Surplus woonzorgcentrum Elisabeth - Breda

Adres: Leuvenaarstraat 91, 4811 VJ Breda, Nederland.
Telefoon: 762082800.
Website: surplus.nl
Specialiteiten: Ouderenzorg, Woonzorgcomplex, Verpleging en verzorging, Zorgcentrum.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 21 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.5/5.

📌 Locatie van Surplus woonzorgcentrum Elisabeth

Surplus woonzorgcentrum Elisabeth Leuvenaarstraat 91, 4811 VJ Breda, Nederland

⏰ Openingstijden van Surplus woonzorgcentrum Elisabeth

  • Maandag: 07:00–23:00
  • Dinsdag: 07:00–23:00
  • Woensdag: 07:00–23:00
  • Donderdag: 07:00–23:00
  • Vrijdag: 07:00–23:00
  • Zaterdag: 07:00–23:00
  • Zondag: 07:00–23:00

Informatie over Surplus Woonzorgcentrum Elisabeth

Het Surplus Woonzorgcentrum Elisabeth is een betrouwbare en completa woonzorginstelling gelegen op Leuvenaarstraat 91, 4811 VJ Breda, Nederland. Deze instelling biedt een breed scala aan diensten, waaronder Ouderenzorg, een volledig Woonzorgcomplex, zorg en verzorging, en wordt geënthoudend als een Zorgcentrum. Voor die die op zoek zijn naar specializederde zorg voor ouders of mensen met behoeften, is dit centrum een aanrading.

Contactinformatie

- Telefoon: 762082800
- Website: surplus.nl
- Adres: Leuvenaarstraat 91, 4811 VJ Breda, Nederland

Het centrum is goed toegankelijk voor mensen met behoeften, met een rolstoeltoegankelijke ingang en parking. Dit maakt het eenvoudiger voor iedereen om het centrum te bereiken zonder fysieke problemen.

Beoordelingen en Media Coverage

- Het Surplus Woonzorgcentrum Elisabeth heeft op Google My Business 21 recensies ontvangen.
- De gemiddelde mening op basis van deze recensies is een goed 3.5/5.
- Deze behoorlijke rating aangeeft dat veel klanten positieve ervaringen hebben gehad bij het gebruik van de diensten van dit centrum.

Specialiteiten en Diensten

  • Ouderenzorg
  • Woonzorgcomplex
  • Verpleging en verzorging
  • Betrouwbare en professionele staff

Het centrum biedt een uitgebreid specifieke portfolio wat zowel het dagelijks leven als de gezondheidszorg betreft voor ouderen en mensen met behoeften.

Rechtstreeks aanbevelingen

Voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en omvangrijke woningzorginstelling, raadt ik aan om de website van Surplus Woonzorgcentrum Elisabeth te bezoeken ([surplus.nl](https://www.surplus.nl/over-surplus/het-aanbod-van-surplus/elisabeth/)) om meer informatie te vinden over de beschikbare diensten, de teamleden en eventuele speciale aanbodsen. Het is ook belangrijk om te kontakteren via hun telefoonnummer 762082800 om vragen te stellen of om een beoordeling te geven. De rolstoeltoegankelijke facilitaties zijn een groot plus voor toezichtbaarheid en toegangsbaarheid voor iedereen.

In conclusie: Het Surplus Woonzorgcentrum Elisabeth is een uitgebreid en goed geproven centrum voor woonzorg en zorg. Door hun positieve feedbacks en betrouwbare diensten, wordt dit centrum zeker een goede kiekt voor mensen die op zoek zijn naar professionaliteit en zorg voor zichzelf of hun geliefden.

Voor een meer persoonlijke beoordeling en informatie, wijsnij dan niet om het contact op hun website te maken of een telefoanonveugelje te gebruiken.

👍 Beoordelingen van Surplus woonzorgcentrum Elisabeth

Surplus woonzorgcentrum Elisabeth - Breda
mnht74ewrg
1/5

Dit gaat over een somatische afdeling waar een dierbare ligt, ik spreek dus over die ene afdeling daarvan.
Laat je dierbare hier niet heen gaan, de verzorging wordt vaak gedaan, maar soms ook overgeslagen of amper gedaan. Er wordt belangrijke patienten informatie vervalst en weggehaald uit patiënten dossiers en ze doen allerlei dingen waardoor de patiënten er juist slechter en slechter van worden vanuit bovenaf of door nog onkundig personeel die belangrijke informatie van patienten niet kent, en patienten uiteindelijk daardoor (eerder) sterven.

Er zijn een paar super aardige verzorgsters die het echt goed doen en het beste willen doen eigenlijk en alle belangrijke informatie willen weten en daarnaar goed en heel empatisch naar handelen, echt top! En uiteraard alles doen wat binnen hun macht ligt, maar die hebben niks voor het zeggen als het gaat om dingen waar belangrijke en snelle oplossingen voor moeten komen. Ander kleiner deel van personeel zijn onvriendelijk, onverschillig, kortaf tegen familie en patiënt tot soms zelfs narcistisch af.

Bij bekend slik probleem wordt het eten gewoon naar binnen gebracht door jonge onervaren stagieres met grote hoeveelheden/ snel waardoor er 7 onnodige zware longontstekingen zijn geweest en zelfs bijna met echt stikken.

