Rayer Healthcare Gouda Ronsseweg (TopzorgGroep) - Gouda

Adres: Ronsseweg 7, 2803 ZA Gouda, Nederland.
Telefoon: 182533159.
Website: rayerhealthcare.nl
Specialiteiten: Fysiotherapiepraktijk, Ziekenhuisafdeling, Fysiotherapeut, Revalidatiecentrum, Zorgcentrum.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Toilet, Afspraak aanbevolen.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 39 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.9/5.

📌 Locatie van Rayer Healthcare Gouda Ronsseweg (TopzorgGroep)

Rayer Healthcare Gouda Ronsseweg (TopzorgGroep) Ronsseweg 7, 2803 ZA Gouda, Nederland

⏰ Openingstijden van Rayer Healthcare Gouda Ronsseweg (TopzorgGroep)

  • Maandag: 08:00–21:00
  • Dinsdag: 08:00–21:00
  • Woensdag: 08:00–20:00
  • Donderdag: 08:00–21:00
  • Vrijdag: 08:00–18:00
  • Zaterdag: 09:00–12:00
  • Zondag: Gesloten

Zeker, hier is een uitgebreide beschrijving van Rayer Healthcare Gouda Ronsseweg, geschreven in een formele en behulpzame stijl, met de gevraagde

👍 Beoordelingen van Rayer Healthcare Gouda Ronsseweg (TopzorgGroep)

Rayer Healthcare Gouda Ronsseweg (TopzorgGroep) - Gouda
iwan H.
1/5

Afspraak was snel gemaakt via internet.
Ik had last van mijn nek en schouder dus intake +behandeling . Dus de dame gekeken en gevonden wat het wat diagnose ik kon beter naar een massage salon gaan maar om dat ik ook een behandeling bij had deed ze ook maar ff nog geen half uurtje geweest bijna €94,00 lichter. Waarom heb ik dan fysio in mijn pakket en als ik naar een massage salon wil had ik dat wel gedaan en niet eerst naar jullie afzetters.

Rayer Healthcare Gouda Ronsseweg (TopzorgGroep) - Gouda
Escape T. G.
5/5

Mooie locatie om te sporten en persoonlijke begeleid te worden! Open ruimte met genoeg materiaal en benodigdheden. Wij met Escape The Gym hebben hier optimaal gebruik van kunnen maken om het teamuitje van Rayer Healthcare Center Gouda mogelijk te maken. Super enthousiast team! Wij komen maar al te graag nog een keer jullie locatie omtoveren of gewoon een keertje sporten!

Sportieve groet,
Mika Debets
Escape The Gym

Rayer Healthcare Gouda Ronsseweg (TopzorgGroep) - Gouda
José B.
5/5

Vriendelijke receptie en een fijne duidelijke intake gehad over mijn belemmeringen en wat ik kan verwachten. De shockwavetherapie heeft goed zijn werk gedaan waardoor ik nu geen last meer heb van een hielspoor en weer kan deelnemen aan wedstrijden. Een aanrader als je gedreven professionals zoekt!

Rayer Healthcare Gouda Ronsseweg (TopzorgGroep) - Gouda
Hilde B.
2/5

Ik heb hier een abonnement afgesloten voor de bokslessen en dat heel duidelijk aangegeven. Hiervoor heb ik ook spullen aangeschaft, maar na een paar keer boksen hadden ze die les zonder bericht uit het aanbod gehaald. Nooit ben ik erop gewezen dat het aanbod kan wisselen, anders had ik hier geen abonnement afgesloten. De periode is vooruitbetaald, dus ik ben veel geld kwijt en echt meedenken ontbreekt helaas ook. Echt een afrader als je speciaal voor de groepslessen gaat, van de service hoef je ook niet veel te verwachten. Een grote teleurstelling!

Rayer Healthcare Gouda Ronsseweg (TopzorgGroep) - Gouda
Jesse J.
5/5

Ik snap de negatieve reviews niet zo.. ik zat eerst bij een andere fysio in Reeuwijk (met een hogere google reviewscore) voor mijn rug. Daar was het vooral veel praten en thuis zelf veel oefeningen doen. Bij Rayer Healthcare behandelen de Fysiotherapeuten ook echt een groot deel van de tijd tijdens het consult. Je vult voorafgaand een vragenlijst in, waardoor die tijd in een intake iets minder verloren gaat aan praten. Tuurlijk krijg je ook nog oefeningen mee voor thuis, maar het is dus iets meer een totaalpakket. Heeft bij mij in ieder geval tot flink klachtenvermindering geleid. En het zijn daarnaast ook gewoon toppers. Hele aardige mensen!

Rayer Healthcare Gouda Ronsseweg (TopzorgGroep) - Gouda
Emms S.
2/5

Ik had een afspraak ingepland voor zaterdag op de dag van afspraak bel ik ze niemand neemt op, ik heb de bevestiging mail niet kunnen vinden en op hun site staat nog dat ze gesloten zijn, ik vergat de exacte tijd. Logisch dat ik dan niet erheen heb gereden. Onlangs ik mijn best deed moest ik een factuur betalen ipv begrip dat vond ik erg jammer.

Rayer Healthcare Gouda Ronsseweg (TopzorgGroep) - Gouda
Gwan T.
1/5

Deze review gaat niet over de therapeuten. Ik ben zeer tevreden met een dikke duim over het werk van de therapeuten en hoe ze mij helpen met waar ik naar toe wil.
Nee ... deze review gaat over “AFSPRAAK IS GEEN AFSPRAAK”.

Volgende was binnen 2 maanden gebeurd eind sep-eind nov.

