- GoedeDoelenKaart
- Zierikzee
- Miep B.V. - Zierikzee
Miep B.V. - Zierikzee
			Adres: Deltastraat 41, 4301 RC Zierikzee, Nederland.
			Telefoon: 111410009.
			Website: miep.nu
			Specialiteiten: Thuiszorg.
			Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
			Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 50 recensies op Google My Business.
			Gemiddelde mening: 2.1/5.
			
📌 Locatie van Miep B.V.
⏰ Openingstijden van Miep B.V.
- Maandag: 08:00–16:15
- Dinsdag: 08:00–16:15
- Woensdag: 08:00–16:15
- Donderdag: 08:00–16:15
- Vrijdag: 08:00–16:15
- Zaterdag: Gesloten
- Zondag: Gesloten
Zeker, hier is een uitgebreide beschrijving van Miep B.V., geschreven in een formele en behulpzame toon, met de gevraagde
👍 Beoordelingen van Miep B.V.
s. V.
Herkenbare ervaringen gelezen... óók  vaker mee gemaakt dat we 4 of 6 weken geen hulp hebben en/of dat ze werktijd af snoepen...nu de komende 5 weken geen hulp.....tja dat bed verschonen hè? Buren maar lief aankijken. Zowel mijn moeder als ik hebben via WMO hulp. We snappen niet dat WMO nog steeds met MIEP in zee gaat na zoveel klachten die il las.
1.
Let op! Een medewerker liet een loodgieter/monteur bij mijn hoogbejaarde komen zonder mij als mantelzorger in te lichten...😖 dit mag een hulp helemaal niet doen.. factuur: €703,- ! Bedrag was gepind naar een BUNQ rek.nr en handtekening dus naar dat geld kan moeder fluiten zei de politie . 🙈 Er zat gewoon garantie op de wasmachine, dus extra zuur.... N.B. de hulp is naar huis gegaan en liet mijn oude moeder gewoon  alleen met zo'n vreemde man! Dit had heel anders kunnen aflopen. MIEP beloofde na deze casus dat er een cursus  voor de medewerkers kwam; nou die is vrijwillig, schriftelijk én er mag 6 weken over gedaan worden, zei mijn hulp. 😬 zij heeft niets gezien trouwens over een cursus... MIEP vindt het onbelangrijk blijkbaar.
2.
Hulp bij moeder gebruikte mijn dure badslippers voor haar huishoudelijk werk om haar eigen schoenen te sparen. Die slippers deed ik aan om mijn moeder soms te ondersteunen met douchen na een operatie!  De slippers waren smerig en zelfs kapot. Niet te verhalen bij MIEP want de hulp beweerde toestemming te hebben gehad... Wat een mentaliteit. Bij MIEP doen ze of ze het goed bedoelen maar ze doen eigenlijk niks voor je. Het hoofdkantoor wist zelfs niets van die loodgieter af... coördinator meldde het niet een bij Personeelszaken vrezen wij. Dus over afhandelen is geen sprake.
" wat vervelend " kan iederéén zeggen.
Bellen of mailen blijkt zonde van je tijd en de sollicitaties gaan via één telefoontje zei mijn hulp.. inwerken is er niet  eens bij.
CAK int het geld elke maand maar soms is er niemand geweest  🙁
Jolanda V. G.
Mijn ouders hebben eerst lang op de wachtlijst gestaan voordat er iemand kwam. Heel jong en onervaren meisje, geen enkele ervaring, kwam regelmatig niet opdagen en in de zomer 6 weken vakantie zonder vervanging. Uiteindelijk kwam er een nieuwe hulp, die heel erg fijn was maar inmiddels ontslag nam en nu al weer 6 weken zonder hulp terwijl de WMO bijdrage wel betaald moet worden. Dat het lastig is om aan personeel te komen snap ik in de huidige tijd, maar wat ik t meest vervelend vind bij Miep dat er geen of hele slechte communicatie is en beloftes niet worden nagekomen. Ik zou 2 weken geleden gebeld worden over de status van het zoeken naar een nieuwe hulp voor mijn ouders. Niets gehoord dus zelf maar weer gebeld. Vervolgens werd toegezegd dat in afgelopen woensdag gebeld zou worden en nog steeds niet gehoord. En zo gaat t al vanaf het begin. Daarom ga je beter op zoek naar een andere organisatie waar beloftes wel worden nagekomen en er in ieder geval duidelijk gecommuniceerd wordt. En waar je ook daadwerkelijk de hulp krijgt waar je voor betaalt.
Rianne T.
Ik heb nu al meer dan een maand geen huishoudelijke hulp gehad !
Wanneer ik eindelijk een nieuwe , vaste hulp heb gaan ze haar weer weghalen !
Ik werd gebeld met het aanbod nu komt er op dinsdag iemand ..
Ik zeg dat kan niet want de hulp kwam altijd op woensdag dus die dinsdag moet ik naar het ziekenhuis !
