonstichting in Apeldoorn, Nederland. Het bedrijf biedt rolstoeltoegankelijke woningen en diensten aan mensen met een handicap. De corporation heeft een rolstoeltoegankelijke ingang en rolstoeltoegankelijke parking.

Ubicación

Woningcorporatie De Goede Woning is gevestigd op Sleutelbloemstraat 26, 7322 AG Apeldoorn, Nederland.

Información recomendada

Para obtener más información sobre Woningcorporatie De Goede Woning, puede visitar su sitio web en degoedewoning.nl o llamar al teléfono 553696969.

👍 Beoordelingen van Woningcorporatie De Goede Woning

Woningcorporatie De Goede Woning - Apeldoorn
P V.
1/5

deze woning bouw lost geen klachten op
heb al meer dan 3 jaar last van een onderbuurman die zijn portiek woning versmeerd door middel katten te houden die overal tegen aan sproeien die lucht komt t portiek binnen keer op keer meneer mag dreigen en daarna snel een deurbelcamera ophangen maar als het andersom is ,, dan schakelen ze gauw de gemeente in met team overlast.. laats op gesprek geweest bij ze maar ze zijn totaal bevooroordeeld en als je ze beld ja meneer ik begrijp u verhaal maar je wordt wel afgewimpeld

Woningcorporatie De Goede Woning - Apeldoorn
Mika 7.
1/5

jammer dat je geen Nul sterren kunt geven.

Wat een teleurstellende wooncorporatie.
Ze denken totaal niet mee; alles moet volgens de standaardprocedures geleverd worden. Een extra kastje is niet mogelijk.

Na een reparatie kun je zelf weer aan de slag om te schilderen, want dat is blijkbaar de verantwoordelijkheid van de bewoner.

Ze houden zich precies aan de regels, maar extra ruimte of flexibiliteit is er niet. Je wordt behandeld als een dossiernummer, en hun gesprekken blijven oppervlakkig, (met standaard antwoorden.) alsof ze zo snel mogelijk van je af willen zijn.

Woningcorporatie De Goede Woning - Apeldoorn
Ivoma K.
4/5

Deze tijd anno 2025 . Komt er geen water uit de kraan. Vervolgens is niemand die je een zinnig antwoord kan geven. Maar ho maar als de huur later wordt bepaald..

De goedewoning communicatie is de sleutel.

Woningcorporatie De Goede Woning - Apeldoorn
Bea A.
5/5

Een: fijne Woningcoöperatie,klachten o.a reparaties worden snel verholpen..

Woningcorporatie De Goede Woning - Apeldoorn
Spider E.
1/5

Na meer dan 20 jaar in mijn huidige woning te hebben gewoond, kan ik helaas niet anders dan concluderen dat de dienstverlening en het onderhoud ernstig tekortschieten. Gedurende deze periode zijn essentiële onderdelen van de woning, zoals de keuken, badkamer, toilet en cv-ketel, nooit vervangen of gerenoveerd. Voor een woning waarin mensen langdurig verblijven, mag je toch verwachten dat er met enige regelmaat wordt geïnvesteerd in basisvoorzieningen.

Daarnaast zijn er al jarenlang structurele gebreken aanwezig in de woning, zoals een krakende vloer die deels losligt. Meldingen hierover worden steevast afgedaan of simpelweg genegeerd. Ook op het gebied van isolatie wordt gekozen voor minimale, tijdelijke oplossingen – zoals het aanbrengen van folie – in plaats van duurzame verbeteringen. Wanneer je als bewoner aangeeft dat dit onvoldoende is, wordt er niet gezocht naar een passende oplossing. Het lijkt erop dat kostenbesparing de prioriteit heeft, en niet de kwaliteit van wonen of het welzijn van de huurders.

Wat extra wrang is, is dat de woning op papier als ‘in orde’ wordt gepresenteerd, terwijl het energielabel in werkelijkheid is verslechterd. Toen ik hierover contact opnam, werd er nauwelijks geluisterd en bleef een serieuze reactie uit. Wederom geen enkele bereidheid om mee te denken of verantwoordelijkheid te nemen.

Al met al krijg ik sterk de indruk dat winst en efficiëntie voor deze organisatie zwaarder wegen dan het leveren van goede service of zorg voor de mensen die in hun woningen wonen. Dat is teleurstellend, zeker voor huurders die al jarenlang trouw hun verplichtingen nakomen.

