- GoedeDoelenKaart
- Stichting Eykenburg - Den Haag
Stichting Eykenburg - Den Haag
Adres: Kruisbessenstraat 12, 2564 VD Den Haag, Nederland.
Telefoon: 707507000.
Website: eykenburg.nl
Specialiteiten: Verzorgingshuis, Woonzorgcomplex, Hospice, Verpleging en verzorging, Restaurant.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Rolstoeltoegankelijke zitplaatsen.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 42 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2.5/5.
📌 Locatie van Stichting Eykenburg
Zeker, hier is een uitgebreide beschrijving van Stichting Eykenburg, geschreven in een formele en vriendelijke stijl, met de gevraagde
👍 Beoordelingen van Stichting Eykenburg
Gabriela S.
Update er is echt gewerkt aan de professionaliteit van de medewerkers er wordt netjes gerapporteerd, mic melding worden netjes uitgevoerd en daar waar nodig is hulp aangeboden met verzorg momenten ik weet dat het soms lastig is om met iemand te werken die koppig is van zichzelf. Maar ook nog met iemand die dementie heeft. Ik heb gezegd dat ik erop terug zou komen als er beter zorg werd verleend. Dus bij deze ! Hoop dat zo blijft en alvast bedankt
Gabriela stoker
Ik betreur soms echt de houding van het personeel. De manier waarop en altijd een weer woord. En de handelingen die niet adequaat worden uitgevoerd bij een incident. Ik ga buitenom deze review ook zorgklacht melden. Om dit kenbaar te maken als je niet het hart hebt om dit vak te beoefenen moet jezelf afvragen of je wel juiste vak heb gekozen
Ackacia
Gezien de reviews is het huis al net zo slecht als de chauffeur van die Aygo die bijna frontaal tegen een bus rijdt
Als jullie dit niet bekend in de oren klinkt (lijkt me sterk) moeten jullie jezelf eens achter de oren krabben waarom iemand met reclame van jullie bedrijf. Over doorgetrokken strepen en tegen de richting in door rijdt bijna frontaal op een lijnbus. Dit is niet bepaald een vervelende "ervaring" te noemen.
Boyke S.
Altijd gezellig en grappig dus heel positief uit mijn kant ze zijn lief #het coornhert
Dutch S.
Als ik minder dan 1 ster kan geven zou ik dat zeker doen. Als je van de mensen houd waar je een plek voor zoekt breng ze NIET HIER. De zorg is hier zo slecht dat ik er van overtuigt ben dat ze mijn moeders leven mrt jaren hebben verkort. Als ik er iets aan kan doen om de tent te slyiten ga ik dat zeker proberen. Ik heb maanden gevraagt om een.potstoel bij haar bed maar het enige wat ik kreeg was " nee ze moet in beweging blijven" tot ze snachts viel omdat ze haast had bij de wc te komen dat heft haar been ernstig beschadigt en nu loopt ze nooit meer. Bedankt Miebet van der Smacht. Toen ik zij.ze moet betere hulp met eten werd me verteld maar dat lukt niet vaak mischien moet ze maar rustig dood gaan. Waarop ik andwoorde dat ik niet wou dat ze pijn had. De volgende dag stond in de reportage dat ik mijn moeders leven wilde verkorten wat zeker niet het geval is ik wil betere zorg. Niemand praat met elkaar er is geen overzicht en.er word niet geluisterd. BRENG JE FAMILIE NIYTET HIER.
I. P.
Onwaarschijnlijke ervaringen met dit horror huis, mijn moeder is er onder protest heen gebracht, de diagnose was waterdicht, met hulp van de Buurtzorg. Als enig teken van haar hopeloze verzet tegen dit regime, kleedde ze zich ten einde raad maar uit in de eetzaal, omdat ze haar eigen kleding niet meer had, maar nieuw aangeschafte, en ze geen "goede" medicatie kreeg, dit zou nog eens bekeken gaan worden... niet dus... Dit las ik in de onpersoonlijke dag rapportages, daarop is met morfine medicatie gestart, dat kon haar verzwakte gezondheid niet lang aan, zeker niet wanneer er eerst al flink ingezet is om haar wensen qua eten te negeren.. Ze is een vreselijke dood gestorven in dit huis op 13 maart... Heel gewoon, volgens de leidinggevenden; zij mocht daar uiteraard geen verbetering verwachten, want ze doen daar erg hun best en het personeel heeft het zwaar... Uhu...