Medicijnen worden niet overlegd of kortgesloten met ziekenhuis en apotheek of tussen afdelingen, alleen heel oppervlakkig wordt standaard protocol afgewerkt terwijl er onnodige of combinaties medicijnen gevaarlijk zijn, en niet nagecheckt welk effect medicijnen hebben op de patiënt met bepaalde klachten op bepaalde momenten in een context van de patient op dat moment dus. Je moet overal zelf achterheen, juist bij zeer gevaarlijke dingen waar juist experts direct automatisch zouden moeten ingrijpen in kritieke momenten waarin de patient verkeert. Dat moet je medisch zelf helemaal zelf medisch bestuderen, zelf medisch uitzoeken en het experts sociaal contact laten maken met elkaar om de patient te sparen.
Patiënten wordt alleen door vanaf boven beslist of ze even uit hun kamer mogen uit bed/naar buiten, of niet, terwijl ze soms al vele maanden of langer op hun kamer in bed liggen met alleen even douchen, en zelf vaak en al vele maanden lang aangeven met bed of rolstoel even eruit te willen.
Alleen enkele verpleegsters willen heel graag met de patiënten erop uit en willen niks liever voor de patiënt uit de kamer even voor het welzijn in geheel, omdat de cliënt dat al maanden wilt en de patiënt dat ook vaak aangeeft en de verpleegsters dat in het dossier zetten al veel langer. Deze verpleegsters krijgen geen toestemming en de leiding haalt die informatie weer bewust illegaal uit het dossier, dus informatie vanuit de client naar de verpleegsters die ze in het dosier zetten. Dit terwijl client officieel wettelijk het recht heeft in deze periode om er even uit te mogen.
Het wordt dus vooral van bovenaf moeilijk gemaakt en officiele rechten voor patienten, maar ook medische veligheid en medische communicatie tussen experts van medische gebieden om oplossingen te zoeken voor klachten en problemen, het wordt allemaal geschonden. Het lijkt erg verdacht en dat er zelfs bewust zo naartoe gewerkt wordt, en zie geen enkel berouw of spijt bij sommige verzorgers en bij van bovenaf ook niet, telkens nadat het weer mis gaat en slechter gaat door dingen die fout gaan en verkeerde keuzes. De meeste anderezorgpersoneel gaat erin mee en geven geen weerstan, of willen wel anders maar durven het niet. De enkele anderen willen het anders voor de patiënt en proberen werkelijk de situatie te verand, geven dingen wel aan maar kunnen er niks tegenin brengen in praktische zin.
Qua geestelijk welzijn en medische veiligheidstoestand is het feitelijk zowat ALLE beslissingen van bovenaf nadelig voor de patient uitpakken op alle fronten, naast de standaard medische zorg die in het algemeen wel gegeven wordt, van heel goed tot soms bar slecht.
Jammer, er kan zoveel leed worden bespaard, al gaat het maar over simpele dingen om het emotionele welzijn te verbeteren, dat is al waarde.

Surplus woonzorgcentrum Elisabeth - Breda
Huib A.
5/5

Het truweel op de 7e verdieping met heel betrokken personeel die elke dag weer voor een top sfeer zorgen voor de bewoners.

Surplus woonzorgcentrum Elisabeth - Breda
De M. E.
1/5

Een klant van mij heeft hier 4 maanden geleden in het winkeltje een Router gekocht die sowieso niet de prijs waard is die ze er voor betaald heeft. Verder deugt het product niet. De verbinding valt namelijk telkens weg, waardoor mevrouw telkens niets kan met haar iPad & telefoon, terwijl mevrouw 24/7 aan bed gekluisterd zit. Mevrouw heeft de doos en het afschrift bewaard, en het product is nog zo goed als nieuw, maar een terugbetaling kan ze blijkbaar op haar buik schrijven. Goede service is hier dus ver te zoeken. Evenals meedenken met de medemens.

Surplus woonzorgcentrum Elisabeth - Breda
Jessica B.
3/5

Jammer dat er per dag niet meer dan 1 bezoeker mag komen. Ook vind ik het personeel niet alle even vriendelijk en/of behulpzaam.
Je hebt hier wel te doen met een moeilijke periode voor iedereen in de familie en vriendenkring van de patiënt ik verwacht dan ook dat er door de medewerkers daar rekening mee wordt gehouden door alle medewerkers.

Surplus woonzorgcentrum Elisabeth - Breda
Jo V. B.
1/5

Ik vind t helemaal verschrikkelijk. Weinig personeel. Nemen de tijd niet als de mensen zelf niet kunnen eten Weekend laten ze de mensen in bed liggen met 32 Gr. Als ze der eigen verslikken Zeggen ze ze heeft n slik probleem. Is gewoon n sterfhuis. Zo snel mogelijk sterven

Surplus woonzorgcentrum Elisabeth - Breda
Pablointro69
1/5

Mijn vader werd daar nog al slecht behandeld door het personeel daar, gaven zijn medicijnen niet waren erg onbeleefd en niet verzorgd naar hem. Het eten was slecht daar , moest bijna alles zelf doen. Sinds hij vanuit het Amphia Breda naar jullie kwam is het ook steeds slechter met hem gegaan en kwam hij ook te overlijden.

Surplus woonzorgcentrum Elisabeth - Breda
Sabine V.
5/5

Mijn moeder woont sinds november in het Elisabeth en ze heeft het erg naar haar zin er wordt veek georganiseerd voor de bewoners

Surplus woonzorgcentrum Elisabeth - Breda
Johan L.
3/5

Wegens carona rommelig een lift waar maar 2 mensen in mogen waar door je soms 15 minuten moet wachten echt vervelend.
En er moet meer met de mensen gedaan worden.

Go up