Verhuizen zou wat mij betreft de beste optie zijn, maar zoals velen weten, is dat momenteel niet eenvoudig. Daarom deel ik mijn ervaring hier in de hoop dat toekomstige huurders beter geïnformeerd een keuze kunnen maken. Mocht je de mogelijkheid hebben om voor een andere woningcorporatie te kiezen, dan zou ik dat zeker aanraden.

Woningcorporatie De Goede Woning - Apeldoorn
ellen M.
1/5

Erg jammer dat als je een vraag hebt dat er niks mee gedaan word,Nee maar als je een reparatie verzoek hebt zijn ze er snel bij,daar kunnen ze aan verdienen,deze woning bouw raad ik aan niemand aan,ze staan niet voor je klaar.

Woningcorporatie De Goede Woning - Apeldoorn
DN
1/5

Uit nood ben ik in 2019/2020 aan de ontvangst 205 gaan wonen. 4 jaar lang ben ik geterroriseerd, bedreigd, en psychisch mishandeld door Z.Kartal. In 2020 heeft deze vrouw iemand met de naam "Demet" of "Detem" om mij afgestuurd die mijn kamer deur intrapte, mij gekleineerd en uitgelachen had, mij bedreigd had, en een klap in mijn gezicht had gegeven terwijl Z.Kartal zat te filmen. Als ik nog iets zou doen wat mevrouw Kartal niet zint, kon ik 20 Turken voor mijn deur verwachten werd er letterlijk gezegd. Politie en de woningbouw deden helemaal niks en mevrouw Kartal ziet haar kans dan ook schoon om er over te liegen! De buren zijn ook niet bepaald vriendelijk en gaan standaard van 1 kant van het verhaal uit. Sommige mensen hebben helaas nu eenmaal een plaat voor het gezicht. De gemiddelde wachttijden om een fatsoenlijke woning te krijgen in Apeldoorn is 10 a 11 jaar. Buiten Apeldoorn zijn de wachttijden tussen de 6 a 7 jaar. Ook heb ik 4 jaar lang met een pik zwart beschimmelde badkamer moeten leven omdat de woningbouw weigerde er iets aan te doen. Buiten dat, had ik zowat elke dag geluid en stankoverlast binnens huis ervaren. Na heel veel inspanning en moeite is het dan uiteindelijk toch gelukt om de woningbouw over te halen de schimmels weg te halen. Helaas te laat! Ik onderga long klachten en ben bereid juridische stappen te ondernemen. De ontvangst 205 wordt verhuurd onder de norm kamerbewoning. Er is een 205-1 en een 205-2 maar niet bij de gemeente blijkbaar. Postbodes raken dan ook vaak in de war bij wie ze de post in de bus moeten gooien. Hierdoor zijn veel vertrouwelijk brieven en informatie bij de verkeerde persoon terecht gekomen. Mevrouw vind het overigens ook nodig om in andermans afvalzakken te loeren of je wel je afval scheidt. Daarnaast probeert Z.Kartal je financieel te bedonderen zodat ze goedkoop kan leven en 5x per jaar op vakantie naar Dubai en Turkije kan en draagt de duurste merkkleding, schoenen en tassen die een middenklasser normaal gesproken niet kan betalen. Ik waarschuw bij deze iedereen en raad het sterk af om aan de ontvangst 205 te gaan wonen. De Goede Woning beweert coulant te zijn maar in werkelijkheid gaat het hen alleen om geld! Zolang ze merken dat er verandering in het financiële plaatje komt, kunnen ze ineens wel wat van zich laten horen en staan ze het liefst elke dag aan je deur. Ik heb bewust mijn huur een maand niet betaald omdat ik alleen op deze manier in contact kan komen met De Goede Woning. Dit kan en mag nooit meer gebeuren!! Ik ben zo blij dat ik van deze wooncorporatie af ben!! Ook zij hebben mij financieel en mentaal veel schade aangericht...

Woningcorporatie De Goede Woning - Apeldoorn
Theo M. P.
5/5

Word altijd op je wenken bedient.. sleutel afgebroken . Nieuwslot er op gezet prima geholpen ..door de goede woning wij hebben met de goede woning let op mensen .. nog NOOIT problemen gehad snap ook die negatieffe tijd niet . 👌🌅👍💪😎😎😎❤️💋🙏

Go up