- GoedeDoelenKaart
- Alrijne Ziekenhuis Leiderdorp - Leiderdorp
Alrijne Ziekenhuis Leiderdorp - Leiderdorp
Adres: Simon Smitweg 1, 2353 GA Leiderdorp, Nederland.
Telefoon: 715828282.
Website: alrijne.nl
Specialiteiten: Ziekenhuis, Dermatoloog, Medisch centrum.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, LGBTQ+ vriendelijk, Veilige omgeving voor transgenders.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 353 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.5/5.
📌 Locatie van Alrijne Ziekenhuis Leiderdorp
⏰ Openingstijden van Alrijne Ziekenhuis Leiderdorp
- Maandag: 24 uur geopend
- Dinsdag: 24 uur geopend
- Woensdag: 24 uur geopend
- Donderdag: 24 uur geopend
- Vrijdag: 24 uur geopend
- Zaterdag: 24 uur geopend
- Zondag: 24 uur geopend
Zeker, hier is een uitgebreide beschrijving van het Alrijne Ziekenhuis Leiderdorp, geschreven in een formele, aansprekende stijl en met de gevraagde
👍 Beoordelingen van Alrijne Ziekenhuis Leiderdorp
Mariska H.
Hier moet je dus niet zijn als op je leeftijd en hulpbehoevend bent. Dit is al de tweede keer in een paar jaar tijd, dat ze mijn moeder als stront hebben behandeld. Mijn moeder van 91 werd naar het allrijne toe gebracht omdat ze door een val haar bekken heeft gebroken. Eenmaal daar werd er zsm een plek voor haar gezocht in een revalidatie centrum. Hier kon ze na het weekend heen. (Ze was donderdagavond opgenomen) Op de vraag hoe zij daar dan moest komen,werd er eerst gezegd dat er vanuit het ziekenhuis een rolstoelbus? Geregeld kon worden, maar zaterdagochtend kregen wij te horen dat ze dat niet deden. We moesten het zelf maar uitzoeken,en anders zelf ophalen met de auto.Het toch niet te geloven dat ze iemand van deze leeftijd, met een gebroken bekken en niet kan lopen gewoon in een auto wilden zetten.Gelukkig hebben wij liggend vervoer kunnen regelen zodat mijn moeder met zo min mogelijk pijn vervoerd kon worden.
Ik ben hier nog woest over
Belinda V. K.
Dit ziekenhuis is geen ster waard!!!! Een goede vriendin van mij, had een knie operatie gehad, elders en was weer thuis. In het weekend kreeg ze hoge koorts 40.8 op aandringen van mij had ze de huisartsenpost gebeld, 2 artsen waren geweest en ze moest met de ambu naar het Alrijne ziekenhuis. Aldaar is ze niet respectvol behandeld. Ik werd midden in de nacht gebeld dat ik haar maar moest op komen halen want de koorts was weer gezakt!! Ik woon ten eerste in Ridderkerk + ik had slaapmedicatie op en ik wist dat zei heel zwak was. Ze was zo zwak dat ze niet eens wist in welk ziekenhuis ze lag. Ik heb tegen de dienstdoende verpleegster gezegd dat ik deze verantwoording niet op mij ging nemen. Hoe krijg ik haar in mijn auto en uit de auto als iemand zo zwak is en dat midden in de nacht!!!
Gelukkig is het goed afgelopen maar dat je zo behandeld wordt als patiënt en ze onderdruk gezet werd om mij te bellen, vindt ik niet correct!!!
Essi D.
Ik wil mijn oprechte dank en bewondering uitspreken voor het hele team van het Alrijne Ziekenhuis in Leiderdorp, afdeling B-3, Neurologie/Neurochirurgie. Dit is niet zomaar een ziekenhuis het is een plek waar echt om mensen wordt gegeven, waar elke glimlach en elk woord gevuld is met steun en professionaliteit.
Ik wil ook mijn dank uitspreken aan de neurochirurg, anesthesiologen, die hun werk niet alleen vlekkeloos uitvoerden, maar mij ook een gevoel van veiligheid gaven.
De verpleegkundigen en het hele personeel van het ziekenhuis verdienen de hoogste lof. Hun zorg, warme houding en bereidheid om op elk moment te helpen creëren precies die sfeer waarin niet alleen het lichaam, maar ook de ziel geneest.
Alrijne is een voorbeeld van hoe moderne geneeskunde zou moeten functioneren: met respect, compassie en hoge professionaliteit. Hartelijk dank uit de grond van mijn hart!❤️
code 8.
Parkeer automaat staat buiten in de vrieskou! Oude en zieke mensen staan bevroren wachtend op die trage parkeermachine. Konden jullie niet iets beters verzinnen Alrijne?
Ellen V.