1e keer: “Deze afspraak had niet met u gemaakt mogen worden. Hij is dan met vakantie.” Hoe is het mogelijk dat een afspraak gemaakt wordt met iemand die niet aanwezig is
2e keer: ik was net te laat met telefoon opnemen en kreeg voice mail: “de afspraak kan niet doorgaan vanwege ziekte.” en dat is het, en niet “we bellen u op een ander moment terug”, of “wil u ons terugbellen” of “we hebben nieuwe afspraak gemaakt op ... laat u weten of dat schikt”.
En dan bel ik direct terug. Tot 4x toe wordt de lijn verbroken na afluisteren van het bandje of maken van een keuze.
3e keer: “afspraak kan niet doorgaan vanwege een spoedcursus”. Spoed, spoed spoed Ik vind dit gewoon slechte planning, slecht management. Afspraken met klanten worden van tafel geveegd vanwege een spoedcursus. Mijn afspraak wordt verplaatst naar woensdag 28 november om 16:40.
4e keer: sta ik op 28 november aan de balie .... “afspraak staat niet in de agenda”. Toen ben ik boos geworden. Gesprek gehad met de manager over wat er gebeurd is. Zij maakt een nieuwe afspraak en vraagt mij dit te verifieren op haar laptop. Dit weiger ik. Moet ik als klant controleren of Rayer haar werk goed doet? Ik moet als klant erop kunnen vertrouwen dat Rayer haar werk goed doet!
Ze zegt mij toe uit te zoeken wat er allemaal gebeurd is. “Wordt waarschijnlijk niet deze week, maar volgende week”. Het is nu 11 december in de avond, anderhalve week is allang voorbij en ik heb nog niks gehoord.....
Wat is het woord van een manager waard? Of is dit voorbeeldgedrag voor afspraak is geen afspraak met de klant? Nog minder vertrouwen heb ik gekregen.

Verder waren 2e en 4e keer niet binnen 24 uur aan mij gemeld. Omgekeerd moet ik toch daarvoor betalen. KAN IK OMGEKEERD MIJN TIJD OOK IN REKENING BRENGEN

Rayer Healthcare Gouda Ronsseweg (TopzorgGroep) - Gouda
Francisca C.
1/5

Deze review gaat ook niet over de specialisten maar over de omgang/service naar clienten/patiënten. Ik wil dit even delen omdat ik hier niet aan begonnen was als ik dit van tevoren had geweten. Hoewel alle patiënten standaard naar Rayer worden doorgestuurd vanwege verstrengelde relaties en belangen.

Er is een vervelende situatie ontstaan waar ik eigenlijk ook wel van ben geschrokken.

Na een doorverwijzing door de medisch specialist werd er geen contact opgenomen.

Na bemiddeling door de medisch specialist werd ik uiteindelijk wel gebeld maar helaas op voor mij niet handige tijdstippen.
Bij terugbellen kreeg ik een antwoordapparaat waar geen inspreek mogelijkheid was.

Na wederom contact met de specialist kwam ik eindelijk in contact. Ook kwam er een mogelijkheid tot inspreken van het antwoordapparaat. Fijn, een stap vooruit.

Er was veel tijd overheen gegaan, maar we kwamen ergens.
Ik maakte een afspraak voor therapie aan huis en kreeg te horen dat ik wéderom lange tijd moest wachten in verband met een wachtlijst.

Oke, ook prima. Helemaal goed. Jammer dat het zo liep, maar ik blijf begripvol.

Ik ontving ook netjes een mail met daarin de gemaakte afspraak waarin duidelijk vermeld stond dat deze aan huis was.

Na veel tegenslag en lang wachten was het eindelijk zover. Het werd dinsdag 30 januari, de dag van de afspraak.

Ik heb er een andere belangrijke afspraak voor af moeten zeggen.

Er kwam helaas niemand opdagen. Hoe kan het zo vaak mis gaan.
Tijdens telefonisch contact werd me gezegd dat ik opnieuw op een wachtlijst moest.

Dit vind ik persoonlijk echt te bont. Ik heb zoveel begrip als zorgbehoevende voor de complicaties van hun kant.
Dit vond ik niet netjes. En dat heb ik ook netjes gezegd.

Vandaag, iets meer dan een week later, op 8 februari, belt de medisch specialist me op om te vragen hoe het gaat met de behandeling.

Ik leg haar uit wat er gebeurd is en ze geeft aan dat ze een heel ander verhaal gehoord heeft. Welk verhaal? Ik heb letterlijk een mail met daarin de afspraak waar ook in staat dat ze aan thuis zouden komen.

Rayer Healthcare heeft de boel verdraaid. Nouja, gelogen. Ik ben er echt wel boos om.
Ik heb letterlijk de mail met de gemaakte afspraak en ik heb engelen geduld gehad.

Ik ben echt boos.
Niet over het lange wachten. Niet over de moeilijke bereikbaarheid. En niet zozeer over het wachten op die dag terwijl er niemand kwam opdagen en ik m'n hele agenda aangepast had.

Maar door er niet eerlijk over te zijn dat het aan hun kant is misgegaan en de waarheid te verdraaien (oftewel...liegen)

Ik heb hier geen woorden voor en ik heb al die maanden geen behandeling ontvangen. Zo kun je niet met mensen omgaan.

M'n medisch specialist denkt nu dat ik niet eerlijk ben. Dat vind ik erg spijtig aangezien ik juist begripvol en eerlijk ben.

Het zou netjes zijn als dit recht getrokken wordt en ze eerlijk opbiechten dat ze fout zitten. Dit gebeurd namelijk niet alleen bij mij.

Go up