Oh ja dan was er ook nog iemand van de verzorging op de begrafenis... die mij wist te vertellen dat mijn moeder wel een " beetje lastig was" ook altijd erg fijn...
88 is ze geworden, we missen haar, zij was wijzer dan menigeen ooit worden kan, en dan snoeren ze je liever de mond....
In de reactie op de reactie van de eigenaar;
Geachte Stichting Eykenburg,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Deze is geheel volgens mijn verwachting; hierin staat ook direct te lezen wat de hoofd oorzaak is van de abominabel slechte behandeling van mijn moeder. Die oorzaak is namelijk dat u zich niet herkent in de verwachtingen die mensen hebben als ze bij jullie geplaatst worden.
Dát is nou juist zo belangrijk; dat er herkenning is voor mensen die wankel, broos en oud zijn. Als u mijn review werkelijk als mens met kloppend hart gelezen had en niet met een standaard antwoord marketing conform had gereageerd, dan was er iets terug te vinden van compassie... het woord wat klaarblijkelijk óók niet herkend wordt door jullie werknemers. Zij zijn geïnstalleerd als beperkte zorg robot en dat is waarschijnlijk de toekomst waar veel geld te verdienen valt voor een stichting. Niet de verwachting van de van de mens die zijn familie aan jullie zorg toevertrouwd.
Maar nogmaals hartelijk dank voor uw reactie... jammer dat "het Kalf" al verdronken is en dat de put van deze Stichting helaas niet gedempt zal worden, vanwege het niet herkennen van menselijke behoeftes. Dat gesprek zal alleen mijn kostbare tijd hier op aarde nemen en voor mijn moeder niks meer verbeteren. De familie van de andere bewoners zullen zelf voor hun familie op dienen te komen, ook zij worden niet als mens behandeld én ze worden niet als mens herkent. Dank u wel voor het lezen van deze review.
Sylvia C.
Slechte organisatie cliënten in een rolstoel 4 weken zonder huishoudelijke hulp laten zitten .
Wel eigen bijdrage laten betalen. Schandalig.
Het klopt dat mijn naam niet voor komt.
IK kom namelijk al jaren bij een cliënt van jullie.
IK doe nu steeds huishoudelijke taken. We zijn nu maanden verder en er is nog steeds niets veranderd. Erg jammer.
Samantha V. D. W.
Even met hun bellen om te vragen hoe het met meneer gaat die ik vanmiddag heb zien verongelukken, jaa je bent maar getuige..het gaat goed dagggg..
Onvriendelijk personeel zeg bahbah
rob S.
Mijn moeder woont zo'n 3 jaar in haar appt op de 2e etage van het verzorginghuis. Wij komen altijd met plezier naar het best wel fraaie huis. De receptionisten zijn erg vriendelijk en het zorgpersoneel over het algemeen ook en ze zijn begaan met de bewoners. Een pluim voor hen want het is niet altijd makkelijk geweest, zeker tijdens Covid.
Café Jansen en Jansens - Roosendaal
BouwTek Engineering BV - Akkrum
STI Holding B.V. - Noordwelle
Urban Cycling Institute - Amsterdam
Gemeente Weesp - Weesp
Sushi The deli Company Valkenswaard Dommelen - Valkenswaard
petaPC Salomonszegel - Leeuwarden
Bosch Car Service - SRT-Biddinghuizen - Biddinghuizen
MKL Equipment Support - Wilp
Brongers Bed en Breakfast - Emmer-Compascuum
Cove Centrum - Den Haag
Mr. R. Vletter - Alphen aan den Rijn
Aleke Bridge - Vlijmen