Hele positieve ervaring met Alrijne Leiderdorp Dermatologie.Er wordt goed gekeken en geluisterd, erg vriendelijk, hartverwarmend team. Ik kon vlug terecht, kreeg goede uitleg over de ingreep
Tijdens de ingreep werd er ook telkens goed aan mij gevraagd hoe het ging, wat ze gingen doen etc, super goede communicatie. Ik werd goed in de gaten gehouden.
Na de ingreep ging ik 'bijna van mijn stokkie' ook toen werd ik zo lief en goed opgevangen.
Alleen maar lof voor alle lieve mensen van Dermatologie, heel erg bedankt!
M C.
Zelfs 1 ster geven vind ik afschuwelijk.
Na een week aanvechten om mijn moeder op te laten nemen in het ziekenhuis is het ons eindelijk gelukt. Gelukkig dachten we eindelijk dachten we ze zal eindelijk goed behandeld worden dachten we. Ze zal over paar dagen weer naar huis gaan dachten we maar nee hoor er stond een hele mooie verrassing op ons te wachten waar we later pas achter kwamen.
Mijn moeder verbleef 5,5 weken in verpleegafdeling A4. Wat een rot plek. De verpleegsters die mijn moeder hebben verzorgd daar hebben alles behalve iets goeds bezorgd voor haar. Pure ellende! Ze wisten niet hoe ze haar moesten behandelen en wat de problemen waren. Daardoor werd de toestand van mijn moeder erger en erger!! Mentaal was ze er niet meer bij en kon ze nauwelijks functioneren meer. Wegens geloofsovertuiging wouden we heel graag dat zij in een kamer verbleef met vrouwen of een eenpersoonskamer kreeg. En niet alleen dat. Door de toestand van mijn moeder wouden we heel graag dat zij wegens hygiëne alleen verbleef zodat ze goed kon herstellen. Na 3 weken hardop aanvechten met de verpleging en letterlijk smeken voor een eenpersoonskamer hebben wij dit na een klacht in te dienen gekregen. Vinden jullie het normaal dat een vrouw die gelovig is tegenover 2 mannen moet liggen met alleen maar operatiekleding wegens haar toestand? En vinden jullie het normaal dat er niet respect wordt getoond om haar die privacy te geven die zij nodig heeft? Gordijnen open gooien omdat "bezoekers" last krijgen? Pardon? Wat is dit voor onzin even serieus! De reden waarom zij hiermee akkoord is gegaan is omdat ze zei "ik ben bang dat de verpleging boos zal worden op mij als ik er niet mee akkoord ga dat de gordijnen open blijven" ?!?!? In wat voor situatie hebben jullie haar gezet? Hoe onmenselijk kunnen jullie wel niet zijn ?! Elk patiënt heeft recht op zijn/haar privacy en dit is nog niet eens de helft van wat er is gebeurt daar.
Zij is meerdere malen overgeplaatst naar een ander ziekenhuis voor verder onderzoek. Ik neem contact op met verpleegafdeling A4 om te vermelden dat de situatie is verergerd en dat zij dringend een kamer nodig heeft waar een familielid kan blijven. De secretaresse zegt precies dit: "ja maar zij bleef toch al alleen hier voordat ze wegging, voorwat willen jullie nu een eenpersoonskamer voor haar? Wij zagen dat het goed ging en toen ze werd overgeplaatst in een ander ziekenhuis bleef ze toch ook alleen, dus waarom vragen voor iets extra's als dit toch niet kan. Jullie kunnen zoveel willen maar dat gaat dus niet gebeuren".. conclusies trekken waarvan je niet eens WEET wat er is gebeurd is afschuwelijk. qua hygiëne daar wil ik het niet eens over hebben. Als je wilt dat je gezondheid verslechterd en als je wil dat je mentaal kapot gaat, dan zal ik vooral adviseren om naar verpleegafdeling A4 gaan om jezelf te laten behandelen. Ik reis liever honderden kilometers om een ziekenhuis te vinden waar ik WEL wordt behandeld dan dat ik naar Alrijne ga om zogenaamd "beter" te worden. Daaag mij niet gezien meer en al helemaal niet mijn moeder !!! Onmenselijke verplegers. Gatverdamme !
Marijke S.
Bij de huisartsenpost werden we onprettig bejegend door de mevrouw achter de balie waarbij we ons ook niet welkom voelden. Er werd in eerste instantie gezegd dat we om 18uur zouden worden geholpen bij aankomst. Na inschrijving werd het ineens 20uur. Zeer weinig vriendelijkheid en empathie. Begrijpelijk dat het misschien 'lopende band' werk voor hen is, maar dit was zeker geen visite kaartje voor het ziekenhuis.
Niehland R.