Oké dan laten we nog eenmalig de 'vaste' hulp op woensdag komen .. niet dus !
Toen zou er ineens weer iemand op vrijdag komen .. ook die heb ik niet gezien en intussen zijn we een maand verder !
Ik heb ook al verschillende keren mailcontact met Chloë Anthonisse gehad en Sandra van den Berge maar ze laten nu ineens niets meer van zichzelf horen !
Ik heb ook al gezegd dat ik nu een klacht in ga dienen bij mijn gemeente in Middelburg , want omdat ik kanker in mijn rug heb kan ik gewoon bepaalde dingen niet doen ..
Vandaag zou ik dus hulp krijgen en je raadt het al , niks geen hulp gezien !
Miep .. vooral zo doorgaan , dan stoot je je cliënten af die zó graag in aanmerking komen voor hulp !!
Peter S.
Wat en bedrijf. Niet willen luisteren naar medewerkers en dan , zo maar op straat pleuren. Der zijn mensen die buiten miep om ., ook nog en bedrijf hebben. Waar ook zorg is voor dieren. De communicatie is bagger waar door alles via de mail geregeld moet worden. En geen vast bel contact persoon is. Mijn vriendin had daar en baan van 25 uur. Van maandag tot woensdag. Maar toch elke keer proberen mensen der in te drukken. Waar door ze gewon 28 tot 35 uur krijgt. Terwel ze duidelijk gezegd heeft dat ze 25 uur wou. En om dat ze buiten daarom ook en pension stalling heeft.. maar nee hoor. Daar hebben wij geen boodschap aan word der duidelijk gezegd…. Veder om de zorg zelf moet dit bedrijf gewoon stoppen. Walgelijk bedrijf die de oudere mensen in de steek laten.. en dat bedoel ik letterlijk, dus voor de mensen die hier willen solliciteren zal k me wel 10 keer achter de oren gaan krabben als je hier überhaupt wil werken.
Ingrid ?. O.
Duurde lang voordat de hulp eindelijk was opgestart. En dan was het vaker niet dan wel. "Vaste" hulp ging van ziekte naar ziekte.. Dus vaker niet dan wel.. Vervanging was moeilijk, maar goed communiceren met cliënten blijkbaar ook. En als er dan vervanging kwam, deden ze maar half werk. Een hulp die nieteens weet hoe je een bed moet verschonen, en in de ene hand een stofdoek, en tegelijk in de andere hand de stofzuiger, om maar zo snel mogelijk klaar te zijn. Maar ze horen gewoon de voorgeschreven tijd vol te maken!!
Gelukkig heeft Mam nu een andere organisatie, en goede vaste hulp.. MIEP dus nooit meer!!
colinda J.
Mijn schoonmoeder ( 80 met ernstige lichamelijke klachten) eerst 5 maanden op de wachtlijst wat kan gebeuren . Toen eindelijk hulp maar werd na 4 x gebelddoor Miep dat ze niet meer kwam toen weer weken wachten op vervanging. Eindelijk weer vervanging belde deze vrouw 10 min voor de intake af omdat ze het te ver vond om te rijden. ( 8 km ) Na weer weken wachten een nieuwe maar na 8 weken wordt ze weer gebeld door Miep dat deze persoon ook niet meer komt. Als je contact op wil nemen met Miep wordt je van het kastje naar de muur gestuurd . Heb 1 ster gegeven maar dat is Miep eigelijk nog niet eens waardeloos bedrijf wat niet netjes met mensen omgaat
Rianne T.
Slechte service !
Ik ben nu iets meer dan een jaar bij hun ingeschreven en heb al tig keer een ander gehad ..
Nu hebben ze al weken geen contact opgenomen en zit ik dus al weken zonder hulp .. schandalig !
Ik ga dit nu ook zeer zeker melden bij mijn gemeente !
Miep , je moet je schamen om weken niets te laten horen !!
Hendrike V. D. W.
Vervangende thuishulp komt niet zonder afbericht. Telefonisch zeer slecht bereikbaar, contactformulier wordt niet beantwoord. Normaal 2 uur per week hulp, nu drie weken niets.
Allévo Borrendamme - Zierikzee
Duikvereniging SOV Scaldis - Zierikzee
Stichting Life4HSP - Zierikzee
GORS, Locatie Regenboogstraat - Zierikzee
Acta Zorg - Zierikzee
Startbloq - Zierikzee
Alpina@Work - Zierikzee
Stichting Zeelandia Sociale Bijstand - Zierikzee
Bouwcenter Esselink Zierikzee - Zierikzee
BJJ Team Luctor - Braziliaans Jiu Jitsu en Zelfverdediging - Zierikzee
Praktijk Superkracht - Zierikzee
Zeeuwse Schatkamer - Zierikzee
Club El Brasileiro - Zierikzee