Tsja, eigenlijk moet je voorzichtig zijn met een negatieve beoordeling van een ziekenhuis vlak om de hoek, zo voelt dat tenminste voor me, zo´n plek kan tenslotte levensreddend zijn. Ik heb er ook lang over nagedacht hoe je nu over een ziekenhuis een goed review zou moeten schrijven: mag je bv de artsen verbonden aan dat ziekenhuis wel in je beoordeling meenemen? Uiteindelijk vond ik van wel; die artsen zijn daar tenslotte in dienst.
Ten eerste vind ik de hygiëne in het ziekenhuis niet perfect op orde; dit probleem dateert al uit de tijd dat het ziekenhuis nog ´Elisabeth´ heette, een veel mooiere naam trouwens dan ´Rijnland´, een naam die van de tekentafel (lees krukkenpersoneel met een ligstoelsalaris) komt. Wat bij bezoekjes aan het ziekenhuis opvalt is dat de wachttijden er extreem lang zijn, zeker in vergelijking met het L.U.M.C (dat is het voormalige AZL, óók een veel toepasselijker naam trouwens). Ook dat probleem van die hygiëne speelt al jaren en verbetert maar niet. De Apotheek steekt trouwens iedereen naar de kroon daarin, die zou ik zéker links (of rechts vanuit het westen komend) laten liggen. En dan die artsen, tja... Ik werd er 15 jaar geleden aan mijn knie geopereerd, een simpele ingreep was het, een eenvoudige kijkoperatie, echter, ik heb nooit meer goed kunnen lopen en raakte eigenlijk ´alles kwijt´ door die misser. Onze maatschappij is de afgelopen decennia natuurlijk steeds meer opgeschoven naar weerbare burgers die onomstotelijk nu de spil van de samenleving zijn. Zij houden de economie draaiend en het is heden ten dage een vanzelfsprekendheid in de samenleving geworden dat je dan daar op inzet. Dom natuurlijk maar een realiteit. Terug naar het ziekenhuis, ik kwam enkele malen terug in het Rijnland maar men wist ´het euvel van mijn knie´ niet meer te repareren. De voorlaatste keer was het een dame die toen ze bemerkte dat ik (begrijpelijkerwijs) wat terughoudend was om meteen nóg een operatie te ondergaan, subiet opstond en me echt binnen letterlijk enkele seconden alweer naar de uitgang begeleidde, wat een afgang voor een arts was dat zeg, Aan mij viel niets meer te verdienen, dat voelde je, onbetwistbaar. De laatste keer, nog niet zo lang terug was het een wat jongere man die me ´hielp´... Vriendelijk was hij wel maar daar hield het wel mee op. Hij stelde me een vraag en ik antwoorde zo precies en consciëntieus mogelijk maar hij luisterde niet tijdens het tikken. Tikken gebeurt tegenwoordig tíjdens het vertellen over je klachten en dat kan natuurlijk niet maar dat is een geldkwestie. Een quotum moet links- of rechtsom gehaald worden waarbij je als werknemer en arts probeert om flitsendsnel tot de kern van het probleem van een patiënt te komen. ´Vriendelijk en flitsendsnel´ zijn geen boezemvrienden, daar kom je als patiënt achter wanneer er, net nadat je verteld hebt dat je al 2x eerder terug geweest bent, de vraag gesteld hoort worden of?... ja inderdaad...´of je ooit nog wel eens eerder terug geweest bent´... Hopeloos dus.
Oh ja, het begint al bij de patiëntenregistratie; let vooral op de oogopslag en de lichaamstaal van de dame die een aantal controlevragen stelt voor binnenkomst. Niet vaak daarvoor zag ik een werknemer zo haar afschuw over haar contact met binnentredende patiënten (proberen te) onderdrukken, dan die dame in kwestie. Je vraagt je dan toch af of de directeur (sorry ´manager´ natuurlijk...) nooit eens een rondje door zijn ´paleis´ loopt. Wanneer ik het al zo duidelijk zie... Oh ja, voor de duidelijkheid en om misverstanden over uw luistercapaciteiten te voorkomen: beste marketing en publiciteitswerknemer, ontslaat u mij alstublieft van de plicht tot het lezen van het apparatsjik achtige riedeltje dat ik in de reviews hieronder steeds maar lees over ´wenden tot´ en ´de klachtenfunctionaris´.... alstublieft?
Café Jansen en Jansens - Roosendaal
BouwTek Engineering BV - Akkrum
STI Holding B.V. - Noordwelle
Urban Cycling Institute - Amsterdam
Gemeente Weesp - Weesp
Sushi The deli Company Valkenswaard Dommelen - Valkenswaard
petaPC Salomonszegel - Leeuwarden
Bosch Car Service - SRT-Biddinghuizen - Biddinghuizen
MKL Equipment Support - Wilp
Brongers Bed en Breakfast - Emmer-Compascuum
Cove Centrum - Den Haag
Mr. R. Vletter - Alphen aan den Rijn
Aleke Bridge - Vlijmen